4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

ساخت لینک داخلی در وردپرس با افزونه SEO Post Content Links

2,505 افزونه ابوالفضل بزرگی سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
3 رای

امروز قصد داریم شما را با افزونه جدیدی از محتوای وب سایت وردپرسی شو با نام افزونه SEO Post Content Links که وظیفه آن ساخت لینک داخلی در وردپرس است آشنا کنم. اگر بخواهم توضیح مختصری از این افزونه دهم، باید بگویم که شما به واسطه این افزونه قادر خواهید بود در کمترین زمان ممکن و بدون هیچگونه پیچیدگی ای، قادر خواهید بود یک ابزار بسیار کاربردی جهت ایجاد لینک های کاملا هوشمند در محتوای وب سایت خود خلق کنید.

ساخت لینک داخلی در وردپرس
یکی از پارامتر های اصلی در بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو یا به اصطلاح همان سئو می باشد. به بیان بهتر موتور های جستجو به صفحات وب سایت شما ربات هایی ارسال می کنند تا صفحات وب سایت شما را ایندکس نمایند. اگر صفحه محتوای شما بدون هیچگونه لینک داخلی باشد، ربات ها به صورت سریع بعد از ایندکس از وب سایت شما خارج می شوند. اما اگر مقاله یا محتوای وب سایت شما دارای لینک های داخلی باشند، این ربات ها مدت زمان بیشتری را در وب سایت شما سپری خواهند کرد.
این افزونه به شما کمک می کند تا کلماتی را به عنوان لیست برای هر دسته بندی انتخاب نمایید تا به صورت خودکار اگر در محتوای شما چنین کلماتی وجود داشت، با توجه به لیست و دسته بندی که انتخاب شده است، این کلمات به صورت لینک دار در محتوای وب سایت شما قابل مشاهده خواهد بود.
در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به ساخت لینک داخلی در وردپرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه SEO Post Content Links می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۱۰ هزار بار دانلود و نصب وفعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۱٫۲٫۲ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش فرار گرفته است.

ساخت لینک داخلی در وردپرس با افزونه SEO Post Content Links

ابتدا آخرین نسخه از افزونه ساخت لینک داخلی در وردپرس را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.
بعد از نصب و فعال سازی افزونه ساخت لینک داخلی در وردپرس گزینه جدیدی در پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید و از بخش منوی پیشخوان مدیریت وردپرس روی گزینه Content Links کلیک نمایید تا بتوانید بدین وسیله وارد بخش تنظیمات افزونه شوید.

تنظیمات افزونه ساخت لینک داخلی در وردپرس

با ورود به صفحه مورد نظر، ابتدا به بخش پایینی صفحه مراجعه می کنیم. دقیقا جایی که گزینه Settings وجود دارد. در این بخش ما تنظیمات افزونه را انجام خواهیم داد. در این بخش چند گزینه وجود دارد. این گزینه ها به شرح موارد زیر می باشند.
۱- Count of links in text: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود تا مشخص نمایید که چه تعداد لینک در متن قرار گرفته شود. این افزونه به صورت پیشفرض در این بخش عدد ۳ را درج کرده است.
۲- Black Words: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود تا یک سری کلمات حساس به لینک گذاری انتخاب نمایید.
۳- Show in single articles: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود تا لینک ها در یک مقاله قرار گیرند.
۴- Linking posts among themselves within one category: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود تا لینک پست ها را از درون یک دسته بندی انتخاب نمایید.
۵- Linking posts among themselves between all categories: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود تا لینک پست ها را از تمام دسته ها انتخاب نمایید.
۶- Set links from category-posts to pages: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود تا  مشخص نمایید تا از لینک های دسته بندی پست ها در صفحات استفاده کنید.
۷- Add links to H-tags: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود تا مشخص نمایید که لینک به صورت برچسب و هدینگ اضافه شود.
بعد از انجام تنظیمات و سپری کردن مراحل بالا، به بخش پایین تر مراجعه خواهیم کرد. جایی که می بایستی متناسب با هر دسته بندی، کلماتی که قصد داریم آن ها لینک دار شوند را انتخاب نماییم.

ساخت لیست لینک دهی در افزونه ساخت لینک داخلی در وردپرس

در این بخش، در ابتدا لیستی از کلیه دسته بندی های وب سایت شما قابل مشاهده خواهد بود. برای انتخاب کلمات حساس به لینک گذاری، کافیست کلماتی را در بخش Link Anchors درج نمایید تا افزونه بتواند به صورت منطقی و هوشمند کلمات مورد نظر را لینک دهی کند.

دانلود افزونه SEO Post Content Links برای ساخت لینک داخلی در وردپرس

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,215
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,033
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,535
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
قالب وردپرس جنه
یه فایلی هم اگه می شه برای مقایسه بین php و asp.net تو ایران بزارین
قالب وردپرس کلاوی
نظرات شما + ۷
  • ع​ر ۰+
    علی. رد شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷

    خدا خیرتون بده چه قد خوب آموزش میدید

    پاسخ دهید
    • خ​ر ۰+
      خسرو رستمیان یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

      اره خداییش

      پاسخ دهید
  • H​e ۰+
    Hediye چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸

    روز بخیر
    یه سوال داشتم در رابطه با لینک داخلی. لینک داخلی در یک تب جدید بهتره یا تو خوده صفحه باز بشه؟

    پاسخ دهید
  • ه​ا ۰+
    هادی شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸

    این افزونه که نابود شده

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸

      نمیشه گفت نابود شده
      ولی دیگه آپدیت نمیشه متاسفانه

      پاسخ دهید
  • س​ع ۰+
    سعید یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸

    عالی بود، متشکرم

    پاسخ دهید
ارسال نظر ۷

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد