4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

شخصی سازی قالب ایمیل در ووکامرس

1,207 ووکامرس پشتیبان سایت پنج شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
3 رای

هر وقت ما بخواهیم برای کاربران و مشتریان فروشگاه خود ایمیل ارسال کنیم اگر این ایمیل سفارشی سازی شده باشد بسیار تاثیر گذار است. حال برای شخصی سازی قالب ایمیل در ووکامرس می توانیم از افزونه YITH WooCommerce Email Templates استفاده کنیم. توسط این افزونه قادر به ایجاد و شخصی سازی پوسته های ایمیل بسیار زیبا برای ارسال ایمیل از طریق فروشگاه ووکامرس خود خواهید بود .

افزونه YITH WooCommerce Email Templates یک افزونه حرفه ای برای ووکامرس می باشد که شما را در زمینه ی ایجاد انواع پوسته ی زیبای ایمیل و همچنین شخصی سازی آن در ووکامرس یاری می نماید . در ادامه با ما و آموزش افزونه YITH WooCommerce Email Templates همراه باشید .

شخصی سازی قالب ایمیل در ووکامرس

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به شخصی سازی قالب ایمیل در ووکامرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه YITH WooCommerce Email Templates می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از۱۰۰۰ بار دانلود و نصب وفعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۱.۳.۳ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش قرار گرفته است.

شخصی سازی قالب ایمیل در ووکامرس با افزونه YITH WooCommerce Email Templates

ابتدا آخرین نسخه از افزونه YITH WooCommerce Email Templates را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه شخصی سازی قالب ایمیل در ووکامرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه YITH WooCommerce Email Templates گزینه جدیدی در پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید و از بخش پیشخوان اشاره گر ماوس خود را روی YITH Plugins نگه دارید تا زیر منوهای آن نمایان شود سپس روی گزینه Email Templates کلیک نمایید تا وارد بخش تنظیمات مربوط به این افزونه شوید.

بخش اول تنظیمات افزونه شخصی سازی قالب ایمیل در ووکامرس

با ورود به بخش تنظیمات چندین بخش وجود دارد که به شرح زیر می باشند.
۱- Default Logo: در این بخش از تنظیمات افزونه شما می توانید لوگوی سایت خود را بارگذاری کنید. اگر لوگویی قرار ندهید لوگوی پیشفرض این افزونه قرار داده خواهد شد.
۲- Use Social mini-icons: در این بخش از تنظیمات افزونه شما می توانید با انتخاب کردن این گزینه آیکن های کوچک شبکه های اجتماعی را نیز قرار دهید. دقت داشته باشید که این بخش، تنها در نسخه پیشرفته و اوریجینال افزونه قابل استفاده است.
۳- Email Template: در این بخش از تنظیمات افزونه شما می توانید قالب های مختلفی برای شخصی سازی قالب ایمیل وجود دارد که برای نسخه رایگان یک قالب وجود دارد. که همان قالب پیشفرض افزونه است.
سپس برای ذخیره کردن تغییرات روی دکمه Save Changes  کلیک نمایید.
در بخش پیشخوان وردپرس یک گزینه به نام Email Template ایجاد شده است. به کمک این گزینه می توانید قالب ایمیل خود را شخصی سازی کنید.

بخش دوم تنظیمات افزونه شخصی سازی قالب ایمیل در ووکامرس

اشاره گر ماوس خود را روی Email Template نگه دارید تا زیر منوهای آن نمایان شود سپس روی Add Email Template کلیک نمایید تا به صحفه ساخت ایمیل جدید وارد شوید.

بخش چهارم تنظیمات افزونه شخصی سازی قالب ایمیل در ووکامرس

با ورود به بخش صفحه ایمیل جدید چندین بخش وجود دارد که به شرح زیر می باشند.
در قسمت عنوان می توانید یک عنوان برای ایمیل خود بنویسید.
۱- Logo: در این بخش از تنظیمات افزونه شما می توانید لوگوی خود را بارگذاری کنید. با توجه به تنظیماتی که در بخش تنظیمات افزونه انجام داده بودید می توانید با زدن دکمه My Default Logo لوگویی را که انتخاب کرده بودید قرار دهیدو یا اینکه با زدن دکمه Logo لوگویی جدید انتخاب کنید.
۲- Base Color: در این بخش از تنظیمات افزونه شخصی سازی قالب ایمیل در ووکامرس شما می توانید رنگ پایه را انتخاب کنید.
۳- Body Color: در این بخش از تنظیمات افزونه شخصی سازی قالب ایمیل در ووکامرس شما می توانید رنگ بدنه را انتخاب کنید.
۴- Background Color: در این بخش از تنظیمات افزونه شخصی سازی قالب ایمیل در ووکامرس شما می توانید رنگ پس زمینه را انتخاب کنید.
۵- Text Color: در این بخش از تنظیمات افزونه شخصی سازی قالب ایمیل در ووکامرس شما می توانید رنگ متن را انتخاب کنید.
۶- Page Width: در این بخش از تنظیمات افزونه شخصی سازی قالب ایمیل در ووکامرس شما می توانید می توانید عرض صفحه ایمیل شخصی سازی شده را انتخاب کنید.
۷- Preview: در این بخش از تنظیمات افزونه شخصی سازی قالب ایمیل در ووکامرس شما می توانید با کلیک کردن روی دکمه Preview پیش نمایشی از ایمیل شخصی سازی شده خود را مشاهده کنید.
در نهایت می توانید ایمیل سفارشی سازی شده ای که ایجاد کردید را انتشار دهید.

دانلود افزونه YITH WooCommerce Email Templates برای شخصی سازی قالب ایمیل در ووکامرس

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,180
توضیحات بیشتر
دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,214
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,031
توضیحات بیشتر
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
قالب وردپرس کلاوی
قالب رستوران
قالب وردپرس چند منظوره
نظرات شما + ۲
ارسال نظر ۲

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد