4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

فیلتر سایز محصولات در ووکامرس با افزونه YITH Product Size Charts

1,800 ووکامرس پشتیبان سایت دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
2 رای

در برخی از فروشگاه های اینترنتی فروش برخی از محصولات نیازمند دریافت اطلاعات بیشتری از چیزی که در بخش توضیحات ارایه کرده ایم لازم است. به طور مثال یک فروشگاه اینترنتی لباس را در نظر بگیرید، در فروش محصولاتی نظیر پوشاک فاکتوری به نام سایز یا اندازه ی آن مطرح می باشد که برای هر کاربر به صورت پیشفرض نیست. پس در اینصورت کاربران باید سایز پوشاک خود را به گونه ای انتخاب کنند که متناسب و پاسخگوی نیاز آنها باشد. در این مقاله می خواهیم نحوه ایجاد فیلتر سایز محصولات در ووکامرس با استفاده از افزونه YITH Product Size Charts را به صورت کامل و گزینه به گزینه آموزش دهیم تا بتوانید برای محصولات خود فیلتر ساز هم اضافه کنید.

افزونه YITH Product Size Charts For Woocommerce یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای ووکامرس می باشد که توسط آن قادر به ایجاد بخشی برای دریافت اطلاعاتی نظیر سایز و اندازه پوشاک در ووکامرس خواهید بود. در ادامه با ما و آموزش افزونه YITH Product Size Charts For Woocommerce همراه باشید.

فیلتر سایز محصولات در ووکامرس

 

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به فیلتر سایز محصولات در ووکامرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه YITH Product Size Charts for WooCommerce می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۱۰۰۰ بار دانلود و نصب و فعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۱٫۱٫۳ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش قرار گرفته است.

فیلتر سایز محصولات در ووکامرس با افزونه YITH Product Size Charts for WooCommerce

ابتدا آخرین نسخه از افزونه YITH Product Size Charts for WooCommerce  را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه فیلتر سایز محصولات در ووکامرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه YITH Product Size Charts for WooCommerce گزینه جدیدی در پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید و از بخش منوهای وردپرس گزینه جدیدی به نام YITH Plugins ظاهر شده است اشاره گر ماوس خود را روی آن نگه دارید تا زیر منوهای آن نمایان شود سپس از بخش زیر منو ها روی افزونه مورد نظر به نام Product Size Charts کلیک نمایید تا بتوانید بدین وسیله وارد بخش تنظیمات مربوط به این افزونه شوید و نمودار مورد نظر خود را بتوانید اضافه کنید.

بخش اول تنظیمات افزونه فیلتر سایز محصولات در ووکامرس

با ورود به بخش تنظیمات این افزونه دو زبانه شامل Description و پریمیم وجود دارد که ما طبق معمول با نسخه پریمیم آن کاری نداریم. وارد بخش رایگان این افزونه شوید. در این بخش روی لینک آبی رنگ Size Charts کلیک نمایید تا بتوانید نمودار های مورد نظر خود را اضافه کنید.

بخش دوم تنظیمات افزونه فیلتر سایز محصولات در ووکامرس

در تصویر بالا روی گزینه Add Size Chart کلیک نمایید. در بخش همه شما می توانید تمام نمودار هایی را که برای محصولات خود درست کرده اید در این قسمت مشاهده نمایید.

بخش سوم تنظیمات افزونه فیلتر سایز محصولات در ووکامرس

در این بخش چندین گزینه مشاهده می کنید. که این گزینه ها به شرح زیر می باشند.
۱- عنوان: در این بخش می توانید یک عنوان برای نمودار خود وارد کنید.
۲- در این قسمت از تنظیمات افزونه فیلتر سایز محصولات در ووکامرس شما می توانید با زدن دکمه مثبت ستونی را اضافه و با زدن دکمه منفی ستونی را کم کنید.
۳- در این قسمت از تنظیمات افزونه فیلتر سایز محصولات در ووکامرس می توانید با زدن دکمه مثبت سطری را اضافه و با زدن دکمه منفی سطری را کم کنید.
۴- Chart Option: در این قسمت از تنظیمات افزونه فیلتر سایز محصولات در ووکامرس شما می توانید محصول مورد نظر خود را وارد کنید.
۵- بروزرسانی: در نهایت با زدن این دکمه می توانید نمودار محصول خود را مشاهده نمایید همانند تصویر زیر.

دانلود افزونه YITH Product Size Charts for WooCommerce برای ایجاد فیلتر سایز محصولات در ووکامرس

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,213
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,030
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,534
توضیحات بیشتر
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
قالب رستوران
قالب وردپرس چند منظوره
قالب وردپرس خبر خوب
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد