4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

شخصی سازی ایمیل وردپرس با افزونه SB Welcome Email Editor

1,366 افزونه پشتیبان سایت دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

یکی از قابلیت هایی که به صورت پیشفرض در وردپرس قرار گرفته است، ارسال ایمیلی برای کاربران تازه عضو شده می باشد که اطلاعاتی حاوی نام، نام کاربری و رمز عبور وی را برایش ارسال می نماید. این ایمیل تنها اطلاعات مختصری از اطلاعات وی می باشد و نیاز کاربر را برطرف نمی نماید، زیرا کاربردنی که تازه به سایت شما آمده و در آن عضو شده اند نیاز به دریافت توضیحات درباره ی سایت و در نهایت نیاز به اعتماد سازی شما برای وی دارند تا بتواند به راحتی به سایت شما و خرید محصولات از آن اعتماد نماید. در این مقاله میخواهیم نحوه شخصی سازی ایمیل وردپرس با استفاده از افزونه SB Welcome Email Editor را به صورت گزینه گزینه آموزش میدهیم تا بتوانید به راحتی ایمیل ها در وردپرس را شخصی سازی کنید.

افزونه SB Welcome Email Editor یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای وردپرس می باشد که توسط آن قادر به شخصی سازی ایمیل پیشفرض وردپرس خواهید بود و محتویاتی را که می خواهید برای کاربران تازه عضو شده ازسال نمایید . در ادامه با ما و آموزش افزونه SB Welcome Email Editor همراه باشید .

شخصی سازی ایمیل وردپرس

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به شخصی سازی ایمیل وردپرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه SB Welcome Email Editor می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۱۰۰۰۰ بار دانلود و نصب و فعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۴٫۸ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش قرار گرفته است.

شخصی سازی ایمیل وردپرس با افزونه SB Welcome Email Editor

ابتدا آخرین نسخه از افزونه SB Welcome Email Editor را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه شخصی سازی ایمیل وردپرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه  SB Welcome Email Editor گزینه جدیدی در پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید و در بخش پیشخوان وردپرس اشاره گر ماوس خود را روی گزینه تنظیمات نگه دارید تا زیر منوهای آن نمایان شود سپس از بخش زیر منو ها روی گزینه SB Welcome Email کلیک نمایید تا بتوانید بدین وسیله وارد بخش تنظیمات مربوط به این افزونه شوید.

بخش اول تنظیمات افزونه شخصی سازی ایمیل وردپرس

همان طور که مشاهده می کنید با ورود به بخش تنظیمات این افزونه چندین گزینه وجود دارد که این گزینه ها به شرح زیر می باشند.
۱- From Email Address: در این قسمت ایمیل مدیریت را وارد کنید.
۲- From Name: در این قسمت نام را وارد کنید.
۳- Send Email As: در این قسمت می توانید ایمیل را به صورت کد HTML یا متنی ارسال کنید.
۴- Set Global Email Headers: در این قسمت شما می توانید عنوان ایمیل را با استفاده از دو گزینه زیر انتخاب کنید، با انتخاب گزینه بله نام ارسال کننده ایمیل و آدرس ایمیل هم در عنوان نوشته می شود، و با انتخاب گزینه خیر فقط آدرس ایمیل نوشته می شود.
۵- Welcome Email Settings: این بخش مربوط به تنظیمات ایمیل خوشامدگویی برای ارسال به کاربران جدید در هنگام ثبت نام آن هاست.
۶- User Email Subject: در این قسمت می توانید موضوع ایمیل فرستاده شده به کاربر را وارد کنید.
۷- User Email Body: در این قسمت می توانید محتوای ایمیل ارسال شده به کاربر را وارد کنید. به عنوان مثال نام کاربری، رمزعبور  و آدرس ورود به سایت را در آن قرار دهید.
۸- Attachment URL: در این قسمت می توانید آدرس فایلی را که بارگذاری کرده اید وارد کنید تا فایل همراه ایمیل فرستاده شود.

بخش دوم تنظیمات افزونه شخصی سازی ایمیل وردپرس

۱- Additional Email Headers: در این قسمت می توانید به کاربران ویژه خود اجازه دهید تا در صورت تمایل سربرگ های بیشتری برای ایمیل خود درست کنند، ولی فراموش نکنید که سربرگ ها را باید با دستور r\n\ از هم جدا کنید.
۲- Replay To Email Address: در این قسمت می توانید ایمیلی را وارد کنید در صورتی که کابران تمایل داشتند برای شما پاسخی ارسال نمایند ایمیلشان به این آدرس ارسال شود.
۳- Welcome Email Admin Notification Settings: تنظیمات اعلان ایمیل خوش آمدگویی در هنگام ثبت نام کاربر جدید که به مدیر ارسال می شود.
۴- Admin Email Subject: در این قسمت از تنظیمات افزونه شخصی سازی ایمیل وردپرس شما می توانید موضوع ایمیل ارسال شده به مدیر را وارد کنید.

۵- Admin Email Body: در این قسمت شما می توانید محتوای ایمیل فرستاده شده به مدیر را وارد کنید. به عنوان مثال کاربری که جدیدا در سایت ثبت نام کرده است نام کاربری و ایمیل کاربر در محتوای آن نوشته شود.
۶- Send Admin Email To: در این قسمت شما می توانید تعداد نوتیفیکیشن های ارسالی به مدیر از طریق کاربران را مشخص کنید.
۷- User Forgot Password Email Settings: تنظیمات این قسمت مربوط به فراموش کردن رمز عبور است.
۸- Forgot Password Email Subject: در این قسمت می توانید موضوع ایمیل فراموشی رمز عبور را وارد کنید. به عنوان مثال فراموشی رمز عبور ورود به سایت.
۹- Forgot Password Message: در این قسمت از تنظیمات افزونه شخصی سازی ایمیل وردپرس شما می توانید محتوای فراموشی رمز عبور را وارد کنید. به عنوان مثال در خط اول آدرس اصلی سایت در خط دوم نام کاربری در خط سوم ریست کردن پسورد باشد
۱۰- Update Settings: در این قسمت از تنظیمات افزونه شخصی سازی ایمیل وردپرس شما می توانید بعد از انجام تغییرات و تنظیمات دلخواه خود بر روی این دکمه کلیک نمایید.
۱۱- (Test Emails(Save first, Will Send To Current User)): شما می توانید برای تست ایمیل روی این دکمه کلیک کنید.

خطایابی ارسال ایمیل

در صورتی که ایمیل تست برایتان فرستاده نشد می توانید پوشه Spam ایمیل خود را چک کنید اگر در این پوشه بود لازم است که با شرکت هاستینگ خود تماس گرفته و موضوع را با آنها در میان بگذارید تا سرور شما را تعویض کند و از حالت Spam خارج شود.
در صورتی که ایمیل تست در پوشه Spam  خود پیدا نکردید باید با هاستینگ خود تماس بگیرید به احتمال زیاد سرور STMP ارسال ایمیتان باید تعویض شود.  

دانلود افزونه SB Welcome Email Editor برای شخصی سازی ایمیل وردپرس

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,535
توضیحات بیشتر
معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,005
توضیحات بیشتر
وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,181
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
افزونه Opt-In Downloads
قالب وردپرس جنه
یه فایلی هم اگه می شه برای مقایسه بین php و asp.net تو ایران بزارین
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد