4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

ایجاد تاریخ انقضای مطالب وردپرس

1,050 افزونه پشتیبان سایت جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

بعضی وقت ها مطالبی در سایت داریم که باید بعد یه مدت از سایت برداشته شوند مثل مطالبی که مربوط به جشنواره یا ایام خاص هستند. خب به صورت پیش فرض این چیز در وردپرس وجود ندارد شما می توانید با استفاده از افزونه Post Expirator اقدام به ایجاد تاریخ انقضای مطالب وردپرس کنید. با استفاده از این افزونه می توانید برای مطالب وردپرس که در سایت منتشر شده اند تاریخ انقضا ایجاد کنید. 

افزونه Post Expirator یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای وردپرس می باشد که شما را در زمینه ی حذف و عدم نمایش مطالب از سایت وردپرسی خود یاری می کند تا بتوانید به راحتی تاریخ انقضای مطالب را تعیین کنید و آنها را حذف نمایید . در ادامه با ما و آموزش افزونه Post Expirator همراه باشید .

ایجاد تاریخ انقضای مطالب وردپرس

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به ایجاد تاریخ انقضای مطالب وردپرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه Post Expirator می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۸۰ هزار بار دانلود و نصب وفعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۲٫۳٫۱٫۱ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش فرار گرفته است.

ایجاد تاریخ انقضای مطالب وردپرس با افزونه Post Expirator

ابتدا آخرین نسخه از افزونه ایجاد تاریخ انقضای مطالب وردپس را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه ایجاد تاریخ انقضای مطالب وردپرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه، گزینه جدیدی در منوی پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد منوی پیشخوان وردپرس شوید و از گزینه های موجود در منوی پیشخوان، به بخش تنظیمات مراجعه نمایید و از زیرمنوهای موجود در آن روی گزینه Post Expirator کلیک نمایید تا وارد تنظیمات افزونه شوید.

بخش اول تنظیمات افزونه ایجاد تاریخ انقضای مطالب وردپرس

در بخش تنظیمات افزونه، چندین گزینه به شرح موارد زیر وجود دارد.
۱- Date Format: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود فرمت و ساختار تاریخ را مشخص نمایید.
۲- Time Format: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود فرمت و ساختار زمان را مشخص نمایید.
۳- Default Date/Time Duration: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید مشخص نمایید که پست ها بعد از یک دوره ای که خود شما مشخص می کنید، به صورت خودکار حذف شوند.
۴- Default Expiration Category: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود دسته بندی پست های موقت که دارای تاریخ انقضا هستند را مشخص نمایید.
۵- Enable Email Notification: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود اعلانات ایمیل را فعال نمایید.
۶- Include Blog Administrators: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود مشخص نمایید که اعلانات ایمیلی شامل کدامین مدیران سایت شود.
۷- Who to Notify: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود مشخص نمایید که چه کسی این اطلاع رسانی را انجام می دهد.
۸- Show in Post Footer: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود مشخص نمایید که تاریخ انقضا در انتهای پست نمایان شود تا کاربری که در حال مطلب شماست، متوجه شود که این پست موقتی است.
۹- Footer Contents: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود متنی را که به صورت پیشفرض در بخش قبلی نمایش داده می شود را ویرایش نمایید.
۱۰- Footer Style: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود استایل های سی اس اس خود را جهت سفارشی سازی بیشتر وارد نمایید.

بعد از انجام تنظیمات روی گزینه ذخیره کلیک نمایید و وارد زبانه بعدی از تنظیمات شوید.

بخش دوم تنظیمات افزونه ایجاد تاریخ انقضای مطالب وردپرس

در این بخش گزینه هایی به شرح موارد زیر وجود دارد:

۱- Active: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود بخش انتشار موقت را برای پست ها فعال نمایید.  
۲- How to expire: در این بخش از تنظیمات افزونه ایجاد تاریخ انقضای مطالب وردپرس شما قادر خواهید بود مشخص نمایید که انتشار موقت پست ها  به چه صورت پایان می یابد.
۳- Auto enable: در این بخش از تنظیمات افزونه ایجاد تاریخ انقضای مطالب وردپرس شما قادر خواهید بود به صورت پیشفرض تمامی تنظیمات را فعال نمایید.
۴- Taxonomy : در این بخش از تنظیمات افزونه ایجاد تاریخ انقضای مطالب وردپرس شما قادر خواهید بود  طبقه بندی محتوای موقت در پست ها را مشخص نمایید.
۵- Who to notify: در این بخش از تنظیمات افزونه ایجاد تاریخ انقضای مطالب وردپرس شما قادر خواهید بود مشخص نمایید که کدام دسترسی ها به محتوای موقت در پست ها دسترسی دارند.
۶- Active: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود بخش انتشار موقت را برای برگه ها فعال نمایید. 
۷- How to expire: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود مشخص نمایید که انتشار موقت برگه ها  به چه صورت پایان می یابد.
۸- Auto enable: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود به صورت پیشفرض تمامی تنظیمات را فعال نمایید.
۹- Taxonomy : در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود  طبقه بندی محتوای موقت در برگه ها را مشخص نمایید.
۱۰- Who to notify: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود مشخص نمایید که کدام دسترسی ها به محتوای موقت در برگه ها دسترسی دارند.

دانلود افزونه Post Expirator برای ایجاد تاریخ انقضای مطالب وردپرس

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,193
توضیحات بیشتر
دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,236
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,064
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
قالب وردپرس جنه
یه فایلی هم اگه می شه برای مقایسه بین php و asp.net تو ایران بزارین
قالب وردپرس کلاوی
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد