4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

شناسایی خرید مشکوک در ووکامرس با افزونه YITH WooCommerce Anti-Fraud

680 ووکامرس پشتیبان سایت پنج شنبه ۸ مهر ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

در فروشگاه های اینترنتی همواره مشکلات زیادی وجود دارند که نیازمند مدیریت بسیار قوی از سوی مدیریت سایت و پشتیبانان آن می باشد، چراکه اگر این مدیریت ها و سازماندهی فروشگاه های اینترنتی وجود نداشته باشد ، ضرر و زیان های جبران ناپذیر گریبان گیر شما خواهند شد که در بعضی مواقع قابل جبران نیستند. در این مقاله می خواهیم نحوه شناسایی خرید مشکوک در ووکامرس با استفاده از افزونه YITH WooCommerce Anti-Fraud را آموزش دهیم تا هر گونه خرید مشکوک را شناسایی کنید.

شناسایی خرید مشکوک در ووکامرس

افزونه YiTH Woocommerce anti fraud یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای ووکامرس می باشد که به شما کاربران ووکامرسی در شناسایی سفارش ها و خرید های مشکوک در ووکامرس جلوگیری می نماید . در ادامه با ما و آموزش افزونه YiTH Woocommerce anti fraud همراه باشید .

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به شناسایی خرید مشکوک در ووکامرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه YITH WooCommerce Anti-Fraud می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۵۰۰ بار دانلود و نصب و فعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۱٫۱٫۶ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش قرار گرفته است.

شناسایی خرید مشکوک در ووکامرس با افزونه YITH WooCommerce Anti-Fraud

ابتدا آخرین نسخه از افزونه YITH WooCommerce Anti-Fraud  را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه شناسایی خرید مشکوک در ووکامرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه YITH WooCommerce Anti-Fraud گزینه جدیدی در پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید و از بخش پیشخوان وردپرس اشاره گر ماوس خود را روی گزینه YITH Plugins نگه دارید تا زیر منوهای آن نمایان شود سپس از بخش زیر منوها روی گزینه Anti-Fraud کلیک نمایید تا بتوانید بدین وسیله وارد بخش تنظیمات مربوط به این افزونه شوید.

تنظیمات افزونه شناسایی خرید مشکوک در ووکامرس

با ورود به بخش تنظیمات این افزونه دو زبانه وجود دارد که شامل نسخه رایگان و پریمیم می باشد و ما طبق معمول با نسخه پریمیم آن کاری نداریم به تنظیمات نسخه رایگان می پردازیم همان طور که مشاهده می کنید در این قسمت چندین بخش وجود دارد که به شرح زیر می باشند.
۱- Enable YITH WooCommerce Anti-Fraud: با انتخاب کردن این گزینه افزونه شناسایی خرید مشکوک در ووکامرس به منظور شناسایی خرید مشکوک در ووکامرس فعال می شود.
۲- Enable first order check: با فعال کردن این گزینه از تنظیمات افزونه شناسایی خرید مشکوک در ووکامرس اولین سفارش ها بررسی می شوند.
۳- Enable international order check: با فعال کردن این گزینه سفارشات بین المللی هم  بررسی می شوند.
۴- Enable IP geolocation check: با فعال کردن این گزینه IP منطقه جفرافیایی بررسی می شود.
۵- Enable Billing Shipping address check: با فعال کردن این گزینه از تنظیمات افزونه شناسایی خرید مشکوک در ووکامرس آدرس جهت صدور صورت حساب و حمل و نقل بررسی می شود.
در آخر برای غیرفعال کردن هر کدام از گزینه ها می توانید تیک آن ها را بردارید. و با کلیک کردن روی دکمه Save changes می توانید تغییرا ت اعمال شده را ذخیره کنید.
حالا می توانید به بخش ووکامرس سپس سفارشات در بخش پیشخوان وردپرس مراجعه کنید.

بخش دوم تنظیمات افزونه شناسایی خرید مشکوک در ووکامرس

با کلیک کردن بر روی بخش سفارشات وارد صفحه سفارشات می شوید.

بخش سوم تنظیمات افزونه شناسایی خرید مشکوک در ووکامرس

همان گونه که در تصویر مشخص شده است یک ستون به بخش سفارشات در ووکامرس اضافه شده است. در این ستون سفارشات مشکوک به رنگ قرمز نمایش داده می شود و شما می توانید به راحتی از خرید های مشکوک در سایت خود مطلع شوید.

دانلود افزونه YITH WooCommerce Anti-Fraud برای شناسایی خرید مشکوک در ووکامرس

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,172
توضیحات بیشتر
دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,208
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,022
توضیحات بیشتر
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
یه فایلی هم اگه می شه برای مقایسه بین php و asp.net تو ایران بزارین
قالب وردپرس کلاوی
قالب رستوران
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد