4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

نمایش تقویم حرفه ای در وردپرس با افزونه WP Datepicker

1,478 افزونه پشتیبان سایت شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
2 رای

معمولا خیلی از مدیران سایت ها دوست دارند در سایت وردپرسی خود یک تقویم حرفه ای را به نمایش بذارند ولی نمیدونند از چه افزونه ای استفاده کنند. در این مقاله میخواهیم افزونه WP Datepicker رو برای نمایش تقویم حرفه ای در وردپرس معرفی کنیم. با استفاده از این افزونه می توانید یک تقویم حرفه ای در وردپرس ایحاد کنید و در هر جای سایتتون نیاز دارید از آن استفاده کنید.

افزونه WP Datepicker یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای وردپرس می باشد که در زمینه ی ایجاد تقویم حرفه ای برای نمایش روز و ماه کارایی دارد . توسط این افزونه می توانید در گوشه ای از سایت خود اقدام به نمایش تقویم کنید و همچنین تقویم را به سبکی که می خواهید تغییر دهید و به عبارتی آن را شخصی سازی نمایید . در ادامه با ما و آموزش افزونه WP Datepicker همراه باشید .

تقویم حرفه ای در وردپرس

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به نمایش تقویم حرفه ای در وردپرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه WP Datepicker می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۴ هزار بار دانلود و نصب وفعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۱٫۵٫۱ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش فرار گرفته است.

نمایش تقویم حرفه ای در وردپرس با افزونه WP Datepicker

ابتدا آخرین نسخه از افزونه نمایش تقویم حرفه ای در وردپرس را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه نمایش تقویم حرفه ای در وردپرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه، گزینه جدیدی در منوی پیشخوان وردپس قابل مشاهده خواهد بود. برای دسترسی به آن ابتدا وارد منوی پیشخوان وردپرس شوید و از منوهای موجود به بخش تنظیمات مراجعه نمایید و از زیرمنوهای موجود در آن روی گزینه WP Datepicker کلیک نمایید تا وارد تنظیمات افزونه شوید.

تنظیمات افزونه نمایش تقویم حرفه ای در وردپرس

در این بخش گزینه هایی به شرح موارد زیر وجود دار:

۱- Code Generator: در این بخش از تنظیمات افزونه نمایش تقویم حرفه ای در وردپرس شما قادر خواهید بود جنراتو و ساختار اصلی کد که عملیات نمایش تقویم را انجام می دهد مشخص نمایید.
۲- Select Language: در این بخش از تنظیمات افزونه نمایش تقویم حرفه ای در وردپرس شما قادر خواهید بود  زبان مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
۳- Enable for backend: در این بخش از تنظیمات افزونه نمایش تقویم حرفه ای در وردپرس شما قادر خواهید بود  دسترسی افزونه را به پوشه WP-admin ببندید.
۴- Weekends: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود  نمایش آخر هفته ها فعال یا غیرفعال نمایید.
۵- Need months in full or short: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود مشخص نمایید که یک ماه کامل نمایش داده شود یا به صورت کوتاه نمایش داده شود.
۶- Enter id, Class, Name Based and / or type based CSS Selector: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود ای دی یا کلاس مورد نظر خود را وارد نمایید.
۷- Date Format: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود ساختار نمایش تاریخ را مشخص نمایید.

بعد از انجام تغییرات مورد نظر، روی گزینه ذخیره کلیک نمایید. حال برای نمایش تقویم حرفه ای در وردپرس، یک مطلب جدید ایجاد کنید و از قسمت کدنویسی مطلب، کد زیر را بنویسید.

دانلود افزونه WP Datepicker برای نمایش تقویم حرفه ای در وردپرس

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,179
توضیحات بیشتر
دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,212
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,027
توضیحات بیشتر
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
قالب وردپرس کلاوی
قالب رستوران
قالب وردپرس چند منظوره
نظرات شما + ۲
  • ن​ت ۰+
    نت یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸

    الگوریتم تبدیل تاریخ هجری شمسی که در این افزونه استفاده شده، قبل از سال ۹۷۹ هـ ش خطای محاسباتی داره

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸

      می تونید از افزونه های دیگه استفاده کنید
      کافیه یه سرچ بزنید
      شایدم خودمون بعدا در این زمینه مطلب گذاشتیم

      پاسخ دهید
ارسال نظر ۲

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد