4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

مخفی کردن به روز رسانی افزونه در وردپرس

2,622 افزونه پشتیبان سایت شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۷
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

معمولا وقتی وارد پیخوان وردپرس می شویم اگر افزونه های وردپرس و قالب ها رو به روز نکنید پیغام های زیادی مبنی بر بروز رسانی آنها در پیشخوان وردپرس وجود دارد. البته بعضی وقت ها هم هشدارهایی در پیشخوان ظاهر می شود که باعث اذیت شدن مدیر وبسایت می شود. در این مطلب میخواهیم در مورد مخفی کردن به روز رسانی افزونه در وردپرس یک افزونه کاربردی رو معرفی کنیم تا شما با مخفی کردن به روز رسانی افزونه در وردپرس، دیگر پیام یا هشداری رو در پیشخوان خود نداشته باشید.

مخفی کردن به روز رسانی افزونه در وردپرس

مخفی کردن به روز رسانی افزونه در وردپرس

برای مخفی کردن هشدارها و به روز رسانی افزونه در وردپرس باید ابتدا افزونه WP Hide Plugin Updates and Warnings را دانلود و نصب کنید. برای نصب افزونه وردپرس میتوانید از دو مقاله آموزش نصب افزونه وردپرس و نصب دستی افزونه در وردپرس استفاده کنید.

آموزش افزونه WP Hide Plugin Updates and Warnings

بعد از اینکه افزونه WP Hide Plugin Updates and Warnings را نصب کردید یک گزینه به پیشخوان وردپرس شما اضافه می شود با عنوان MENU_ITEM، که با کلیک بر روی آن وارد بخش تنظیمات افزونه می شود مانند تصویر زیر:

افزونه WP Hide Plugin Updates and Warnings

بعد اینکه وارد بخش تنظیمات افزونه شدید لیست کل افزونه های نصب شده در وردپرس رو نمایش میدهد و شما میتوانید با استفاده از دکمه روبرو هر کدوم،بروز رسانی و هشدارهای افزونه مورد نظر رو غیر فعال کنید. مانند تصویر زیر:

تنظیمات افزونه WP Hide Plugin Updates and Warnings

اگر خواستید هشدارها و بروزرسانی های کل افزونه های نصب شده را مخفی کنید کافیه روی دکمه OPTION_WARNINGS_HEADING کلیک کنید و آن را فعال نمایید تا برای کل افزونه ها فعال شود. 

اما اگر خواستید فقط هشدارها و بروز رسانی های یک افزونه خاص رو مخفی کنید میتوانید از بخش زیرین اسم پلاگین رو پیدا کنید و دکمه OFF آن را ON کنید تا هشدارها و بروز رسانی های افزونه مورد نظر مخفی شود. 

بعد از اینکه افزونه ها مورد نظر رو انتخاب کردید باید این تنظیمات رو ذخیره کنید کافیه روی دکمه آبی رنگ پایین با اسم OPTIONS_SAVE_BUTTON کلیک کنید و تنظیمات رو ذخیره نمایید.

دانلود افزونه مخفی کردن به روز رسانی افزونه در وردپرس

پیشنهاد میکنم به جای استفاده از پلاگین، از افزونه جلوگیری از آپدیت خودکار وردپرس با نام Easy Updates Manager استفاده کنید که آموزش آن در سایت به صورت کامل وجود دارد.

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,239
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,065
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,543
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
قالب انفولد
قالب وردپرس فلت آستیک
افزونه Opt-In Downloads
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

برچسب‌ها
,
به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد