4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

ایجاد گالری تصاویر در وردپرس با افزونه Responsive Photo Gallery

1,111 افزونه , وردپرس ابوالفضل بزرگی چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
0 رای

امروز طبق روال همیشگی وب سایت وردپرسی شو، قصد معرفی و بررسی افزونه ای جدید از مخزن وردپرس با عنوان گالری تصاویر زیبا در وردپرس داریم که شما به واسطه این افزونه پرکاربرد وردپرسی، بتوانید وردپرس سایت خود را از مرز پیشفرض وردپرسی عبور دهید.

ایجاد گالری تصاویر در وردپرس

خیلی از مدیران وب سایت های شرکتی و حتی خبری قصد دارند در وب سایت خود گالری تصاویر زیبا ایجاد کنند تا بتوانند گزارشی از فعالیت ها و حتی تصاویر کارمندان و کارکنان شرکت خود را جهت معرفی نمایش دهند. این کار سبب افزایش اعتماد کاربران به شرکت شما و معرفی کارمندان شما می‌شود. بگذارید یک مثال دیگر بزنم. به عنوان مثال شما یک تصویر بردار یا عکاس هستید و قصد دارید یک وب سایت شخصی ایجاد کنید و نمونه کار های خود را در آن قرار دهید. آیا راه حل جالبی است که شما یک وب سایت با قالب خبری ایجاد کنید و تصاویر و نمونه کاره ای خود را به صورت ردیفی قرار دهید؟ از نظر من این کار غلط در غلط است. اینجاست که شما از خود می‌پرسید که این راه درست نیست، پس من چه راهی رو انتخاب کنم؟ اینجاست که افزونه های وردپرس به کمک شما خواهند آمد. در مخزن بزرگ وردپرس، افزونه هایی با عنوان گالری تصاویر زیبا در وردپرس وجود دارد که شما می‌توانید به کمک آن ها، گالری تصاویر کاملا واکنش گرا و زیبا ایجاد کنید. با انتخاب این گزینه، نیاز شما برای داشتن یک گالری تصاویر برآورده خواهد شد.

ایجاد گالری تصاویر در وردپرس با افزونه Responsive Photo Gallery

ایجاد گالری تصاویر

قبل از کار با افزونه ایجاد گالری زیبا تصاویر در وردپرس، بهتر است شما را با اطلاعاتی از آن اشنا کنم. این افزونه پرکاربرد و زیبای وردپرس توسط Weblizar طراحی و برنامه نویسی شده است. اگر شما از انتهای همین مقاله آموزشی روی گزینه صفحه افزونه کلیک کنید، در میابید که آخرین نسخه در دسترس این افزونه، نسخه ۳.۴.۲ می‌باشد و از تاریخ آخرین بروزرسانی این افزونه، بیش از ۲ هفته نیز می‌گذرد. همچنین جالب است بدانید که این افزونه تا کنون که در حال نوشتن این مقاله آموزشی هستیم، بیش از ۱۰۰۰۰ بار دانلود و نصب و فعال سازی شده است و در وردپرس بالاتر از نسخه ۳.۸ قابل اجرا است و در وردپرس نسخه ۴.۹.۱ نیز تست شده است و شما بدون هیچگونه مشکلی می‌توانید با افزونه در این نسخه از وردپرس کار کنید.

افزونه ایجاد گالری زیبا تصاویر در وردپرس، دارای امکانات زیادی است که در این بخش به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • گالری پاسخگوی نیاز های شما
  • تنظیمات چندگانه گالری
  • گالری چندگانه کوتاه
  • محو شدن گالری به واسطه انیمیشن
  • دارای دونوع طرح رنگی
  • آیکن های بسیار جذاب
  • سازگاری با تمامی مرورگر ها
  • ترجمه چندزبانه افزونه
  • افزودن تصویر نامحدود به گالری
  • و…

آموزش کار با افزونه ایجاد گالری زیبا تصاویر در وردپرس

ابتدا آخرین نسخه از افزونه ایجاد گالری زیبا تصاویر در وردپرس را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین دقت داشته باشید که این افزونه در دو نسخه رایگان و تجاری یا همان پولی عرضه شده است و شما در نسخه پولی این افزونه امکانات بیشتری نسبت به نسخه رایگان دریافت خواهید کرد. همچنین دقت داشته باشید که این آموزش، درواقع آموزش نسخه رایگان این افزونه می‌باشد. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه های وردپرس آشنایی ندارید، می‌ توانید از بخش مقالات آموزشی وردپرس اقدام نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه responsive gallery

بعد از نصب و فعال سازی افزونه، گزینه ای جدید در منوی پیشخوان وردپرس، با عنوان Responsive Photo Gallery ایجاد می‌شود که با شناور کردن عملگر ماوس روی آن، زیر منو هایی قابل مشاهده خواهد  بود که شما در وحله اول کافیست روی گزینه add new Gallery کلیک کنید تا بتوانیم به کمک هم گالری را ایجاد کنیم سپس به تنظیمات آن می‌پردازیم.

افزودن گالری افزونه responsive gallert

با ورود به صفحه افزودن گالری، کافیست شما روی دکمه پیش فرض add gallery کلیک کنید تا چنین لیبل هایی قابل مشاهده شود. نترسید!! جهت تغییر تصاویر کافیست روی گزینه upload Image کلیک کنید تا بتوانید از کامپیوتر خود تصاویر مناسب را بر گزینید. بعد از انجام پروسه ایجاد گالری، کافیست کد کوتاه مورد نظر را کپی کنید تا بتوانید از آن در برگه ها، نوشته ها و حتی سایدبار سایت خود استفاده کنید.

بعد از انجام این فرایند، مجدد از زیر منو های موجود در این بخش، روی گزینه Gallery Settings کلیک کنید تا بتوانیم به کمک یک دیگر تنظیمات آن را انجام دهیم و گالری خود را سفارشی سازی کنیم.

تنظیمات افزونه Responsive Gallery

در این بخش، گزینه هایی قابل مشاهده است که همانطور که در بخش بالا گفتم، به کمک یک دیگر این فرایند را با هم طی میکنیم.

Image Hover Animation : در این بخش، شما می‌توانید انیمیشنی را برگزینید تا کاربر بعد از فرایند شناور کردن ماوس روی این تصویر، انیمیشن ظاهر شود.

Gallery Layout : در این بخش، شما می‌توانید گالری تصاویری که به واسطه این افزونه ساخته اید را قالب بندی نمایید. همچنین می‌توانید تصاویر را را ستون بندی کنید.

Display Gallery Title : در این بخش، شما می‌توانید مشخص کنید که عنوان انتخابی شما برای گالری قابل مشاهده باشد.

Hover Color : با انتخاب این گزینه، می‌توانید مشخص کنید که با شناور شدن ماوس کاربر روی تصویری، رنگ تصویر به چه شکل در آید.

Hover Color Opacity : در این بخش، شما می‌توانید رنگ مدنظر خود را که برای پس زمینه تصاویر انتخاب کردید، شفافیت اعمال کنید.

Image View Icon : در این بخش، شما می‌ توانید آیکنی انتخاب کنید که کاربر با شناور کردن ماوس روی تصویر، آیکن مورد نظر قابل مشاهده شود.

Caption Font Style : اگر به یاد داشته باشید، ما می‌توانستیم برای هر تصویر، لیبل هایی انتخاب کنیم. در این بخش، شما می‌توانید برای لیبل ها، فونت های خاصی را برگزینید.

حال کافیست تنظیمات را ذخیره کنید و وارد صفحه گالری شوید و عملکرد تظنیمات افزونه را مشاهده نمایید.

دانلود افزونه Responsive Photo Gallery :

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,208
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,021
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,531
توضیحات بیشتر
فارسی سازی قالب و پلاگین
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
قالب وردپرس خبر خوب
قالب انفولد
قالب وردپرس فلت آستیک
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد