4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

بازسازی تصاویر شاخص وردپرس با افزونه Regenerate Thumbnails

1,328 افزونه پشتیبان سایت یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
2 رای

امروز می خواهیم افزونه ای برای بازسازی تصاویر شاخص وردپرس با نام Regenerate Thumbnails را معرفی کنیم افزونه ای سبک و کاربردی که برای بازسازی عکس شاخص استفاده می شود. پس از تغییر اندازه تصاویر کوچک و به اصطلاح بند انگشتی می باشد. با استفاده از این افزونه می توانید ابعاد تصاویر شاخص را بازسازی کند و به حالت استاندارد تغییر دهد.
به کمک این افزونه می توانید تصاویر کوچک را برای تصاویر ضمیمه بازسازی کنید. این پلاگین رایگان و حرفه ای سایز عکس های شاخص نوشته های قبلی را بر اساس تنظیمات پوسته جدید تغییر داده و مشکل نمایش عکس های شاخص نوشته های قبلی شما را به خوبی حل می کند.

بازسازی تصاویر شاخص وردپرس

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به بازسازی تصاویر شاخص وردپرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه Regenerate Thumbnails می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۱ میلیون بار دانلود و نصب وفعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۳٫۰٫۲ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش قرار گرفته است.

امکانات افزونه Regenerate Thumbnails

  • امکان بازسازی تصاویر کوچک برای آپلود همه ی تصاویر
  • قابلیت بازسازی تصاویر بند انگشتی برای آپلود تک تک تصاویربه صورت مجزا
  • امکان باز سازی تصاویر کوچک به منظور آپلود چندین تصاویر ویژه
  • امکان تنظیم دوباره تمام عکس های شاخص
  • قابلیت پشتیبانی ازعکس شاخص

بازسازی تصاویر شاخص وردپرس با افزونه Regenerate Thumbnails

ابتدا آخرین نسخه از افزونه Regenerate Thumbnails را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه بازسازی تصاویر شاخص وردپرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه بازسازی تصاویر شاخص وردپرس گزینه جدیدی در منو وردپرس اضافه خواهد شد. برای دسترسی آن ابتدا وارد صفحه پیشخوان وردپرس شوید و از بخش منوهای پیشخوان، ماوس خود را روی ابزار ها شناور نمایید تا زیرمنو های آن نمایان شود. از زیرمنوهای نمایش داده شده روی گزینه Regenerate Thumbnails کلیک نمایید تا وارد تنظیمات افزونه شویم.

تنظیمات افزونه بازسازی تصاویر شاخص وردپرس

با ورود به تنظیمات افزونه، یک گزینه وجود دارد که با کلیک کردن روی آن، صفحه مانند تصویر بالا خواهد شد. در این پروسه، تمامی تصاویر موجود در کتابخانه وردپرس، ایندکس می شوند و توسط افزونه بازسازی می شود.

بازسازی تصاویر شاخص وردپرس به صورت تکی

چنانچه می خواهید تصاویر خاصی که مد نظرتان است را بازسازی کنید و تغییر اندازه دهید می توانید به بخش کتابخانه چند رسانه ای رفته و تصویر مورد نظر را انتخاب کرده و آن را بازسازی کنید مانند تصویر زیر:

افزونه Regenerate Thumbnails

تصاویر مورد نظر را انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه ی Regenerate thumbnails کلیک کنید تا افزونه شروع به بازسازی تصاویر کند.

دانلود افزونه Regenerate Thumbnails برای بازسازی تصاویر شاخص وردپرس

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,208
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,023
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,531
توضیحات بیشتر
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
قالب رستوران
قالب وردپرس چند منظوره
قالب وردپرس خبر خوب
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد