4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

شبکه های اجتماعی برای وردپرس با افزونه Social Icons Widget

2,650 افزونه ابوالفضل بزرگی پنج شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

امروز قصد داریم شما را با افزونه جدیدی از محتوای وب سایت وردپرسی شو با نام افزونه Social Icons Widget که وظیفه آن شبکه های اجتماعی برای وردپرس است آشنا کنم. اگر بخواهم توضیح مختصری از این افزونه دهم، باید بگویم که شما به واسطه این افزونه قادر خواهید بود که در کمترین زمان ممکن و بدون هیچگونه پیچیدگی خاصی، برای وب سایت خود بخش های شبکه مجازی ایجاد کنید.

شبکه های اجتماعی برای وردپرس شبکه اجتماعی به یک فضای کاملا مجازی گفته می شود که انسان های مختلف را در سرتاسر جهان به یکدیگر متصل می کند. همانطور که از تعریف شبکه اجتماعی که گفته شده این مفهوم برسد که این فضا کاملا مجازی است، اما متاسفانه در کشور ما و کشور های دنیا این فضا درواقع رو به فضای واقعی انسان ها هم می رود.
این جاست که صاحبان کسب و کار یک محیط کاملا رایگان را مشاهده می کنند تا خدمات کسب و کار خود را به جامعه معرفی نمایند.
در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارند که می توانند وظیفه های مرتبط با شبکه های اجتماعی برای وردپرس را انجام دهند، اما یکی از بهترین و برترین و ساده ترین این دسته از افزونه ها، همین افزونه ای است که امروز قصد تدریس آن را داریم.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما آن را مطالعه می کنید، نسخه ۱۶٫۷ این افزونه وردپرس مورد بررسی و آموزش قرار گرفته شده است.

افزونه شبکه های اجتماعی برای وردپرس با افزونه Social Icons Widget

ابتدا آخرین نسخه از افزونه شبکه های اجتماعی برای وردپرس را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید.
همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب افزونه وردپرس را از بخش مقالات آموزشی وردپرس مشاهده نمایید تا بتوانید بدون هیچگونه ابهامی انواع اقسام افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به بخش تنظیمات ابزارک افزونه شبکه های اجتماعی برای وردپرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه شبکه های اجتماعی در وردپرس، گزینه جدیدی در بخش ابزارک های وردپرس اضافه خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد پنل مدیریت وردپرس خود شوید و سپس از منوهای موجود در پنل پیشخوان وردپرس به بخش نمایش رجوع کرده و از زیرمنوهای موجود در آن روی گزینه ابزارک ها کلیک نمایید.
در بخش ابزارک های وردپرس، شما ابزارک های متعددی را مشاهده می کنید. در این میان گزینه جدیدی با عنوان Simple Icons Widget قابل مشاهده است. برای بکارگیری از آن ابتدا آن را در حالت انتخاب قرار دهید سپس به یکی سایدبار های موجود در قالب خود هدایت کنید تا تنظیماتی همانند تصویر زیر قابل مشاهده شود.

 تنظیمات ابزارک افزونه شبکه های اجتماعی برای وردپرس

Title: در این بخش از تنظیمات افزونه شما می بایستی یک عنوان برای ابزارک موجود در افزونه در نظر بگیرید.
Show Label: در این بخش از تنظیمات افزونه شما می بایستی مشخص نمایید که عنوان شبکه های اجتماعی قابل مشاهده باشد.
Hide Title: در این بخش از تنظیمات افزونه شما می بایستی مشخص نمایید که عنوان افزونه و ابزارک موجود در آن قابل مشاهده باشد.
Icon Type: در این بخش از تنظیمات افزونه شما می بایستی مشخص نمایید که نوع آیکن ها چه نوعی باشد. همچنین می توانید اندازه آیکن ها را نیز مشخص نمایید.
در بخش پایین، لیستی از شبکه های اجتماعی مختلف قابل مشاهده است که شما بسته به نیاز خود می توانید آن را تکمیل نمایید. باز هم می گویم که الزامی نیست همه شبکه های اجتماعی موجود را داشته باشید، فقط و فقط تعداد کمی از این لیست کاربرد دارد.

دانلود افزونه Social Icons Widget برای ایجاد شبکه های اجتماعی برای وردپرس

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,239
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,065
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,543
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
قالب انفولد
قالب وردپرس فلت آستیک
افزونه Opt-In Downloads
نظرات شما + ۱
  • ل​ی ۰+
    لیمو دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷

    سلام

    جالبه برام از وقتی اومدم سایتتون ۱ ساعت گذشته و متوجه نشدم خخخخ

    هرچی میچرخم اینجا قسمت هایی که دوست دارم پیدا میکنم

    سایت خوبی پیدا کردم ولی سر سری سایتتونو دیدم حالا سایتتونو تو گوشیم سیو کردم وقتم ازاد شد میام دوباره میبینم

    ممنون

    پاسخ دهید
ارسال نظر ۱

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد