4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

تخفیف برای اشتراک گذاری در ووکامرس

845 ووکامرس پشتیبان سایت جمعه ۲ مهر ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
2 رای

امروزه با توجه به اهمیت بسیار زیاد تجارت الکترونیک، بسیاری از صنایع و کاربران اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود می نمایند. اما در این میان نمی توان از رقابت های بسیار سنگین که نیازمند هزینه های بسیار زیاد می باشد، چشم پوشی نمود. با توجه به این موارد بسیاری از کاربران به دنبال افزایش درآمد با هزینه های کمتر و حتی بدون هزینه هستند. یکی از راه های افزایش فروش ، معرفی محصولان در شبکه های اجتماعی می باشد که ساده ترین راه این راهکار، استفاده از دکمه های اشتراک گذاری مطالب می باشد. در این مقاله می خواهیم نحوه ایجاد تخفیف برای اشتراک گذاری در ووکامرس با استفاده از افزونه YITH Woocommerce Share For Discounts را آموزش دهیم.

در این مطلب قصد معرفی افزونه YITH Woocommerce Share For Discounts برای وردپرس را داریم که توسط آن قادر به ارایه تخفیف به کاربران سایت به ازای اشتراک گذاری مطالب خواهید بود . با اینکار با وجود اینکه به کاربران تخفیف داده اید ، اما می توانید به جای فروش به یک کاربر ، به چندین کاربران به فروش برساند و فروش خود را چندین برابر کنید . در ادامه با ما و آموزش افزونه YITH Woocommerce Share For Discounts همراه باشید .

تخفیف برای اشتراک گذاری در ووکامرس

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به ایجاد تخفیف برای اشتراک گذاری در ووکامرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه  YITH WooCommerce Share For Discounts می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۷۰۰ بار دانلود و نصب وفعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۱٫۴٫۶ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش قرار گرفته است.

تخفیف برای اشتراک گذاری افزونه YITH Woocommerce Share For Discounts

ابتدا آخرین نسخه از افزونه  YITH WooCommerce Share For Discounts را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه ایجاد تخفیف برای اشتراک گذاری در ووکامرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه YITH WooCommerce Share For Discounts گزینه جدیدی در پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید و از بخش پیشخوان اشاره گر ماوس خود را روی  گزینه YITH Plugins نگه دارید تا زیر منوهای آن نمایان شود سپس  روی گزینه Share For Discounts کلیک نمایید تا بتوانید بدین وسیله وارد بخش تنظیمات مربوط به این افزونه شوید.

تنظیمات افزونه ایجاد تخفیف برای اشتراک گذاری در ووکامرس

با ورود به صفحه تنظیمات افزونه دو زبانه وجود دارد که ما طبق معمول با زبانه پریمیم آن کاری نداریم وارد زبانه تنظیمات عمومی می رویم در این صفحه چندین بخش وجود دارد که به شرح زیر می باشند.
۱- Enable YITH WooCommerce Share For Discount: با انتخاب کردن این گزینه افزونه مورد نظر، به منظور ایجاد تخفیف برای اشتراک گذاری در ووکامرس فعال می شود.
۲- Enable Facebook sharing: با انتخاب کردن این گزینه امکان اشتراک گذاری در صفحه فیس بوک را برای کاربران خود فعال کنید.
۳- Facebook APP ID: شناسه مربوط به صفحه فیس بوک خود را در این قسمت وارد کنید.
۴- Facebook Button Type: نوع دکمه فیس بوک خود را انتخاب کنید که امکان تخفیف می تواند به صورت لایک محصول، اشتراک گذاری محصول و یا ترکیبی از هر دو باشد.
۵- Enable Twitter sharing: با انتخاب کردن این گزینه می توانید امکان اشتراک گذاری در صفحه تویتر را، برای کاربران فعال کنید.
۶- Twitter username: در این قسمت می توانید نام کاربری صفحه تویتر خود را وارد کنید.
۷- Twitter Consumer Key (API Key): در این قسمت بایستی کلید API را که در تنظیمات تویتر وجود دارد وارد کنید.
۸- Twitter Consumer Secret (API Secret): در صورتی که از کلید API استفاده کرده باشید باید رمز آن را در این قسمت وارد کنید.

در پایان تنظیمات اعمال شده را با زدن دکمه Save Change ذخیره کنید.
حالا می توانید به صفحه محصولات خود بروید و ایجاد تخفیف برای اشتراک گذاری محصولات در ووکامرس را مشاهده نمایید.

تنظیمات اخر افزونه ایجاد تخفیف برای اشتراک گذاری در ووکامرس

پس همان طور که در تصویر فوق مشاهده می کنید اگر کاربری هر کدام از محصولات شما را در یکی از شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت یا لایک کرد می تواند در هنگام خرید محصول از ۱۰ درصد تخفیف بهره مند شود.

دانلود افزونه YITH Woocommerce Share For Discounts برای ایجاد تخفیف برای اشتراک گذاری در ووکامرس

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,213
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,030
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,534
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
قالب وردپرس فلت آستیک
افزونه Opt-In Downloads
قالب وردپرس جنه
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد