4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

برون بری اطلاعات ووکامرس با افزونه WooCommerce Simply Order Export

1,562 ووکامرس پشتیبان سایت جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

حتما شما نیز گاهی با شرایطی روبرو شده اید که نیاز به درون ریزی اطلاعاتی از قبیل قیمت محصولات، ویژگی محصولات، اطلاعات کاربران و … داشته باشید، در اینصورت اقدام به درون ریزی یا Import اطلاعات می کنید تا در کمترین زمان ممکن بتوانید بیشترین حجم اطلاعات را وارد سایت و فروشگاه خود نمایید. در این مقاله می خواهیم نحوه برون بری اطلاعات ووکامرس با استفاده از افزونه WooCommerce Simply Order Export را به صورت کامل و گزینه به گزینه آموزش میدهیم.

در این مطلب قصد معرفی افزونه ای برای ووکامرس را داریم که توسط آن قادر به برون بری اطلاعات فروشگاه ووکامرسی خود خواهید بود . افزونه Woocommerce Simply Order Export یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای ووکامرس می باشد که شما را در زمینه ی برون بری اطلاعات فروشگاه اینترنتی خود یاری می نماید . در ادامه با ما و آموزش افزونه Woocommerce Simply Order Export همراه باشید .

برون بری اطلاعات ووکامرس

آموزش برون بری اطلاعات ووکامرس با افزونه Woocommerce Simply Order Export :

به پیشخوان وردپرس رفته و افزونه Woocommerce Simply Order Export را نصب می کنیم. سپس برای مشاهده ی تنظیمات آن از منوی ووکامرس تب Export مشاهده می شود.
در اینجا شما می توانید نام فایل خود را مشخص کنید و همچنین معین کنید که در چه مرحله ای می توان برون بری را انجام داد! در حین سفارش، پس از تکمیل سفارش و…

تمامی مواردی را که می خواهید در فایل برون بری شده موجود باشد را علامت بزنید. مثلا نام مشتری، آیدی مشتری، نام محصول، مقدار آن و… حال در پایین این بخش لینک آبی رنگی با عنوان “Advanced options” مشاهده می شود که تنظیمات بیشتری را شامل می شود.
در اینجا شما می توانید نام فایل خود را مشخص کنید و همچنین معین کنید که در چه مرحله ای می توان برون بری را انجام داد! در حین سفارش، پس از تکمیل سفارش و…

افزونه Woocommerce Simply Order Export

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به برون بری اطلاعات ووکامرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه WooCommerce Simply Order Export می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۹۰۰۰ بار دانلود و نصب و فعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۲٫۱٫۱۹ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش قرار گرفته است.

برون بری اطلاعات ووکامرس با افزونه WooCommerce Simply Order Export

ابتدا آخرین نسخه از افزونه WooCommerce Simply Order Export را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه برون بری اطلاعات ووکامرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه WooCommerce Simply Order Export گزینه جدیدی در پیشخوان وردپرس اضافه نخواهد شد. برای دسترسی به تنظیمات این افزونه ابتدا وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید و در بخش پیشخوان اشاره گر ماوس خود را روی گزینه ووکامرس نگه دارید تا زیر منوهای آن نمایان شود سپس روی گزینه پیکربندی کلیک نمایید تا بتوانید بدین وسیله وارد بخش تنظیمات مربوط به این افزونه شوید.

 تنظیمات افزونه برون بری اطلاعات ووکامرس

با ورود به بخش تنظیمات این افزونه همان گونه که مشاهده می کنید. چندین زبانه وجود دارد که ما با زبانه Order Export کار داریم. در این بخش از زبانه چندین گزینه وجود دارد که این گزینه ها به شرح زیر می باشند.
۱- Order Id: در این قسمت از تنظیمات افزونه برون بری اطلاعات ووکامرس شما می توانید شماره سفارش را در فایل برون بری قرار دهید.
۲- Customer Name: با انتخاب کردن این گزینه شماره مشتری در فایل برون بری قرار می گیرد.
۳- Product Name: با انتخاب کردن این گزینه نام محصول در فایل برون بری قرار می گیرد.
۴- Product Quantity: اگر شما می خواهید تعداد محصول در فایل برون بری قرار بگیرد این گزینه را انتخاب کنید.
۵- Product Variation: اگر می خواهید تغییرات محصول در فایل برون بری قرار بگیرد این گزینه را انتخاب کنید.
۶- Amount: اگر می خواهید مبلغ پرداخت شده توسط مشتری در فایل برون بری قرار بگیرد این گزینه را انتخاب کنید.
۷- Email: با انتخاب کردن این گزینه ایمیل مشتری در فایل برون بری قرار می گیرد.
۸- Phone: اگر می خواهید شماره تلفن مشتری در فایل برون بری قرار بگیرد این گزینه را انتخاب کنید.
۹- Status: اگر می خواهید وضعیت سفارش در فایل برون بری قرار بگیرد این گزینه را انتخاب کنید.
۱۰- Order Export Filename: در این قسمت می توانید نام فایل برون بری خود را وارد کنید.
۱۱- Order Statuses: در این قسمت  از تنظیمات افزونه برون بری اطلاعات ووکامرس شما می توانید مشخص کنید که برون بری در کدام مرحله انجام شود در مرحله در انتظار پرداخت، تکمیل شده یا …
۱۲- Delimiter: در این قسمت از یک جداکننده استفاده کنید.
۱۳- Export plugin settings: در این قسمت  از تنظیمات افزونه برون بری اطلاعات ووکامرس شما می توانید تنظیمات افزونه را هم در فایل برون بری قرار دهید.
۱۴- Import plugin settings: فایل تنظیمات افزونه را در این قسمت قرار دهید.
۱۵- Select Duration and Export: در این قسمت  از تنظیمات افزونه برون بری اطلاعات ووکامرس شما می توانید مشخص کنید که از چه تاریخی تا چه تاریخی برون بری را انجام دهد.
بعد از اعمال تغییرات روی گزینه Order Export کلیک نمایید. تا عملیات برون بری به درستی انجام شود لازم به ذکر است که این فایل در قالب اکسل خواهد بود
بعد از انجام عملیات برون بری لازم است فایل را درون ریزی کنید.

دانلود افزونه WooCommerce Simply Order Export برای برون بری اطلاعات ووکامرس

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,531
توضیحات بیشتر
معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
995
توضیحات بیشتر
وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,172
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
افزونه Opt-In Downloads
قالب وردپرس جنه
یه فایلی هم اگه می شه برای مقایسه بین php و asp.net تو ایران بزارین
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد