4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

غیرفعال کردن نظرات در وردپرس با افزونه Disable Comments

709 افزونه پشتیبان سایت دوشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

شاید با دیدن عنوان غیرفعال کردن نظرات در وردپرس تعجب کنید و بگید خود وردپرس هم این امکان رو دارد پس کاری هستش بیایم و افزونه نصب کنیم. اما باید بگم شما با استفاده از افزونه Disable Comments می توانید کاری کنید که دیدگاه ها فقط برای یک برگه، نوشته و… خاص غیر فعال شود یا اینکه اگر از بخش تنظیمات بخواهیددیدگاه ها را غیر فعال کنید به طور کامل تمامی بخش ها فاقد دیدگاه می شوند و در واقع نمی توان مدیریت درستی داشت. در ادامه این افزونه رو کامل معرفی کرده و تمام تنظیمات آن را آموزش میدهیم.

غیر فعال کردن نظرات در وردپرس

بعضی وقتا پیش میاد که محصولی میذارید یا برگه ای می سازید که نیاز به گذاشتن دیدگاه نیست و نباید برای آن دیگاه باشد یا میخواید کل برگه ها بدون دیدگاه باشد و فقط پست ها دیدگاه داشته باشند در این صورت باید دونه به دونه بریم و کل دیدگاه های برگه ها رو غیر فعال کنیم که واقعا کار وقت گیری هست ولی حالا چیکار کنیم که به شکل آسون بخش دیدگاه رو مدیریت کنیم برای این کار میتونیم از پلاگین های مدیریت دیدگاه ها استفاده کنیم در این پست میخوایم یک پلاگین کاربردی و ساده در این زمینه رو معرفی کنیم و توضیحاتی در موردش ارائه دهیم . 

پلاگین مدیریت دیدگاه در وردپرس

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به غیر فعال کردن نظرات در وردپرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه Disable Comments می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از  ۱ میلیون بار دانلود و نصب وفعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۱٫۷٫۱  این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش فرار گرفته است.

غیرفعال کردن نظرات در وردپرس با افزونه Disable Comments

ابتدا آخرین نسخه از افزونه غیرفعال کردن نظرات در وردپرس را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه غیرفعال کردن نظرات در وردپرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه غیرفعال کردن نظرات در وردپرس گزینه جدیدی در پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید اشاره گر ماوس خود را روی گزینه تنظیمات واقع در بخش مدیریت وردپرس نگه دارید. سپس روی گزینه غیر فعال سازی کامنت ها کلیک کنید. تا وارد بخش تنظیمات این افزونه شوید. با کلیک کردن صفحه ی زیر نمایان می شود.

 تنظیمات افزونه غیرفعال کردن نظرات در وردپرس

در این صفحه چندین بخش وجود دارد به شرح موارد زیر خواهند بود:
۱- هرجا: در این قسمت از تنظیمات افزونه غیرفعال کردن نظرات در وردپرس شما می توانید با انتخاب کردن این گزینه  تمامی قسمت ها و همچنین تنظیماتی که مربوط به دیدگاه ها در وردپرس است را برای همه بخش ها غیرفعال کنید.
۲- در انواع پست تایپ ها: در این قسمت از تنظیمات افزونه غیرفعال کردن نظرات در وردپرس شما می توانید با انتخاب کردن هر یک از موارد زیر می توانید نظرات را برای آن بخش غیرفعال  کنید.
به عنوان مثال با انتخاب گزینه نوشته می توانید نظر دادن کاربران در رابطه با این قسمت را غیر فعال کنید. در واقع می توانید خودتان هر یک از بخش ها را مدیریت کنید.
در پایان از شما کاربران عزیز سایت ورد پرسی شو نهایت تشکر را دارم امیدوارم با این افزونه بتوانید نظر دادن در مورد محصولات و بخش های مختلف سایت را مدیریت کنید تا اگر بخشی با محصولاتی از سایت نیازی به گذاشتن دیدگاه نداشتند بتوانید با این افزونه قدرتمند آن ها را کنترل کنید و باعث بهبود کیفیت سایتتان شوید.

دانلود افزونه Disable Comments برای غیرفعال کردن نظرات در وردپرس

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,208
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,022
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,531
توضیحات بیشتر
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
قالب رستوران
قالب وردپرس چند منظوره
قالب وردپرس خبر خوب
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد