4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

شخصی سازی جزئیات محصول ووکامرس با افزونه WooCommerce Product Details Customiser

3,426 ووکامرس پشتیبان سایت یکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
2 رای

بخش محصولات یک فروشگاه اینترنتی تنها بخشی است که کاربران برای آن به فروشگاه شنا مراجعه می نمایند و تمامی فعالیت های مدیری فروشگاه برای افزایش فروش محصولات می باشد. در بخش محصولات بخشی برای معرفی جزئیات محصول وجود دارد که ممکن است تمامی بخش های جزئیات نیاز نباشد و قصد شخصی سازی آن را داشته باشید. در این مقاله میخواهیم نحوه شخصی سازی جزئیات محصول ووکامرس با استفاده از افزونه WooCommerce Product Details Customiser را به صورت کامل و گزینه به گزینه آموزش دهیم.

افزونه Woocommerce Product details Customiser یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای ووکامرس می باشد که شما کاربران وردپرسی را قادر به شخصی سازی بخش جزئیات محصولات ووکامرس می نماید . در ادامه با ما و آموزش افزونه Woocommerce Product details Customiser همراه باشید .

شخصی سازی جزئیات محصول در ووکامرس

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به شخصی سازی جزئیات محصول در ووکامرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه WooCommerce Product Details Customiser می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۸۰۰۰ بار دانلود و نصب و فعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۰٫۲٫۰ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش قرار گرفته است.

شخصی سازی جزئیات محصول ووکامرس با افزونه WooCommerce Product Details Customiser

ابتدا آخرین نسخه از افزونه WooCommerce Product Details Customiser را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه شخصی سازی جزئیات محصول ووکامرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه شخصی سازی جزئیات محصول ووکامرس گزینه جدیدی در پیشخوان وردپرس اضافه نخواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید و از بخش پیشخوان وردپرس اشاره گر ماوس خود را روی گزینه ووکامرس نگه دارید تا زیر منوهای آن نمایان شود سپس از بخش زیر منوها روی گزینه پیکربندی کلیک نمایید تا بتوانید جزئیات محصول خود را شخصی سازی کنید.

 تنظیمات افزونه شخصی سازی جزئیات محصول ووکامرس

با ورود به بخش پیکربندی صفحه ای با چند زبانه باز می شود. ما با زبانه محصولات کار داریم. همان طور که مشاهده می کنید در زبانه محصولات قسمت جدیدی به نام Product Details اضافه شده است. این بخش مربوط به تنظیمات افزونه مورد نظر است. در این بخش دو گزینه وجود دارد که به شرح زیر می باشند.
۱- Display: در این قسمت از تنظیمات افزونه شخصی سازی جزئیات محصول ووکامرس شما می توانید هر کدام از گزینه هایی را که می خواهید در صفحه محصول نمایش داده شود علامت بزنید. و در صورتی که نمی خواهید موردی در صفحه محصول نمایش داده شود می توانید تیک آن را بردارید.
۲- Related Products / Upsells Columns: در این قسمت از تنظیمات افزونه شخصی سازی جزئیات محصول ووکامرس شما می توانید مشخص کنید که چند نمونه از محصولات مرتبط با یک محصول در صفحه محصولات نمایش داده شود. اگر یادتان باشد قبلا تمام محصولات مرتبط با یک محصول در صفحه محصولات نمایش داده می شد. ولی با فعال کردن این افزونه و وارد کردن یک عدد در این می توانید نمایش محصولات مرتبط را سفارشی سازی کنید. به عنوان مثال عدد ۲ در این قسمت نشان دهنده نمایش ۲ محصول مرتبط در صفحه محصول است.
حال می توانید تنظیمات اعمال شده را ذخیره کنید و سپس برای مشاهده نتیجه به صفحه محصولات مراجعه و روی یک محصول کلیک کرده و در نهایت محصولات مرتبط با آن را مشاهده نمایید.

دانلود افزونه WooCommerce Product Details Customiser برای شخصی سازی جزئیات محصولات

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,531
توضیحات بیشتر
معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
995
توضیحات بیشتر
وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,172
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
قالب وردپرس چند منظوره
قالب وردپرس خبر خوب
قالب انفولد
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد