4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

ساخت loading برای سایت با افزونه Loading Page with Loading Screen

1,735 افزونه ابوالفضل بزرگی چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
0 رای

امروز قصد داریم شما را با افزونه جدیدی از محتوای وب سایت وردپرسی شو با عنوان Loading Page with loading screen که وظیفه آن ساخت loading برای سایت است آشنا کنم. اگر بخواهم توضیح مختصری از این افزونه دهم، شما به واسطه این افزونه قادر خواهید بود در کمترین زمان ممکن و بدون هیچگونه پیچیدگی ای، لودینگ پیج های زیبا و جالبی را خلق کنید.

گاها برای شما اتفاق افتاده است که وقتی قصد بازدید از یک وب سایت را دارید. اگر این  وب سایت با سرعت کمی لود شود به طوری که شما را چند لحظه معطل نماید، بی درنگ آن وب سایت را می بندید و سراغ وب سایت های دیگر می روید. من به شخصه وقتی سرعت کم یک وب سایت را می بینم بی درنگ آن را می بندم و به سراغ وب سایت دیگری می روم. خب اگر شما مدیر آن وب سایت باشید آیا دوست دارید به خاطر سرعت لود کم وب سایتتان، بازدید از وب سایت شما کم شود؟

ساخت loading برای سایت

راه حل این کار چیست؟

خب شما می توانید تا هنگام لود شدن کامل وب سایت، یک لودینگ زیبا ایجاد کنید تا نظر کاربران را به خود جلب کند. این کار سبب می شود کاربران وب سایت شما را به سادگی نبندند و در نتیجه ترافیک و بازدید وب سایت شما افزوده خواهد شد. برای ایجاد چنین صفحاتی دو راهکار وجود دارد:

راهکار اول – این است که  با استفاده از کد نویسی های جاوااسکریپت و اچ تی ام ال و سی اس در قالب وب سایت خود چنین عملکردی را ایجاد نمایید.
راهکار دوم – نیز این است که اگر شما با سیستم مدیریت محتوای وردپرس کار می کنید، می توانید با نصب افزونه ساخت loading برای سایت چنین اقدامی انجام دهید.

ساخت loading برای سایت با افزونه Loading Page with Loading Screen

ابتدا آخرین نسخه از افزونه ساخت loading در سایت را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید پیشنهاد می کنم مقاله آموزش نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را که در دسته بندی مقالات آموزشی وردپرس قرار دارد را مطالعه نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه لودینگ سایت

بعد از نصب و فعال سازی افزونه ساخت loading برای سایت گزینه جدیدی در بخش تنظیمات اضافه خواهد شد. برای دسترسی به این بخش ابتدا وارد پیشخوان مدیریت وردپرس شوید و از منوهای موجود در آن به بخش تنظیمات مراجعه بفرمایید و از زیرمنو های موجود آن روی گزینه Loading Page کلیک نمایید.

بخش اول تنظیمات لودینگ در سایت

با ورود به بخش تنظیمات افزونه، یک پروسه طولانی از تنظیمات مرتبط با ساخت loading برای سایت قابل مشاهده خواهد بود. این تنظیمات به شرح زیر خواهد بود:

۱- Enable Loading Screen: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود بخش لودینگ صفحه سایت را فعال سازی نمایید.
۲- Remove the loading screen in the window onload event: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود عملیات نمایش افکت بارگیری صفحه را در پنجره رویداد onload حذف کنید.
۳- Display the loading screen on: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود نمایش بارگیری صفحه را روی پلتفرم های مختلف فعال سازی نمایید. به صورت پیشفرض این گزینه روی all screen فعال سازی شده است.
۴- Display the loading screen: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود مشخص نمایید که بخش نمایش بارگیری صفحه را به صورت دائمی نمایش  دهید.

بخش دوم تنظیمات لودینگ در سایت

۵- Display Loading screen in: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود مشخص نمایید که نمایش بارگیری صفحه در کدام صفحات وب سایت قابل مشاهده باشد.
۶- Exclude Loading Screen From
۷- Select the loading screen: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود صفحاتی که قصد دارید بخش نمایش بارگیری صفحه قابل مشاهده شود مشخص نمایید. دقت داشته باشید که این بخش از تنظیمات افزونه در نسخه تجاری این افزونه قابل عرضه شده است که جهت تهیه آن می بایستی آن را از وب سایت عرضه کننده افزونه خریداری نمایید.
۸- Select background color: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود رنگ پس زمینه بخش نمایش لودینگ صفحه را مشخص نمایید.
۹- Select image as background: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود علاوه بر رنگ، تصویر نیز به عنوان پس زمینه بخش نمایش لودینگ صفحه مشخص نمایید.
۱۰- Display image in fullscreen: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود تصویر انتخاب شده به عنوان پس زمینه بخش نمایش لودینگ صفحه را به صورت تمام صفحه نمایش دهید.
۱۱- Select foreground color:  در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود رنگ پیش زمینه بخش نمایش لودینگ صفحه را مشخص نمایید.

بخش سوم تنظیمات لودینگ در سایت

۱۲- Additional seconds: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود یک محدوده زمانی را بر اساس ثانیه در نظر بگیرید. این بخش درواقع مدت زمانی است که لودینگ صفحه نمایش داده خواهد شد.
۱۳- Include an ad, or your own block of code: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود یک آگهی یا یک متن خاصی را به همراه این بخش نمایش دهید.
۱۴- Apply the Effect on page: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود افکت مورد نظر خود را برای بخش این بخش در نظر بگیرید.
۱۵- Display loading Percent: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود مشخص نمایید که افکت نمایش loading سایت به صورت درصد باشد.
۱۶- Disable the search in deep: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود بخش جستجوی عمیق در محتوای وب سایت را هم فعال سازی نمایید.

بخش چهارم تنظیمات لودینگ در سایت

این بخش مربوط به افزونه پریمیوم یا پولی افزونه است در صورتی که افزونه پولی رو تهیه کردید این بخش هم فعال می شود و میتوانید تنظیم کنید. 

۱۷- Enable lazy loading: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود عملیات بارگذاری را با تاخیر آغاز کنید. این بخش در نسخه رایگان افزونه قابل دسترس نیست و شما برای کار با آن می بایستی نسخه تجاری آن را از وب سایت عرضه کننده افزونه خریداری نمایید.
۱۸- Select the image to load by default: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود تصویری را که به صورت پیشفرض نمایش می دهد را آپلود کنید. . این بخش در نسخه رایگان افزونه قابل دسترس نیست و شما برای کار با آن می بایستی نسخه تجاری آن را از وب سایت عرضه کننده افزونه خریداری نمایید.
۱۹- Exclude lazy loading from: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود بارگذاری با تاخیر را غیرفعال نمایید. . این بخش در نسخه رایگان افزونه قابل دسترس نیست و شما برای کار با آن می بایستی نسخه تجاری آن را از وب سایت عرضه کننده افزونه خریداری نمایید.
۲۰- Exclude image whose tag includes the class or attribute: در این بخش میتوانید برای لودینگ یک کلاس یا ویژگی تعریف کنید. باید این کلاس ها یا ویژگی ها رو با کامای خارجی از هم جدا کنید.

دانلود افزونه Loading Page with Loading Screen برای ساخت loading برای سایت

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,541
توضیحات بیشتر
معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,019
توضیحات بیشتر
وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,191
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
افزونه Opt-In Downloads
قالب وردپرس جنه
یه فایلی هم اگه می شه برای مقایسه بین php و asp.net تو ایران بزارین
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد