4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

رفع لینک های خراب وردپرس با افزونه Broken Link Checker

1,746 افزونه پشتیبان سایت پنج شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
10 رای

خراب بودن لینک های وردپرس خسارات جبران ناپذیری به سایت وارد می کند هم از لحاظ سئو هم از لحاظ جذب کاربر، وقتی شما شروع به رفع لینک های خراب وردپرس می کنید علاوه بر اینکه گوگل راحتر در سایت شما میخزد و مطالب سایت رو ایندکس و رصد می کند کاربران سایت هم به راحتی بین صفحات شما سویچ می کنند و باعث افزایش ترافیک و بازدید از صفحات شما می شود.
در این مقاله میخواهیم نحوه رفع لینک های خراب وردپرس با افزونه Broken Link Checker را به صورت گزینه به گزینه آموزش دهیم تا شما بتوانید به راحتی لینک های خراب سایت وردپرسی خود را اصلاح و درست کنید.

رفع لینک های خراب وردپرس

ویژگی ها و امکانات افزونه وردپرس Broken Link Checker

افزونه Broken Link Checker دارای ویژگی و امکانات زیادی است که در بخش زیر تعدادی از این امکانات رو لیست کرده ایم تا بیشتر با این افزونه کاربردی آشنا شوید و از آن در سایت خود استفاده کنید.

  • شناسایی لینک های خراب و شکسته، تصاویر گم شده و تغییر مسیر ها
  • نظارت بر پیوندها در پست ها، صفحات، نظرات، فیلدهای سفارشی و… (اختیاری)
  • اطلاع رسانی لینک های خراب از طریق داشبورد و ایمیل
  • امکان بروزرسانی و تعمیر دستی لینک های شکسته به طور مستقیم از صفحه افزونه
  • به طور موقت موتورهای جستجو را از دنبال کردن پیوندهای خراب منصرف می کند (اختیاری)
  • پیوندهای خراب نشانه ای متفاوت در پست ها می گیرند. تا طراح نسبت به رفع آن ها اقدام کند (اختیاری)

قبل از اینکه شروع به آموزش افزونه رفع لینک های خراب وردپرس کنیم باید اینو در نظر بگیریم معمولا پیدا کردن لینک های خراب وردپرس و رفع آن ها به دو صورت دستی و اتوماتیک صورت میگیرد. اگر تعداد لینک های خراب سایت شما کم است می توانید به صورت دستی این کار رو انجام بدید ولی اگر تعداد این لینک ها زیاد است پیشنهاد میکنم حتما از افزونه Broken Link Checker استفاده کنید چون این کار رو به صورت کاملا اتوماتیک و سریع انجام میدهد.

رفع لینک های خراب وردپرس

یکی از بهترین افزونه ها برای بررسی لینک های خراب وردپرس و تعمیر آنها همین افزونه Broken Link Checker می باشد. نحوه کار این افزونه اینگونه است که تمام لینک های داخل سایت وردپرسی رو بررسی و چک می کند و در انتها لیستی از این لینک های خراب یا بهتر بگویم ۴۰۴ رو به شما نشان میدهد. و در انتها می توانید این خطاها رو به صورت اتوماتیک برطرف کنید. با ما همراه باشید تا نحوه رفع لینک های خراب وردپرس با استفاده از افزونه Broken Link Checker را آموزش دهیم.

آموزش افزونه Broken Link Checker

از همین صفحه افزونه Broken Link Checker رو دانلود کنید و در وردپرس خود نصب کنید اگر نحوه نصب افزونه وردپرس رو نمیدونید پیشنهاد میکنم مقاله آموزش نصب افزونه وردپرس رو مطالعه کنید. وقتی این پلاگین رو نصب می کنید یک گزینه با نام بررسی کننده پیوند به تنظیمات وردپرس و یک گزینه با نام پیوندهای شکسته به ابزارها اضافه می کند که ابتدا پیوندهای شکسته رو توضیح میدهیم:

Broken Link Checker

وقتی روی پیوندهای شکسته کلیک می کنید وارد صفحه جدید می شوید که در این صفحه لیست پیوندهای خراب و شکسته رو نشان میدهد. مانند تصویر زیر:

بررسی لینک های خراب وردپرس

در این صفحه نشون میده چه تعداد لینک وجود دارد کدام لینک درسته و کدام لینک مشکل دارد. مثلا لینک سوم سایت وجود دارد اما آدرس وجود ندارد پس ۴۰۴ زده است. اما لینک چهارم اصلا سایتی وجود ندارد و میزند سرور یافت نشد. 
حال نوبت تنظیمات افزونه Broken Link Checker است کافیه از تنظیمات وردپرس، روی گزینه بررسی کننده پیوند کلیک کنید تا وارد بخش تنظیمات افزونه شوید مانند تصویر زیر:

دسترسی به تنظیمات افزونه Broken Link Checker

سربرگ عمومی 

حال وارد بخش تنظیمات افزونه می شوید در این بخش چند سر برگ دارد که مهمترین سربرگ، سربرگ عمومی است مانند تصویر زیر:

تنظیمات افزونه Broken Link Checker

تمام گزینه های این سربرگ خیلی ساده و مشخص است ولی من توضیحاتی در مورد هر کدام میدم که بدونید چی به چی است. 

موقعیت: این بخش مربوطه به پیوندهای کشف شده است کافیه روی لینک روبروش کلیک کنید تا وارد بش مربوطه شوید. 
بررسی هر یک از پیوندها: در این بخش می توانید مشخص کنید هر چند ساعت یک بار سایت رو بررسی و چک کند. به نظرم همین زمان خودش بهتر زمان ممکن است ولی اگر میخواهید می توانید این زمان را کم یا زیاد کنید.
آگاه‌سازی از طریق رایانامه: اگر میخواهید از طریق ایمیل از پیدا کردن لینک های خراب آگاه شوید تیک این گزینه رو بزنید و یک ایمیل وارد کنید.
تنظیم پیوند: از طریق این گزینه می توانید مشخص کنید که گوگل لینک هایی که خراب و شکسته هستند رو ایندکس نکند. همچنین در این بخش می توانید به افزونه اطلاع دهید که پیوندهای شکسته شده در قالب را بررسی کند.
Suggestions: این بخش مربوط به پیشنهادات است. اگر تیک این گزینه رو بزنید افزونه به صورت خودکار برای لینک های خراب، لیک جدید پیشنهاد میدهد. 
Warnings: این بخش مربوط به هشدارها می باشد اگر خرابی لینک ها به دلایل نامشخصی باشد و توسط این افزونه قابلیت درست شدن رو نداشته باشد این افزونه به شما اعلام می کند.

سربرگ دنبال پیوندها بگرد در

در این سر برگ می توانید مشخص کنید که افزونه در کدام بخش های سایت به دنبال لینک خراب و شکسته بگرد و شروع به بررسی کند. تصویر زیر رو ببینید:

سربرگ دنبال پیوندها بگرد درافزونه رفع لینک های خراب وردپرس

سربرگ بررسی کدام پیوندها

این سربرگ هم خیلی کاربرد دارد در این بخش می توانید نوع پیوندها را مشخص کنید و پیوندهایی که می خواهید بررسی نشوند رو در لیست پیوندهای محروم قرار دهید. تصویر زیر رو ببینید:

سربرگ بررسی کدام پیوندها

سربرگ پروتکل‌ها و رابط‌های برنامه کاربردی

اگر می خواهید بررسی کنید که ابزارها و کانال هایی که به سایت شما وصل هستند و لینکشون خراب است می توانید از این بخش استفاده کنید. تصویر زیر رو ببینید:

سربرگ پروتکل‌ها و رابط‌های برنامه کاربردی

سربرگ پیشرفته

این بخش مربوط به تنظیمات پیشرفته افزونه رفع لینک های خراب وردپرس است که نوع اجرای افزونه را مشخص می کند که احتیاجی به دستکاری کردن ندارد و نیاز نیست باهاش کار کنید. تصویر زیر رو ببینید: (در این بخش می توانید میزان دسترسی مدیران رو مشخص کنید) 

سربرگ تنظیمات پیشرفته افزونه رفع خرابی لینک

دانلود افزونه Broken Link Checker برای رفع لینک های خراب وردپرس

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,535
توضیحات بیشتر
معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,002
توضیحات بیشتر
وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,180
توضیحات بیشتر
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
قالب رستوران
قالب وردپرس چند منظوره
قالب وردپرس خبر خوب
نظرات شما + ۱
  • ع​ا ۱+
    عبید احمدی جمعه ۵ مرداد ۱۳۹۷

    ینی همه سایتارو چک کردم
    هیچکدام به این تمیزی نبود

    اصن آموزش با سایتت و مطالبتون چقد سادس

    خدا خیرتون یده

    پاسخ دهید
ارسال نظر ۱

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد