4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

ایجاد نقشه سایت در وردپرس با افزونه Simple Wp Sitemap

716 افزونه ابوالفضل بزرگی یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

امروز قصد داریم شما را با افزونه جدیدی از محتوای وب سایت وردپرسی شو با نام افزونه Simple Wp Sitemap که وظیفه ایجاد نقشه سایت در وردپرس است آشنا کنم. اگر بخواهم توضیح مختصری از این افزونه دهم، باید بگویم شما به واسطه این افزونه قادر خواهید بود در کمترین زمان ممکن و بدون هیچگونه پیچیدگی ای، برای وردپرس سایت خود یک نقشه ایجاد نمایید تا به واسطه آن موتور های جستجو به محتوای سایت شما دسترسی داشته باشند.

ایجاد نقشه سایت در وردپرسبگذارید در ابتدای این مقاله آموزشی شما را با مفهوم عبارت نقشه سایت آشنا کنیم. نقشه سایت مجموعه ای از آدرس های موجود در وب سایت شما می باشد. این آدرس ها درواقع موتور های جستجوگر را به تمامی نقاط سایت شما هدایت می کند. این لینک ها شامل لینک نوشته ها، برگه ها، دسته بندی ها، فایل های چندرسانه ای و… است.
حالا که با مفهوم نقشه سایت آشنا شدید باید بگویم که شما به کمک این افزونه قادر خواهید بود نقشه سایت ایجاد کنید. البته شما به واسطه افزونه های سئو مانند Yoast seo یا All in one seo pack قادر خواهید بود نقشه سایت ایجاد کنید ولی اگر شما می  خواهید فقط نقشه سایت ایجاد کنید و به موارد دیگر سئو نیازمند نیستید، می توانید فقط و فقط این افزونه را نصب و فعال سازی کنید.
در وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به ایجاد نقشه سایت در وردپرس بپردازد اما یکی از برترین این افزونه ها افزونه Simple Wp Sitemap می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۳۰ هزار بار دانلود و نصب و فعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۱٫۲٫۱ این افزونه مورد بررسی و آموزش قرار گرفته شده است.

ایجاد نقشه سایت در وردپرس با افزونه Simple Wp Sitemap

ابتدا آخرین نسخه از افزونه ایجاد نقشه سایت در وردپرس را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید.
همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود که مقاله آموزش نصب افزونه وردپرس را از دسته بندی مقالات آموزشی وردپرس مشاهده نمایید تا بتوانید بدون هیچگونه پیچدگی خاصی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه ایجاد نقشه سایت در وردپرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه ایجاد نقشه سایت در وردپرس گزینه جدیدی در بخش تنظیمات افزوده خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد صفحه پیشخوان وردپرس شوید و از منو های موجود در آن به بخش تنظیمات مراجعه نمایید و از زیرمنو های موجود در آن روی گزینه Simple WP Sitemap کلیک نمایید تا وارد فاز تنظیمات افزونه شوید.

با ورود به بخش تنظیمات افزونه، شما ابتدا سه زبانه مشاهده می کنید. زبانه اول با عنوان زبانه General است که تنظیمات اصلی افزونه مورد بررسی قرار میگیرد.

زبانه جنرال افزونه

گزینه های موجود در بخش تنظیمات General گزینه هایی با عناوین زیر موجود است:

۱-Add Pages: در این بخش از تنظیمات افزونه ایجاد نقشه سایت در وردپرس شما قادر خواهید بود علاوه بر تنظیمات پیشفرضی که برای بخش ایجاد نقشه سایت در وردپرس در نظر گرفته شده است، شما می توانید برگه های موجود در وب سایت را نیز به نقشه سایت اضافه کنید. برای انجام این کار، URL کامل برگه مورد نظر را در این بخش قرار دهید.

۲-Block Pages: در این بخش از تنظیمات افزونه ایجاد نقشه سایت در وردپرس شما قادر خواهید بود مشخص نمایید که یک یا چند برگه خاص در نقشه سایت نمایش داده نشود. برای اینکار، شما می بایستی URL صفحه مورد نظر خود را در این بخش قرار دهید.

۳-Extra Sitemap Include: در این بخش از تنظیمات افزونه ایجاد نقشه سایت در وردپرس شما قادر خواهید بود مشخص نمایید آیا میخواهید که دسته بندی ها، برچسب ها و صفحات نویسنده ها نیز در نقشه سایت نیز قرار گیرد. برای انجام اینکار، کافیست که تیک هر کدام را که دوست دارید بزنید.

۴-HTML Sitemap: در این بخش از تنظیمات افزونه ایجاد نقشه سایت در وردپرس شما قادر خواهید بود نقشه سایت HTML را فعال یا غیرفعال نمایید. دوستان دقت داشته باشید که این بخش روی نقشه سایت XML تاثیری ندارد.

۵-Link The Plugin: در این بخش از تنظیمات افزونه ایجاد نقشه سایت در وردپرس شما می توانید مشخص نمایید که میخواهید از افزونه حمایت نمایید. اگر تیک این گزینه را فعال نمایید، یک دکمه در نقشه سایت شما برای حمایت از افزونه ایجاد می شود.

بعد از انجام تنظیمات مورد نظر، روی گزینه ذخیره تغییرات کلیک نمایید. در نهایت روی زبانه بعدی از تنظیمات یعنی زبانه Order کلیک نمایید تا تنظیمات مرتبط با آن را انجام دهیم.

زبانه order تنظیمات

در زبانه Order نیز چند مورد برای تنظیم وجود دارد. این موارد شامل گزینه های زیر می باشد:

۱-Display Order And Titles: در این بخش از تنظیمات افزونه ایجاد نقشه سایت در وردپرس شما قادر خواهید بود نقشه سایت را سفارشی نمایید. اگر اکنون قبل از انجام تنظیمات وارد صفحه نقشه سایت شوید، خواهید دید که این صفحه از یک ساختار منظمی پیروی می کند. برای تغییر این ساختار شما می توانید با توجه به گزینه هایی که موجود است آن را سفارشی سازی نمایید.

۲-Last Updated Text: در این بخش از تنظیمات افزونه ایجاد نقشه سایت در وردپرس شما قادر خواهید بود آخرین متن به روز شده را مشخص نمایید.

۳-Sort Posts And Pages: در این بخش از تنظیمات افزونه ایجاد نقشه سایت در وردپرس شما قادر خواهید بود پست ها و صفحات را مرتب سازی نمایید.

۴-Restore Default Order: در این بخش از تنظیمات افزونه ایجاد نقشه سایت در وردپرس شما با کلیک کردن روی این دکمه، تمامی تنظیماتی که انجام داده اید را به تنظیمات پیشفرض باز می گردانید.

دانلود افزونه Simple Wp Sitemap برای ایجاد نقشه سایت در وردپرس

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,531
توضیحات بیشتر
معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
995
توضیحات بیشتر
وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,172
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
افزونه Opt-In Downloads
قالب وردپرس جنه
یه فایلی هم اگه می شه برای مقایسه بین php و asp.net تو ایران بزارین
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد