4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

قالب وردپرس رستوران Restaurant با فونت ایران سنس

1,479 قالب رایگان وردپرس پشتیبان سایت پنج شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

در حال حاضر هر رستوران یا فست فودی باید سایت داشته باشد تا در سایت منوی غذاها و خدماتی که ارائه میدهد رو ارائه کند. در این مدت سعی کردیم چندین قالب وردپرس رستوران خوب داخل سایت قرار دهیم که بر اساس سلیقه خود یکی رو انتخاب کنید. در این مطلب قالب وردپرس رستوران Restaurant با فونت ایران سنس رو به صورت بسته آسان نصبی آماده کردیم.

قالب وردپرس رستوران Restaurant بسیار شیک و سبک می باشد و می توانید از آن برای راه اندازی سایت رستوران، فست فود و حتی کافه ها استفاده کنید. این قالب به شده شیک و مدرن طراحی شده است و با استفاده از آن می توانید یک سایت حرفه ای برای کسب و کار خود داشته باشید. کافیه فقط چند دقیقه وقت بذارید و یک سایت شبیه پیش نمایش همین قالب راه اندازی کنید.

قالب وردپرس رستوران Restaurant

ویژگی های قالب رستوران وردپرس Restaurant

قالب وردپرس رستوران Restaurant در نهایت سادگی دارای ویژگی های زیادی می باشد که به شما کمک می کند تا یک سایت برای رستوران، فست فودی یا کافه خود راه اندازی کنید. برای اینکه بیشتر با این قالب وردپرس آشنا شوید پیشنهاد میکنم نگاهی به ویژگی های این قالب بندازید تا متوجه شوید با چه قالب دوست داشتنی و با امکاناتی روبرو هستید. البته بعضی از ویژگی ها مثل فونت پولی ایران سنس توسط مجموعه وردپرسی شو به این قالب اضافه شده است.

  • دارای فونت پولی ایران سنس
  • قالب شیک و مدرن ویژه رستوران ها، کافی شاپ ها و فست فودها
  • به صورت بسته نصبی آسان
  • طراحی بسیار حرفه‌ای و ساده در عین حال شیک
  • بهینه سازی شده و بسیار سبک
  • فارسی و راستچین سازی کامل
  • اسلایدر زیبا و جذاب
  • سادگی در شخصی سازی و سفارشی سازی
  • کاملا واکنش‌گرا و سازگار با انواع گوشی و تبلت
  • صفحه اول (Front Page) مناسب و فوق العاده
  • مجهز بودن به آپشن رنگ
  • دارای بخش مهم رزرو کردن میز
  • مجهز به بخش معرفی کارکنان
  • دارای بخش آدرس و نقشه
  • سازگار با آخرین تغییرات وردپرس

نکته مهم: کار کردن با قالب رستوران وردپرس Restaurant به شدت آسان می باشد و خیلی راحت می توانید هر بخش از آن را سفارشی سازی کنید. اگر هم اصلا با وردپرس کار نکرده اید جای نگرانی نیست چون با مراجعه به صفحه آموزش وردپرس می توانید صفر تا صد وردپرس را فرا بگیرید.

قالب رستوران Restaurant

مناسب رستوران، فست فود و کافه ها

شما می توانید با کمی تغییرات در عنوان ها و مطالب سایت از قالب وردپرس رستوران Restaurant برای راه اندازی سایت برای کسب و کارهای مختلف استفاده کنید. این قالب اینقدر خوب طراحی و پیاده سازی شده است که می شود در خیلی از طراحی ها از آن استفاده کرد. یکی دیگر از ویژگی های مهم قالب رستوران Restaurant داشتن بخش ویژه های امروز است که به شدت برای رستوران ها و فست فودی ها مورد نیاز است. پیشنهاد میکنم حتما پیش نمایش قالب Restaurant رو ببینید.

استفاده از فونت ایران سنس

یک ویژگی بارز قالب های رایگان ارائه شده در وردپرسی شو، استفاده از فونت ایران سنس می باشد یعنی شما قالب را با فونت محبوب و پولی ایران سنس دانلود می کنید. معمولا قالب های رایگان داخل سایت با یکی فونت (ایران سنس) و قالب های غیر پولی با سه فونت پولی (ایران سنس، ایران سنس دست نویسی و ایران یکان اصطلاح شده) با لایسنس نامحدود ارائه می شوند. تا شما عزیزان دیگر نگران فونت قالب خود نباشید. پس دیگر نگران فونت های غیر استاندارد نباشید چون تمام قالب های وردپرس موجود در سایت با فونت استاندارد ارائه شده اند و نیاز نیست برای اضافه کردن فونت جدید به آن، هزینه ای کنید. 

آموزش کار با قالب وردپرس رستوران Restaurant

کار کردن با قالب وردپرس رستوران Restaurant به شدت ساده هستش و بخش های عجیب و غریبی ندارد کافیه برای تنظیم کردن بخش های مختلف قالب به منوی نمایش و زیر منوی Theme Options برید. در این بخش می توانید تنظیمات قالب Restaurant رو انجام دهید. این قسمت دارای ۴ تب برای تنظیم صفحه نخست، شبکه های اجتماعی، استایل ها و … است که کار کردن با هر بخش به شدت ساده ست و نیازی به توضیح خاصی از طرف ما ندارد.

این قالب دارای یک بخش مستندات قالب است که در منوی نمایش با عنوان Theme documentation قرار دارد اگر خواستید بیشتر کار سفارشی سازی انجام دهید از زیر منوی سفارشی سازی این کار رو انجام دهید. اگر هم در هنگام کار با قالب مشکلی داشتید و خواستید جایی رو تغییر بدید و نتونستید کافیه در بخش نظرات همین مطلب بپرسید تا همکاران پشتیبان جواب شما دوستان رو دهند.


نصب قالب وردپرس رستوران Restaurant

همیشه نصب قالب وردپرس و کار با درون ریزی ها مشکل ساز و پیچیده بوده است به خاطر همین مورد ما تمام قالب ها را به صورت بسته نصبی آسان وردپرس ارائه کرده ایم تا شما به راحترین شکل ممکن این قالب ها رو نصب کنید و درگیر پیچیدگی آن نشوید. قالب Restaurant هم به صورت بسته نصبی آسان ارائه شده است تا بدون هیچ مشکل و پیچیدگی بتواند آن را نصب کنید. اصلا نیاز نیست وردپرس، افزونه یا درون ریزی خاصی رو انجام دهید چون تمام این موارد همراه بسته نصبی آسان قالب رستوران Restaurant ارائه شده است.

نصب قالب شرکتی وردپرس The Launcher


پیش نمایش قالب وردپرس Restaurant

اگر می خواهید کل امکانات قالب رو ببینید پیشنهاد می کنم دمو یا همان پیش نمایش قالب Restaurant را حتما ببینید کافیه روی تصویر زیر کلیک کنید تا به بخش پیش نمایش هدایت شوید. (وقتی از بسته آسان نصبی استفاده می کنید دقیق همین چیزی که در پیش نمایش قالب میبیند رو می توانید روی دامین خود اجرا و راه اندازی کنید.)

پیشنمایش قالب شرکتی وردپرس The Launcher


آموزش نصب بسته آسان نصبی وردپرس

اگر نحوه نصب بسته نصبی وردپرس رو نمیدونید اصلا جای نگرانی نیست چون ما به صورت کامل نحوه نصبش رو در هاست های مختلف و حتی روی سیستم خودتون رو آموزش دادیم و کافیه بر اساس نوع هاست روی دکمه های زیر کلیک کنید تا وارد آموزش مورد نظر شوید. اگر در نصب قالب رستوران Restaurant دچار مشکل شدید و نتوانستید نصب کنید کافیه در بخش نظرات سایت اعلام کنید تا شما را بیشتر راهنمایی کنیم. البته با استفاده از این آموزش ها، به صورت خیلی راحت و بدون مشکل این قالب شرکتی رو نصب می کنید.


دانلود قالب وردپرس Restaurant – با فونت ایران سنس

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,532
توضیحات بیشتر
معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
999
توضیحات بیشتر
وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,179
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
افزونه Opt-In Downloads
قالب وردپرس جنه
یه فایلی هم اگه می شه برای مقایسه بین php و asp.net تو ایران بزارین
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد