4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

نمایش دیدگاه شبکه های اجتماعی در وردپرس با افزونه Social Comments

1,574 افزونه ابوالفضل بزرگی جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
0 رای

امروز قصد داریم شما را با افزونه جدیدی از محتوای وب سایت وردپرسی شو با افزونه Social Comments که وظیفه آن نمایش دیدگاه شبکه های اجتماعی در وردپرس است آشنا کنم. اگر بخواهم توضیح مختصری از این افزونه دهم، باید بگویم شما به واسطه این افزونه قادر خواهید بود در کمترین زمان ممکن و بدون هیچگونه پیچیدگی ای، نظرات و دیدگاه های کاربران شبکه اجتماعی خود را در وب سایت خود نمایش دهید.

نمایش دیدگاه شبکه های اجتماعی در وردپرس
در وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به نمایش دیدگاه شبکه های اجتماعی در وردپرس بپردازد اما یکی از برترین این افزونه ها، افزونه Social Comments می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۴ هزار بار دانلود و نصب و فعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه  ۰٫۱٫۶ این افزونه مورد بررسی و آموزش قرار گرفته شده است.

نمایش دیدگاه شبکه های اجتماعی در وردپرس با افزونه Social Comments

ابتدا آخرین نسخه از افزونه نمایش دیدگاه شبکه های اجتماعی در وردپرس را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید.
همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، می توانید مقاله آموزشی مرتبط با نصب افزونه وردپرس را در بخش مقالات آموزشی وردپرس مطالعه بفرمایید تا بتوانید بدون مشکل افزونه های وردپرس را نصب نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه نمایش دیدگاه شبکه های اجتماعی در وردپرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه نمایش دیدگاه شبکه های اجتماعی در وردپرس گزینه جدیدی در منوی پیشخوان وردپرس افزوده خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید و نشانه گر ماوس خود را روی گزینه دیدگاه واقع در منوی پیشخوان وردپرس نگه دارید تا زیرمنو های آن نمایان شود.
در زیر منو های بخش دیدگاه ها، گزینه جدیدی با نام Social Comments نمایان می شود که با نصب و فعال سازی افزونه، اضافه شده است. روی آن کلیک نمایید تا بتوانیم به کمک هم پروسه تنظیمات آن را انجام دهیم.

لیست زبانه های تنظیمات افزونه نمایش دیدگاه شبکه های اجتماعی در وردپرس

در صفحه تنظیمات افزونه نمایش دیدگاه شبکه های اجتماعی در وردپرس چند تب وجود دارد که این تب ها به شرح زیر می باشند:

Social Comments

در این زبانه از تنظیمات شما پیکربندی اصلی افزونه را انجام می دهید. در این بخش چندین گزینه وجود دارد که توضیحات این بخش به شرح موارد زیر می باشد:

زبانه اول تنظیمات افزونه نمایش دیدگاه شبکه های اجتماعی در وردپرس

۱- How to Display Social Comments: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود مشخص نمایید که روند فعالیت افزونه به چه صورت باشد.
۲- How to Trigger Tab: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود مشخص نمایید که چگونه زبانه ها فعال می شوند.
۳- Social Comments Display Order: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود شبکه های اجتماعی را با نظم نمایش دهید.
۴- Label Before Tabs: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود برچسب قبل از برگه ها را مشخص نمایید.
۵- Show Count: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود تعداد کامنت ها را نیز مشخص نمایید.

WordPress Comments Settings

در این زبانه از تنظیمات شما پیکربندی مرتبط با بخش دیدگاه های وردپرس را انجام می دهید. در این بخش چندین گزینه وجود دارد که توضیحات این بخش به شرح موارد زیر می باشد:

زبانه دوم تنظیمات افزونه نمایش دیدگاه شبکه های اجتماعی در وردپرس

۱- Enable native WordPress Comments: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود نظرات بومی وردپرس را فعال نمایید.
۲- WordPress Comments tab label: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود برچسب برگه نظرات وردپرس را فعال نمایید.
۳- WordPress Comments tab icon: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود آیکن برگه نظرات وردپرس را آپلود نمایید.

Disqus Comments Settings

در این زبانه از تنظیمات شما پیکربندی اصلی مرتبط با شبکه اجتماعی Disqus را انجام می دهید. در این بخش چندین گزینه وجود دارد که توضیحات این بخش به شرح موارد زیر می باشد:

زبانه سوم تنظیمات افزونه نمایش دیدگاه شبکه های اجتماعی در وردپرس

۱- Enable Disqus Comments: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود نظرات شبکه اجتماعی Disqus را فعال نمایید.
۲- Disqus Shortname: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود نام کاربری خود را در شبکه اجتماعی Disqus وارد نمایید.
۳- Disqus Comments tab label: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود برچسب نظرات در شبکه اجتماعی Disqus را فعال نمایید.
۴- Disqus Comment tab icon: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود آیکن تب نمایش نظرات شبکه اجتماعی Disqus را آپلود نمایید.
۵- Disqus API KEY: در این بخش از تنظیمات افزونه شما می بایستی یک API از شبکه اجتماعی Disqus دریافت نمایید. برای دریافت آن روی گزینه Here کلیک نمایید. لازمه دریافت API در شبکه اجتماعی Disqus داشتن یک اکانت کاربری در این شبکه اجتماعی است.

Google Plus Comments Settings

در این زبانه از تنظیمات شما پیکربندی اصلی مرتبط با شبکه اجتماعی Google Plus را انجام می دهید. در این بخش چندین گزینه وجود دارد که توضیحات این بخش به شرح موارد زیر می باشد:

زبانه چهارم تنظیمات افزونه نمایش دیدگاه شبکه های اجتماعی در وردپرس

۱- Enable Google Plus Comments: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود مشخص نمایید که شبکه اجتماعی گوگل پلاس در لیست شبکه های اجتماعی موجود در وب سایت شما باشد.
۲- Google Plus tab label: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود برچسب مرتبط با شبکه اجتماعی گوگل پلاس را مشخص نمایید.
۳- Google Plus tab icon: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود آیکن مدنظر خود را برای این شبکه اجتماعی آپلود نمایید.

Facebook Comments Settings

در این زبانه از تنظیمات شما پیکربندی اصلی مرتبط با شبکه اجتماعی Facebook را انجام می دهید. در این بخش چندین گزینه وجود دارد که توضیحات این بخش به شرح موارد زیر می باشد:

زبانه پنجم تنظیمات افزونه نمایش دیدگاه شبکه های اجتماعی در وردپرس

۱- Enable Facebook comments: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود بخش کامنت ها را برای شبکه اجتماعی فیسبوک فعال نمایید.
۲- Facebook App ID: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود آی دی مرتبط با این شبکه اجتماعی را مشخص نمایید.
۳- Facebook Color Scheme: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود طرح رنگ برای شبکه اجتماعی فیسبوک را مشخص نمایید.
۴- Facebook Comment Language: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود زبان اصلی مرتبط با نظرات شبکه اجتماعی فیسبوک را مشخص نمایید.
۵- Facebook Label: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود برچسب مرتبط با شبکه اجتماعی فیسبوک را مشخص نمایید.
۶- Facebook tab icon: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود آیکن مدنظر خود را نسبت به شبکه اجتماعی فیسبوک آپلود نمایید.

Tabs Icon Set

در این زبانه از تنظیمات شما پیکربندی اصلی مرتبط با آیکن های موجود را انجام می دهید. در این بخش چندین گزینه وجود دارد که توضیحات این بخش به شرح موارد زیر می باشد:

زبانه ششم تنظیمات افزونه نمایش دیدگاه شبکه های اجتماعی در وردپرس

Select icon Set for tabs: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود از میان آیکن هایی که به صورت پیشفرض در افزونه ذخیره شده است یکی را برگزینید.

دانلود افزونه Social Comments برای نمایش دیدگاه شبکه های اجتماعی در وردپرس

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,193
توضیحات بیشتر
دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,237
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,064
توضیحات بیشتر
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
قالب وردپرس کلاوی
قالب رستوران
قالب وردپرس چند منظوره
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد