4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

محدودیت تعداد سفارش در ووکامرس با افزونه Minimum Maximum Quantity

2,479 ووکامرس پشتیبان سایت شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

بعضی وقت ها می خواهید در فروشگاه خود، محدودیت تعداد سفارش در ووکامرس داشته باشید. یعنی تعریف کنید که یک کاربر نهایتا تعداد خاصی محصول بتواند خرید کند. افزونه YITH Woocommerce Minimum Maximum یک افزونه حرفه ای برای ووکامرس می باشد که چنین امکانی را برای شما فراهم می نماید و می توانید حداکثر تعداد محصولات انتخابی توسط کاربر را مشخص نمایید . در ادامه با ما و آموزش افزونه YITH Woocommerce Minimum Maximum همراه باشید .

محدودیت تعداد سفارش در ووکامرس

 

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به محدودیت تعداد سفارش در ووکامرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه YITH WooCommerce Minimum Maximum Quantity می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۷۰۰ بار دانلود و نصب وفعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۱٫۳٫۲ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش قرار گرفته است.

محدودیت تعداد سفارش در ووکامرس با افزونه YITH WooCommerce Minimum Maximum Quantity

ابتدا آخرین نسخه از افزونه YITH WooCommerce Minimum Maximum Quantity را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه محدودیت تعداد سفارش در ووکامرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه محدودیت تعداد سفارش در ووکامرس گزینه جدیدی در پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید. و از بخش پیشخوان وردپرس اشاره گر ماوس خود را روی گزینه YITH Plugins نگه دارید تا زیر منوهای آن نمایان شود. از بخش زیر منوها گزینه ای جدید با عنوان Minimum Maximum Quantity اضافه شده است. روی آن کلیک نمائید تا وارد بخش تنظیمات مربوط به این افزونه شوید.

 تنظیمات افزونه محدودیت تعداد سفارش در ووکامرس

با ورود به بخش تنظیمات این افزونه چندین بخش وجود دارد که به شرح زیر می باشند.

۱- Enable YITH WooCommerce Minimum Maximum Quantity: در این بخش از تنظیمات افزونه شما می توانید با انتخاب کردن این گزینه افزونه مورد نظر را به منظور محدودیت تعداد سفارش در ووکامرس فعال کنید.
۲- Minimum quantity restriction: در این قسمت از تنظیمات افزونه شما می توانید حداقل تعداد، برای فروش یک محصول را مشخص کنید. به عنوان مثال اگر مشتری کمتر از این تعداد را سفارش دهد به او خطایی نشان دهد که نمی تواند این تعداد محصول را سفارش دهد. همان گونه که در تصویر بالا مشاهده می کنید، ما حداقل تعداد فروش محصول را ۲ عدد انتخاب کرده ایم اگر مشتری ۱ عدد از محصول مورد نظر را سفارش دهد در این صورت برای او خطایی ظاهر می شود.
۳- Maximum quantity restriction: در این قسمت از تنظیمات افزونه شما می توانید حداکثر تعداد، برای فروش یک محصول را وارد کنید.
توجه داشته باشید که نمی توانید برای هیچ کدام از گزینه ها عدد صفر را وارد کنید.
در پایان تنظیمات اعمال شده را ذخیره کنید. حالا برای اینکه محدودیت تعداد سفارش در محصولات را مشاهده کنید می توانید به صفحه محصولات مراجعه کنید و سپس به سراغ خرید یک محصول بروید و در آنجا حداقل و حداکثر تعداد سفارش را روی یک محصول مشاهده نمائید.

دانلود افزونه برای محدودیت تعداد سفارش در ووکامرس

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,208
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,022
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,531
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
قالب انفولد
قالب وردپرس فلت آستیک
افزونه Opt-In Downloads
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد