4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

قرار دادن کدهای دلخواه در هدر و فوتر وردپرس با افزونه Insert Headers and Footers

1,703 افزونه پشتیبان سایت پنج شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

وقتی بخواهیم کد دلخواه در هدر و فوتر وردپرس قرار بدیم روش های زیادی وجود دارد اما یکی از روش ها استفاده از افزونه می باشد. برای قرار دادن کد دلخواه در هدر و فوتر وردپرس می توانیم از افزونه Insert Headers and Footers استفاده کنیم.
از اونجایی که بیشتر این کاربران بعد از وبلاگ نویسی به سراغ وردپرس آمدن با حجم بزرگی از کدهای برنامه نویسی و فایل‌های مختلف که مربوط به افزونه و قالب وردپرس میشه مواجه میشن که همین موضوع باعث سردرگمی اونها در اضافه کردن چند قطعه کد ساده در هدر و فوتر وردپرس خواهد شد. پس با استفاده از این پلاگین که در این مقاله معرفی می کنیم می توانید کد دلخواه در هدر و فوتر وردپرس قرار دهید.

قرار دادن کدهای دلخواه در هدر و فوتر وردپرس

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به قرار دادن کدهای دلخواه در هدر و فوتر وردپرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه Insert Headers and Footers می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۶۰۰ هزار بار دانلود و نصب وفعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۱٫۴٫۳ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش قرار گرفته است.

قرار دادن کدهای دلخواه در هدر و فوتر وردپرس با افزونه Insert Headers and Footers

ابتدا آخرین نسخه از افزونه Insert Headers and Footers را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه قرار دادن کدهای دلخواه در هدر و فوتر وردپرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه قرار دادن کدهای دلخواه در هدر و فوتر وردپرس گزینه جدیدی در منوی پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد. برای دسترسی به آن وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید و از منو های موجود در صفحه پیشخوان، به بخش تنظیمات مراجعه نمایید و سلکتور ماوس خود را روی آن شناور کنید تا زیر منو های آن نمایان شود. از زیرمنو های آن روی گزینه جدیدی که با نصب و فعال سازی افزونه اضافه شده است و درواقع نام خود افزونه است کلیک نمایید تا وارد تنظیمات افزونه شویم.

 تنظیمات افزونه قرار دادن کدهای دلخواه در هدر و فوتر وردپرس

در این صفحه از تنظیمات افزونه قرار دادن کدهای دلخواه در هدر و فوتر وردپرس دو گزینه وجود دارد. این گزینه ها به شرح موارد زیر می باشند:
Scripts Header: در این بخش از تنظیمات افزونه شما می توانید کدهای دلخواه خود را برای هدر سایت در نظر بگیرید.
Scripts in Footer: در این قسمت از تنظیمات افزونه شما می توانید کدهای دلخواه خود را برای فوتر وب سایت در نظر بگیرید.

نکات جمعی

  • شما به راحتی هر چه تمام تر می توانید بدون نیاز به نوشتن کدنویسی زیاد و پروسه پیچیده تنها با HTML و CSS ابزارک های دلخواه و هر چیزی که قصد دارید در هدر و فوتر سایت نمایش دهید را طراحی و خلق کنید.
  • پیش نیاز کار با این افزونه فقط و فقط زبان HTML و CSS و در برخی از مواقع JavaScript می باشد.

 

دانلود افزونه Insert Headers and Footers

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,208
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,023
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,532
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
قالب انفولد
قالب وردپرس فلت آستیک
افزونه Opt-In Downloads
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد