4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

بهترین درگاه واسط

2,974 کسب و کار اینترنتی پشتیبان سایت سه شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۷
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
5 رای

بعد از اینکه مقاله درگاه پرداخت واسط رو در سایت منتشر کردیم حال در این مقاله میخواهیم بهترین درگاه واسط ایران رو معرفی کنیم و ببینیم کدام سایت ها واقعا خدمات بهتری دارند و بر اساس خدماتشون یکی رو انتخاب کنیم. پس اگر میخواهید بدونید بهترین درگاه پرداخت واسط در ایران کدام سایت است این مقاله رو تا انتها مطالعه کنید. 

بهترین درگاه واسط

قبل از اینکه شروع به معرفی درگاه های اینترنتی کنیم و بهترین درگاه پرداخت واسط رو انتخاب کنیم توضیحاتی در مورد درگاه پرداخت واسط دهم تا بیشتر با این درگاه پرداخت آشنا شوید. یک مدل درگاه پرداخت داریم که به که به درگاه پرداخت واسط یا غیر مستقیم معروف است یعنی ما به جای گرفتن درگاه از بانک، از واسط درگاه میگیریم. وقتی مشتری میخواهد هزینه محصول را پرداخت کند ابتدا به سایت واسط بانک وصل می شود و سپس به بانک اصلی، در این روش باید مدیر فروشگاه درصدی (معمولا بین ۱ تا ۲٫۵ درصد) به عنوان کارمزد به سایت واسط پرداخت کند. 
شاید بپرسید خوب چه کاریه برم از واسط درگاه پرداخت بگیرم و کارمزد پرداخت کنم. باید این رو اضافه کنم برای گرفتن درگاه مستقیم باید سایت شما نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشد. واقعا گرفتن نماد اعتماد بسیار سخت و طاقت فرسا است. ولی برای گرفتن درگاه بانک غیر مستقیم فقط اسکن شناسنامه و کارت ملی کافیه است.

بهترین درگاه واسط

در این بخش سعی می کنیم بهترین درگاه های پرداخت ایران رو معرفی کنیم و بر اساس نیاز خودتون می تونید از بین این درگاه ها یکی رو انتخاب کنید. البته تعداد درگاه های پرداخت واسط در ایران روز به روز در حال بیشتر شدن است و نمی توان به همه این درگاه ها اعتماد کرد. اما چند درگاه هستند که علاوه بر معتبر بودن تمام مجوزهای لازم رو هم دارند و جز درگاه های واسط معروف هستند. در بخش زیر تعدادی درگاه پرداخت واسط معرفی می کنیم به همراه ویژگی های آنها، در انتها هم یک نتیجه گیری برای انتخاب درگاه پرداخت واسط انجام میدهیم.

۱- درگاه پرداخت واسط زرین پال

اولین درگاه پرداخت واسط که میتوان از آن به عنوان بهترین درگاه واسط ایران یاد کرد درگاه پرداخت زرین پال است. زرین پال چندین سال است که فعالیت می کند و خدمات خوبی رو ارائه میدهد. زرین پال قدیمی ترین سایت در حوزه درگاه پرداخت واسط است که حتی زمانی که کل درگاه های پرداخت واسط فیلتر شدند این سایت فیلتر نشد و کار میکرد. 

امکان جالب: یکی از امکانات منحصر به فرد زرین پال ارائه زرین کارت است که به صورت یک کارت فیزیکی است. دقیقا مثل کارت عابر بانک می ماند. یعنی توسط زرین کارت تمام کارهایی که توسط یک کارت بانکی می توان انجام داد را می توانید انجام دهید.

یکی دیگر از امکانات ویژه زرین پال داشتن اپلیکیشن موبایلی است. از طریق اپلیکیشن موبایلی زرین پال به راحتی می توانید تراکنش های خود را مدیریت کنید، کیف پول و کارت های بانکی خود را مدیریت کنید، قبض های خود را پرداخت کنید، شارژ خرید کنید و در واقع یک کیف الکترونیی همراه داشته باشید. واقعا این ویژگی، به شدت کاربردی است.

مزایا و ویژگی های زرین پال 

  • پشتیبانی عالی و تمام وقت
  • ارائه لینک و صفحه پرداخت
  • ارائه زرین کارت (در بخش بالا گفتیم چی است)
  • ارائه درگاه پرداخت اختصاصی (پیشنهاد میکنم مقاله درگاه پرداخت اختصاصی رو مطالعه کنید)
  • داشتن اپلیکیشن موبایل
  • سه شنبه های طلایی با کامزد صفر درصد

معایب زرین پال 

  • دریافت هزینه های اضافی زیاد (زرین گیت و زرین کارت)

برای ورود به سایت درگاه پرداخت واسط زرین پال روی عکس زیر کلیک کنید.

درگاه پرداخت واسط زرین پال

۲- درگاه پرداخت واسط آرین پال

یکی دیگر از درگاه های واس که جز بهترین درگاه های واسط است و می توان از آن به عنوان بهترین درگاه واسط بعد از زرین پال یاد کرد همین درگاه واسط آرین پال است. قبلا اسم این سایت پارس پال بود که متاسفانه بعد از فیلتر شدن به دامین آرین پال تغییر نام داد. این مجموعه واقعا پشتیبانی قوی دارند و روز به روز به کاربرانشون اضافه می شود. 

مزایا و ویژگی های آرین پال 

  • پشتیبانی عالی و تمام وقت
  • ارائه لینک و صفحه پرداخت
  • ارائه درگاه پرداخت اختصاصی (پیشنهاد میکنم مقاله درگاه پرداخت اختصاصی رو مطالعه کنید)
  • داشتن اپلیکیشن موبایل
  • ارائه افزونه های مختلف برای سیستم های آماده
  • خرید شارژ همراه از پنل کاربری
  • سیستم همکاری در فروش شارژ تلفن همراه 
  • پنل پیام کوتاه اختصاصی

برای ورود به سایت درگاه پرداخت واسط آرین پال روی عکس زیر کلیک کنید.

درگاه پرداخت واسط آرین پال

۳- درگاه پرداخت واسط پردانو 

سومین سایت ارائه درگاه پرداخت اینترنتی واسط، سایت پردانو است. این شرکت هم جز خوب های درگاه های پرداخت واسط است و می توان گفت می توان از آن به عنوان سومین سایت پرداخت واسط یاد کرد و در جمع بهترین درگاه های واسط قرار میگیرد. 

توجهپردانو همزمان به ۱۰ درگاه بانکی در کشور متصل است. یعنی شما به میل و علاقه خود می توانید برای صفحه پرداخت، درگاه بانکی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مزیت منحصر به فردی که پردانو دارد ارائه درگاه پرداخت اینترنتی به دارندگان اپلیکیشن های موبایلی است. یعنی هر شخصی که اپلیکیشن موبایلی دارد می تواند از طریق سایت پردانو پرداخت درون برنامه ای را برای اپلیکیشن خود فعال کند.

پردانو سطح ویژه ای برای کاربران خود در نظر گرفته است که هر کسی تمایل داشته باشد تمام خدمات برای او رایگان انجام شود یعنی تمام تراکنش ها بدون کارمزد انجام شود می تواند از آن استفاده کند. ارتقاء به سطح ویژه کاملا رایگان انجام می شود ولی نکته مهم این است که تسویه حساب در سطح ویژه به صورت هفتگی انجام می شود. یعنی مثلا هر هفته سه شنبه ها با شما تسویه صورت می گیرد.

مزایا و ویژگی های پردانو 

  • ارائه درگاه پرداخت درون برنامه ای برای اپلیکیشن های موبایلی (ویژگی برتر)
  • ارائه درگاه اختصاصی با نام و لوگو شما
  • اتصال همزمان به ۱۰ درگاه بانکی
  • امکان بازایابی و همکاری در فروش
  • ارائه افزونه های مختلف برای سیستم های آماده
  • پشتیبانی تلفنی و تیکت قابل قبول

برای ورود به سایت درگاه پرداخت واسط پردانو روی عکس زیر کلیک کنید.

درگاه پرداخت واسط پردانو 

۴- درگاه پرداخت واسط آیدی پی

به اعتقاد خیلی ها درگاه پرداخت واسط آیدی پی، بهترین درگاه واسط ایران است. چون این سایت امده و خدمات جالب و به روزی رو ارائه کرده است که واقعا می توان گفت بهترین درگاه واسط ایران در ارائه چند خدمت خاص است. شخصا با این درگاه کار نکرده ام ولی تعریف های زیادی از آن شنیده ام و وقتی میخواستم در مورد بنویسم وارد سایتش شدم و دیدم خدمات جالب و دوست داشتنی ارائه میدهد. یکی از بهترین خدمات این سایت، ساخت صفحه پرداخت شخصی با نام و عکس شما است. در بخش زیر عکس این مدل درگاه رو قرار دادیم که می تونید ببیند. 

صفحه پرداخت شخصی سایت آیدی پی

ویژگی فوق العادهیکی از دیگر امکانات آیدی پی ایجاد فروشگاه در صفحه شخصی تان است. به عنوان مثال می توانید برای هر یک از خدمات یا محصولاتی که ارائه می دهید یک صفحه مجزا درست کنید و آن را در فروشگاه خود قرار دهید.

شما می تونید در این سایت محصولاتتون رو به صورت فروشگاه در یک صفحه اختصاصی قرار بدید که واقعا یک امکان عالی و کاربردی است. برای درک بهتر تصویر پایین رو ببینید. 

صفحه پرداخت فروشگاه

عیب بزرگ این سایت این است که هیچ گونه ابزاری برای توسعه ندارد و در آیدی پی فقط می توانید یک صفحه شخصی برای پرداخت آنلاین خود داشته باشد.

مزایا و ویژگی های آیدی پی

  • ساخت صفحه شخصی با مشخصات شما
  • جابه جایی وجه تا سقف ۵۰ میلیون تومان در روز
  • ساخت فروشگاه خدمات و کالاهای دیجیتالی (فایل)
  • تبدیل شماره کارت یا شماره شبا به آیدی
  • سرویس پیامکی رایگان
  • ساخت لینک اختصاصی پرداخت

معایب آیدی پی

  • غیر قابل توسعه (عدم اتصال به سایت)
  • تاخیر در تسویه حساب ها
  • عدم تسویه حساب به روش کارت به کارت
  • کارمزد ۵۰۰ تومانی برای مشتری

برای ورود به سایت درگاه پرداخت واسط آیدی پی روی عکس زیر کلیک کنید.

درگاه پرداخت واسط آیدی پی

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,208
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,023
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,532
توضیحات بیشتر
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
پیاده سازی سایت شخصی
قالب وردپرس خبر خوب
قالب انفولد
قالب وردپرس فلت آستیک
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد