4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

دکمه اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی در وردپرس با افزونه Simple Share Button

1,575 افزونه ابوالفضل بزرگی شنبه ۲ تیر ۱۳۹۷
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

امروز قصد داریم شما را با افزونه جدیدی از محتوای وب سایت وردپرسی شو با نام افزونه Simple Share Button که وظیفه آن ایجاد دکمه اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی در وردپرس است آشنا کنم. اگر بخواهم توضیح مختصری از این افزونه دهم، باید بگویم که شما به واسطه این افزونه قادر خواهید بود در کمترین زمان ممکن و بدون هیچگونه پیچیدگی ای، دکمه های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی برای وب سایت خود خلق نمایید تا بدین صورت کاربران شما بتوانند نقش یک تبلیغ کننده محتوا را در شبکه های اجتماعی ایفا کنند.
با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و گرایش بیشتر کاربران شبکه اینترنت به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی موجب شده است تا مدیران کسب و کار های مختلف بستر مفیدی برای رشد و ترقی کسب و کار خود را پیدا کنند. درسته!! شبکه های اجتماعی یک بستر رایگان و مفید است که مدیران و صاحبان کسب و کار می توانند محصول و خدمات خود را به صورت رایگان به میلیون ها نفر معرفی کنند.

دکمه اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی اما آیا به نظر شما همه به محصول و خدمات شما اطمینان می کنند؟ اینجاست که باید یک تصمیم مفید بگیرید. یکی از تصمیم های خوبی که می توانید در این زمینه بگیرید این است که بستری فراهم آورید تا کاربران وب سایت شما محتوای وب سایت شما را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند تا بدین وسیله اطمینان را در دل دیگر کاربران این شبکه ها ایجاد کند.
در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به ایجاد دکمه اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی در وردپرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه Simple Share Button می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۱۰۰ هزار بار دانلود و نصب وفعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۷٫۴٫۱۸ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش قرار گرفته است.

دکمه اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی در وردپرس

ابتدا آخرین نسخه از افزونه ایجاد دکمه اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی در وردپرس را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید.
همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.
بعد از نصب و فعال سازی افزونه دکمه اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی در وردپرس گزینه جدیدی در پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید و از بخش منوهای پیشخوان مدیریت وردپرس روی گزینه Simple Share Button کلیک نمایید تا بتوانید بدین وسیله وارد بخش تنظیمات افزونه شوید.

بخش آیکن های شبکه اجتماعی افزونه دکمه اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی در وردپرس

با ورود به صفحه تنظیمات افزونه، چندین مرحله قابل مشاهده است. در اولین مرحله از تنظیمات افزونه، شما با بخشی با عنوان Networks مواجه می شوید که شما صرفا در این بخش فقط و فقط باید مشخص نمایید که چه شبکه های اجتماعی به عنوان دکمه اشتراک گذاری در وردپرس سایت شما نمایش داده شود.
همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، لیستی از آیکن های برترین شبکه های اجتماعی که نقش مهمی در زمینه بهینه سازی محتوا دارد را قرار داده است که روالا بیشترین استفاده را فیسبوک، گوگل پلاس، توییتر و لینکدین را نسبت به دیگر شبکه های اجتماعی دارد.
بعد از انتخاب شبکه های مدنظر، یک مرحله به پایین حرکت می کنیم تا با بخشی با عنوان location مواجه شویم.

تنظیمات بخش موقعیت مکانی آیکن های افزونه دکمه اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی در وردپرس

در این بخش شما می بایستی مشخص نمایید که دکمه های شبکه اجتماعی در کدام بخش ها از وب سایت شما قابل مشاهده باشد. به عنوان مثال شما با کلیک کردن روی گزینه posts می توانید مشخص نمایید که این دکمه ها در تمامی پست های وب سایت شما نمایش داده شود. همچنین می توانید گزینه های متعددی را انتخاب نمایید و صرفا انتخاب یک گزینه نیست.
در مرحله بعدی که عنوان آن Placement است شما می بایستی مشخ ص نمایید که این دکمه ها در کدام قسمت از محتوای وب سایت شما قابل مشاهده باشد. در این گزینه سه بخش با عناوین After (بعد از محتوا)، Before (قبل از محتوا) و در نهایت both (هردو) وجود دارد که شما می توانید طبق سلیقه خود آن را منظم نمایید.
به بخش زیرین این مجموعه مراجعه می کنیم. خواهیم دید که چندین لیست بازشو که حاوی چندین بخش تنظیمات هستند وجود دارد.

Style

بخش اول تنظیمات افزونه دکمه اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی در وردپرس

در این بخش چندین گزینه وجود دارد که شما می توانید به سلیقه خود آن ها را مرتب سازی نمایید. این گزینه ها به شرح زیر می باشد:
۱- Theme: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید یکی از قالب های موجود را برای آیکن شبکه های اجتماعی در نظر بگیرید.
۲- Alignment: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید ترازبندی آیکن ها را مشخص نمایید.
۳- Button Size: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید اندازه دکمه ها را مشخص نمایید.
۴- Padding: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید فاصله درونی آیکن ها را مشخص نمایید.
۵- Call To Action: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید متن موجود در کنار دکمه ها را مشخص نمایید.
۶- Font Weight: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید حجم درونی فونت ها را مشخص نمایید.
۷- Font Family: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید یک خانواده خاصی از فونت ها را برای آیکن ها در نظر بگیرید.
۸- Text Placement: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید متن مورد نظر مربوط به اشتراک گذاری را قرار دهید.
۹- Font Size: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید اندازه فونت متن را مشخص نمایید.
۱۰- Font Color: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید رنگ فونت متن را مشخص نمایید.
۱۱- Rounded Container Corners: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید مشخص نمایید که حاشیه باکس آیکن ها به صورت گرد باشد.
۱۲- Container Padding: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید فاصله درونی آیکن ها را مشخص نمایید.
۱۳- Container Border Color: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید رنگ حاشیه بخش آیکن ها را مشخص نمایید.
۱۴- Container Border Width: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید اندازه حاشیه را مشخص نمایید.
۱۵- Container Background Color: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید رنگ پس زمینه آیکن ها را مشخص نمایید.

Counters

بخش دوم تنظیمات افزونه دکمه اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی در وردپرس

در این بخش چندین گزینه وجود دارد که شما می توانید به سلیقه خود آن ها را مرتب سازی نمایید. این گزینه ها به شرح زیر می باشد:
۱- Share Count : در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید مشخص نمایید که تعداد اشتراک گذاری ها نمایش داده شود.
۲- Show Once: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید مشخص نمایید که تعداد آیکن ها یک بار نمایش داده شود.
۳- Counters Style: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید سبک شمارنده را مشخص نمایید.
۴- Newsharecounters.com Counts for Twitter : در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید شمارنده اشتراک گذاری های موجود در توییتر را مشخص نمایید.
۵- Enable Sharedcount.com API: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید API مرتبط با سرویس مورد نظر را فعال نمایید.
۶- Sharedcount.com plan: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می بایستی پلن مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
۷- Sharedcount.com API Key: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می بایستی کد API سرویس مورد نظر را قرار دهید.

Shortcode

بخش سوم تنظیمات افزونه دکمه اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی در وردپرس

در این بخش کدکوتاه مرتبط با نمایش ایکن های شبکه اجتماعی در پست و یا هر قسمت دیگری از سایت قابل مشاهده است. این کدکوتاه را کپی بفرمایید و در محل نمایش مورد نظر قرار دهید تا روند عادی نمایش آیکن ها در شبکه اجتماعی طی شود.

Advanced

بخش چهارم تنظیمات افزونه دکمه اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی در وردپرس

در این بخش چندین گزینه وجود دارد که شما می توانید به سلیقه خود آن ها را مرتب سازی نمایید. این گزینه ها به شرح زیر می باشد:
۱- Share Text Link: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید مشخص نمایید که پیوند متن ها هم به اشتراک گذاشته شوند.
۲- Content Priority: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید اولویت متن ها را مشخص نمایید.
۳- Open links in a new windows: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید مشخص نمایید که با کلیک کاربر روی لینک ها، صفحه هدف در زبانه جدیدی از مرورگر اجرا شود.
۴- Add rel=”nofollow” : در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید قابلیت nofollow را به لینک ها اعمال بفرمایید.
۵- Width Share Text: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید ویدجت اشتراک گذاری متن را مشخص نمایید.
۶- Email Text: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید یک ایمیل برای متن در نظر بگیرید.
۷- Facebook Insight: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید قابلیت وجود شبکه اجتماعی فیسبوک را به لیست خود تایید کنید.
۸- Ignore FB SDK: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید SDK فیسبوک را نادیده بگیرید.
۹- Facebook App ID: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می بایستی آی دی خود را در شبکه اجتماعی فیسبوک وارد نمایید.
۱۰- Twitter Text: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید متن مورد نظر را برای توییتر مشخص نمایید.
۱۱- Flatter User ID: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید آی دی کاربری خود را در شبکه اجتماعی Flatter وارد نمایید.
۱۲- Custom Buffer Text: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید متن مورد نظر خود را برای شبکه اجتماعی Buffer در نظر بگیرید.
۱۳- Flatter URL: در این بخش از تنظیمات افزونه دکمه اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی شما می توانید لینک صفحه خود را در شبکه اجتماعی Flatter وارد نمایید.
۱۴- Pin Featured Image: در این بخش از تنظیمات افزونه دکمه اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی شما می توانید قابلیت پین تصاویر ویژه را مشخص نمایید.
۱۵- Default Pinterest Image: در این بخش از تنظیمات افزونه دکمه اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی شما می توانید تصویر پیشفرض در شبکه اجتماعی Pinterest را مشخص نمایید.

CSS

بخش پنجم تنظیمات افزونه دکمه اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی در وردپرس

در این بخش چندین گزینه وجود دارد که شما می توانید به سلیقه خود آن ها را مرتب سازی نمایید. این گزینه ها به شرح زیر می باشد:
۱- Additional CSS: در این بخش از تنظیمات افزونه دکمه اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی شما می توانید سی اس اس های اضافی برای ظاهرسازی بهتر افزونه در نظر بگیرید.
۲- Enable Custom CSS: در این بخش از تنظیمات افزونه دکمه اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی شما می توانید قابلیت سفارشی سازی با سی اس اس را فعال سازی نمایید.
۳- Custom CSS: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما می توانید سی اس اس های مورد نظر خود را جهت سفارشی سازی کدهای موجود قرار دهید.

دانلود افزونه Simple Share Button برای ایجاد دکمه اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی در وردپرس

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,191
توضیحات بیشتر
دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,233
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,056
توضیحات بیشتر
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
قالب وردپرس کلاوی
قالب رستوران
قالب وردپرس چند منظوره
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد