4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

صفت ها در ووکامرس

1,623 ووکامرس پشتیبان سایت سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

خیلی از کاربرها در بخش نظرت در مورد صفت ها در ووکامرس سوال پرسیده بودند و میخواستند بدونند صفت ها در ووکامرس چی هستش و به چه دردی میخورد. راسیتش در ووکامرس اسم صفت ها عوض شده و در حال حاضر با نام ویژگی ها شناخته می شود. اما ما سعی میکنیم به صورت کامل در مورد صفت ها صحبت کنیم و بدونیم به چه دردی میخورند. پس اگر میخواهید بدونید صفت ها در ووکامرس چی هستند و چه کاربردی دارند این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. 

صفت ها در ووکامرس

صفت ها در ووکامرس

همان طور در بخش بالا گفتیم در حال حاضر صفت ها با اسم ویژگی ها ارائه می شوند. اگر مطالب آموزش ووکامرس سایت رو دنبال کرده باشید به صورت کامل در مورد ویژگی ها در ووکامرس صحبت کرده ایم و با مقاله با عنوان ویژگی ها در ووکامرس در سایت منتشر شده است. ولی در این مطلب سعی میکنم به صورت کامل باز در این مورد صحبت کنم تا صفت ها در ووکامرس یا همان ویژگی ها بیشتر آشنا شوید و بتوانید از آنها در فروشگاه تون استفاده کنید. 

حال شاید بپرسید این صفت ها یا ویژگی ها چه کاربردی دارند: 

از صفت ها یا ویژگی ها برای معرفی مشخصات فنی و یا سایر ویژگی های محصول مانند رنگ، سایز، مناسب برای و … استفاده می شود. بعدش برای کالاهایی که دارای ویژگی های هستند که متغیر می باشد مثلا با تغییر در رنگ یا سایز آن کالا قیمت برای خریدار کم یا بلعکس زیاد بشود. که قبلا در این باره چند مقاله مثل محصول متغیر در ووکامرس و فروش انواع مختلف یک محصول در ووکامرس منتشر کردیم که پیشنهاد می شود حتما مطالعه کنید. در این مقالات به صورت کامل با کاربرد ویژگی در تعریف محصولات متغیر آشنا می شود. از ویژگی ها هم برای فیلتر محصولات می شود استفاده کرد. 

شما از طریق صفت ها یا ویژگی ها میتوانید جدول مشخصات محصول را به صورت کامل ایجاد کنید. جدول مشخصات محصول یعنی جزئیات ریز از محصول مورد نظر، که نمونه های زیادی را از آن در سایت دیجی کالا دیده ایم. مانند تصویر زیر:

آموزش صفت ها در ووکامرس

نحوه ایجاد صفت ها در ووکامرس (ویژگی ها)

برای تعریف و ایجاد صفت ها در ووکامرس دو روش وجود دارد یا منوی اصلی محصولات، بخش ویژگی این کار رو انجام دهیم یا به صورت مستقیم از داخل صفحه افزودن محصول این کار رو انجام دهیم. که در مقاله ویژگی ها در ووکامرس کامل آموزش داده ایم. 

توجه: اگر میخواهید به صورت کامل نحوه کار با صفت ها یا همون ویژگی ها رو یاد بگیرید پیشنهاد میکنم این دو مقاله یعنی: محصول متغیر در ووکامرس و فروش انواع مختلف یک محصول در ووکامرس را کامل مطالعه کنید. 

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,177
توضیحات بیشتر
دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,209
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,024
توضیحات بیشتر
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
قالب وردپرس کلاوی
قالب رستوران
قالب وردپرس چند منظوره
نظرات شما + ۴
  • ا​ح ۰+
    امیر حسین بریانی چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸

    یه سوال من صفت ها را داخل محصولاتم نمی بینم

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸

      الان تبدیل به ویژگی ها شده دوست عزیز

      پاسخ دهید
  • ر​ض ۰+
    رضا پنج شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸

    تیتر ها را چطور در ویژگی ها اظافه میشه مثل تیتر پرادزشگر در همین عکس؟

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸

      اگر خواستی تیتر اضافه کنی باید به عنوان ویژگی و صفت اصلی واردش کنی
      و نحوه نمایش بستگی به قالب داره

      پاسخ دهید
ارسال نظر ۴

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد