4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

معرفی ویدیویی محصول در ووکامرس با افزونه YITH WooCommerce Featured Video

1,240 ووکامرس پشتیبان سایت یکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی برای انتخاب صحیح و راحت تر مشتری، بخشی به نام معرفی ویدئویی محصولات قرار گرفته است تا با نمایش ویدئوی معرفی و تبلیغات محصولات ، کاربران را در امر تنتخاب صحیح یاری نماید. در این مقاله میخواهیم نحوه ایجاد معرفی ویدیویی محصول در ووکامرس با استفاده از افزونه YITH WooCommerce Featured Video را به صورت کامل آموزش میدهیم تا به راحتی بتوانید برای محصولاتتون ویدئو معرفی قرار دهید.

افزونه YITH Woocommerce Featured Video یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای ووکامرس می باشد که شما را در زمینه ی نمایش ویدئوی تبلیغ و معرفی محصولات فروشگاه ووکامرسی خود یاری می نماید. در ادامه با ما و آموزش افزونه YITH Woocommerce Featured Video همراه باشید .

معرفی ویدئویی محصول در ووکامرس

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به معرفی ویدیویی محصول در ووکامرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه YITH WooCommerce Featured Video می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۸۰۰۰ بار دانلود و نصب و فعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۱٫۱٫۱۷ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش قرار گرفته است.

معرفی ویدیویی محصول در ووکامرس با افزونه YITH WooCommerce Featured Video

ابتدا آخرین نسخه از افزونه YITH WooCommerce Featured Video را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه معرفی ویدیویی محصول در ووکامرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه YITH WooCommerce Featured Video گزینه جدیدی در پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید و از بخش پیشخوان ورد پرس اشاره گر ماوس خود را روی گزینه YITH Plugins نگه دارید تا زیر منو های آن نمایان شود، سپس از بخش زیر منوها روی گزینه Featured Video کلیک نمایید، تا وارد بخش تنظیمات مربوط به این افزونه شوید.

بخش اول تنظیمات افزونه معرفی ویدیویی محصول در ووکامرس

در قسمت تنظیمات این افزونه دو زبانه وجود دارد که طبق معمول با نسخه پریمیم آن کاری نداریم. وارد بخش تنظیمات رایگان شوید همان گونه که در تصویر مشاهده می کنید . فقط دارای یک بخش است. که به شرح زیر می باشد.
Aspect Radio: در این قسمت از تنظیمات افزونه معرفی ویدیویی محصول در ووکامرس شما می توانید نسبت تصویر را مشخص نمایید که فقط دو گزینه دارد می توانید یکی را انتخاب کنید.
بعد از اعمال تغییرات روی گزینه مورد نظر، تنظیمات را ذخیره کنید.

حالا مجددا به پیشخوان وردپرس مراجعه کنید از بخش منو ها روی گزینه محصولات سپس همه محصولات کلیک نمایید. همانند تصویر زیر.

بخش دوم تنظیمات افزونه معرفی ویدیویی محصول در ووکامرس

با ورود به صفحه محصولات در قسمت اطلاعات محصول یک گزینه همان گونه که در تصویر زیر مشاهده می کنید اضافه شده است در این قسمت می توانید ویدیوی خود را وارد کنید و در سایت خود منتشر نمایید.

بخش سوم تنظیمات افزونه معرفی ویدیویی محصول در ووکامرس

دانلود افزونه YITH WooCommerce Featured Video برای معرفی ویدیویی محصول در ووکامرس

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,531
توضیحات بیشتر
معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
995
توضیحات بیشتر
وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,172
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
افزونه Opt-In Downloads
قالب وردپرس جنه
یه فایلی هم اگه می شه برای مقایسه بین php و asp.net تو ایران بزارین
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد