4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

تنظیمات نوشتن در وردپرس

7,264 آموزش های پایه ای , وردپرس پشتیبان سایت شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
5 رای

بعد از اینکه وارد بخش تنظیمات وردپرس شدیم و مقاله تنظیمات عمومی وردپرس رو در سایت منتشر کردیم حال در ادامه آموزش وردپرس به سراغ تنظیمات نوشتن در وردپرس رفته ایم و میخواهیم تنظیمات نوشتن وردپرس را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهیم. اگر در مورد نوشتن در وردپرس اطلاعاتی ندارید پیشنهاد میکنم مقاله آموزش نوشتن مطلب در وردپرس را مطالعه کنید.

تنظیمات نوشتن در وردپرس

تنظیمات نوشتن در وردپرس

برای دسترسی به بخش تنظیمات نوشتن در وردپرس باید از منوی تنظیمات، زیر منوی نوشتن رو بزنید تا وارد بخش تنظیمات نوشتن در وردپرس شوید مانند تصویر زیر:

تنظیمات نوشتن

بعد از این که گزینه نوشتن از منوی تنظیمات رو میزنید وارد صفحه تنظیمات نوشتن در وردپرس می شوید که مانند تصویر زیر می باشد:

صفحه تنظیمات نوشتن در وردپرس

۱- راهنما: اگر میخواهید اطلاعاتی در مورد این صفحه یعنی صفحه تنظیمات نوشتن در وردپرس داشته باشید میتوانید از دکمه راهنما استفاده کنید. گزینه راهنما علاوه بر دادن اطلاعات مفید در مورد این صفحه شما رو به چند لینک مفید مانند مستندات درباره تنظیمات نوشتن و انجمن پشتیبانی وردپرس هدایت میکند. 

۲- دسته بندی پیش فرض نوشته ها: اگر یک دسته دارید که بیشتر مطالب شما در آن دسته قرار دارند میتوانید از این بخش آن دسته رو مشخص کنید تا در بخش نوشتن نوشته، آن دسته برای نوشته شما انتخاب شود. پیشنهاد میکنم دو مقاله آموزش نوشتن مطلب در وردپرس و دسته بندی نوشته ها در وردپرس را مطالعه کنید.

۳- ساختار پیش فرض نوشته: اگر قالب شما از ساختار نوشته ها پشتیبانی میکند شما میتوانید بر اساس نیاز خود، ساختار مورد نظر رو انتخاب کنید. اکثر قالب های وردپرس خارجی که فارسی می شوند دارای ساختار نوشته هستند. 

۴- فرستادن با ایمیل: یکی از ویژگی های با حال وردپرس، فرستادن نوشته روی سایت از طریق ایمیل است. وردپرس دارای قابلیتی است که می توان با استفاده از ایمیل برای آن پست ارسال کرد به این معنی که شما می توانید با ارسال ایمیل برای سایتان پست بگذارید. برای این کار شما باید یک اکانت ایمیل درست کنید که دسترسی pop3 هم داشته باشد. در این صورت هر پیامی که به ایمیل مورد نظر ارسال شود به صورت یک پست در وردپرس ارسال خواهد شد. برای این کار باید در قسمت سرویس دهنده ایمیل، سرور ایمیل مورد نظر را وارد کرده و user name و پسورد و پورت میل سرور خود را نیز در قسمت مشخص شده وارد نمایید. با این کار هر ایمیلی که به این آدرس ارسال شود به شکل پست به سایت افزوده می شود.

۵- دسته ی پیش فرض برای فرستادن با ایمیل: در بخش ۴ گفتیم که میتوانید از ایمیل، نوشته روی سایت ارسال کنید. شما از طریق این گزینه می توانید دسته آن نوشته رو انتخاب کنید.

۶- سرویس های بروز رسانیاگر میخواهید وقتی در سایت یک مطالب منتشر می شود پیام بروز رسانی به صفحه های خاصی ارسال شود میتوانید از این بخش استفاده کنید. کافیه سایت ها یا صفحه هاتی که میخواهید از این بروز رسانی با خبر شوند را در جعبه وارد کنید. هر آدرس باید در یک خط قرار گیرد. یعنی هر آدرس را که میزنید اینتر Enter بزنید و وارد خط بعد بشید.

۷- ذخیره تغییرات: بعد از اینکه تغییرات خود را در صفحه تنظیمات نوشتن در وردپرس، اعمال کردید باید این تغییرات رو ذخیره کنید. کافیه دکمه ذخیره تغییرات رو بزنید تا تغییرات ذخیره شوند.

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,169
توضیحات بیشتر
دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,208
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,019
توضیحات بیشتر
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
یه فایلی هم اگه می شه برای مقایسه بین php و asp.net تو ایران بزارین
قالب وردپرس کلاوی
قالب رستوران
نظرات شما + ۶
  • ا​ک ۰+
    اصغر کاردوست چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷

    سلام در مورد بند ۴ میشه یک مثال بزنید . توضیحاتتون خیلی کلی بود 🙁

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷

      سلام
      وقت بخیر
      به نظرم دقیق و کامل گفتیم
      البته زیاد به کار نویسنده ها نیست و بهتره از همون حالت عادی ارسال نوشته استفاده کنید
      فردا پس فردا یه مقاله در این زمینه داخل سایت ارسال می کنم

      پاسخ دهید
  • ن​ر ۰+
    نگار رئیسی دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸

    سلام من میخام قالب تک post ام دقیقا مانند پست شما باشه که بالاش مسیر و پایینش عنوان و …. ارسال و سمت پپ rate بندی باشه … به چه صورت میتونم ایجاد کنم
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      این مدل رو باید کدنویسی کنید
      قالب سایت ما اختصاصی هستش و بر اساس نیاز خودمون گرافیکش طراحی شده و بعد کدش کردیم

      پاسخ دهید
  • م​ح ۰+
    محمدرضا پنج شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹

    سلام
    من میخوام نوشته هام از فضای بیشتری استفاده کنند تو صفحه
    سمت راست و سمت چپ نوشته هام خیلی خالیه میخوام کش بیاد پرتر بشه.بنظرتون چه کنم؟

    پاسخ دهید
    • پ​س ۰+
      پشتیبان سایت پشتیبان سایت پنج شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹

      سلام
      وقت بخیر
      اینا مربوط به کد نویسی هستش
      پیشنهاد می کنم دوره html و css رو بگذرونید تا به قالب مسلط بشید

      پاسخ دهید
ارسال نظر ۶

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد