4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

ترمیم صفحات ۴۰۴ در وردپرس

1,346 افزونه , بهینه‌سازی داخلی و ساختاری پشتیبان سایت شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
4 رای

یکی از اتفاقاتی که سئو وردپرس رو دچار مشکل میکند داشتن خطاهای ۴۰۴ در سایت می باشد. روش های زیادی برای ترمیم صفحات ۴۰۴ در وردپرس وجود دارد که در این مقاله میخواهیم با استفاده از افزونه ۴۰۴ to 301 شروع به ترمیم صفحات ۴۰۴ در وردپرس کنیم. البته شما می توانید این خطاها رو هم به صورت دستی درست کنید ولی وقتی این صفحات ۴۰۴ زیاد باشند واقعا سخت می شود مثلا در سایت یکی از مشتری هامون ۲۵۳ هزار خطای ۴۰۴ وجود داشت که اصلا به صورت دستی نمی توانستیم درست کنیم و با استفاده از این افزونه این کار رو انجام دادیم. با ما همراه باشید تا با این افزونه نحوه ترمیم صفحات ۴۰۴ در وردپرس رو آموزش دهیم.

ترمیم صفحات 404 در وردپرس

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به ترمیم صفحات ۴۰۴ در وردپرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه ۴۰۴ to 301 می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از صدهزار بار دانلود و نصب وفعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۳٫۰٫۰٫۱ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش فرار گرفته است.

ترمیم صفحات ۴۰۴ در وردپرس با افزونه ۴۰۴ to 301

این افزونه هم مانند دیگر افزونه های وردپرس دارای امکاناتی است. این امکانات شامل موارد زیر می باشند:

  • امکان ریدایرکت کردن صفحات ۴۰۴ به هر صفحه ی موجود و یا آدرس های دلخواه
  • عدم وجود صفحات ۴۰۴ در سایت شما
  • ترجمه ی آماده
  • حذف خطا از مسیر
  • شما به صورت اختیاری می توانید ایمیل اطلاع رسانی در تمام خطاهای ۴۰۴ را فعال کنید.
  • سبک بودن افزونه و امکان لود سریع سایت
  • و …

ابتدا آخرین نسخه از افزونه ترمیم صفحات ۴۰۴ را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.
پس از آن که افزونه را نصب و فعال کردید، در منوی پنل پیشخوان وردپرس شما بخشی به نام ۴۰۴ به ۳۰۱ به وجود می آید. اولین گزینه ی موجود در این بخش، گزینه ای به نام خطاهای ۴۰۴ می باشد. با کلیک بر روی آن وارد صفحه ای می شوید که خطاهای ۴۰۴ وبسایت شمارا نمایش می دهد.

بخش اول تنظیمات افزونه ترمیم صفحات ۴۰۴ در وردپرس

در صورتی که سایتتان خطایی نداشته باشد صفحه ای مانند آن چه در عکس آمده است را مشاهده خواهید کرد. اما در صورتی خطا و یا خطاهای ۴۰۴ وجود داشته باشند، لیستی از آن ها نمایش داده می شوند که با کلیک بر روی هر کدام می توانید نسبت به برطرف کردن آن اقدام کنید.

گزینه دوم در بخش ۴۰۴ به ۳۰۱ ، گزینه ی تنظیمات ۴۰۴ است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

بخش دوم تنظیمات افزونه ترمیم صفحات ۴۰۴ در وردپرس

در این بخش با تنظیمات و امکانات این افزونه روبرو می شوید که می خواهیم تمام آن ها با شما بررسی کنیم.
۱- نوع ریدایرکت: در این بخش از تنظیمات افزونه ترمیم صفحات ۴۰۴ شما می توانید یکی از انواع ریدایرکت ( ۳۰۱ – ۳۰۲ – ۳۰۷ ) را انتخاب کنید تا ریدایرکت های شما به آن صورت انجام شوند.
۲- ریدایرکت به: در این قسمت از تنظیمات افزونه ترمیم صفحات ۴۰۴ شما می توانید انتخاب می کنید که صفحات به چه آدرسی ریدارکت شوند. سه گزینه برگه موجود، آدرس سفارشی و بدون ریدایرکت در اختیار شما هستند تا هرکدام را که می خواهید انتخاب کنید.
۳- آدرس سفارشی: در این بخش از تنظیمات افزونه ترمیم صفحات ۴۰۴ شما قادر خواهید بود مشخص نمایید در صورتی که گزینه آدرس سفارشی را انتخاب کرده باشید باید در این قسمت آدرس مورد نظرتان را وارد کنید تا صفحات دارای مشکل ۴۰۴ به آن آدرس ریدایرکت شوند.
۴- گزارش خطاهای ۴۰۴: در این بخش از تنظیمات افزونه ترمیم صفحات ۴۰۴ شما قادر خواهید بود مشخص نمایید در صورت وجود و بروز خطاهای ۴۰۴، به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
۵- اطلاع رسانی های ایمیل: در این بخش از تنظیمات افزونه ترمیم صفحات ۴۰۴ شما قادر خواهید بود مشخص نمایید که خطاهای ۴۰۴ از طریق ایمیل به مدیر وبسایت اطلاع داده می شوند.

بخش سوم تنظیمات افزونه ترمیم صفحات ۴۰۴ در وردپرس

۱- آدرس ایمیل: در این بخش از تنظیمات افزونه شما می توانید مشخص نمایید در صورتی که گزینه اطلاع رسانی های ایمیل را فعال کرده باشید، می توانید ایمیلی که می خواهید گزارش ها به آن ارسال شود را در این بخش وارد کنید. ( به صورت پیش فرض آدرس ایمیلی که برای سایت در نظر گرفته اید در این باکس درج شده است )

۲- مسیر ها را حذف کنید: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود مسیر هایی را مشخص کنید تا آن ها در گزارش خطاها درج و نمایش داده نشوند. ( در صورتی که می خواهید چندین مسیر را ذکر کنید، هر مسیر را در یک خط بنویسید و برای نوشتن مسیر بعدی با استفاده از دکمه Enter به خط بعدی بروید.

گزینه دیگری که در بخش ۴۰۴ به ۳۰۱ وجود دارد، گزینه ای به نام add-ons می باشد که با کلیک بر روی آن می توانید ابزارهای کمکی و تکمیل کننده ی این افزونه را به آن اضافه کنید. قابل ذکر اس که عملکرد این افزونه در حالت عادی کامل است و احتیاجی به نصب add-ons نمی باشد.

دانلود افزونه ترمیم صفحات ۴۰۴ در وردپرس

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,215
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,033
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,535
توضیحات بیشتر
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
قالب رستوران
قالب وردپرس چند منظوره
قالب وردپرس خبر خوب
نظرات شما + ۱
  • د​آ ۱+
    دانلود آهنگ جدید چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۷

    عالی

    پاسخ دهید
ارسال نظر ۱

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد