4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

نمایش سریع محصولات در ووکامرس با افزونه Woocommerce Quick View

1,147 ووکامرس پشتیبان سایت جمعه ۱۹ شهریور ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی یک قابلیت بسیار عالی وجود دارد که وقتی موس بر روی تصاویر محصولات در صفحه اصلی یا صفحه فروشگاه می رود می توان پیش نمایشی از آن محصول را مشاهده نمود. در این مقاله نحوه نمایش سریع محصولات در ووکامرس با افزونه Woocommerce Quick View را به صورت کامل و گزینه به گزینه آموزش میدهیم.

افزونه Woocommerce Quick View یک افزونه حرفه ای برای ووکامرس می باشد که توسط آن قادر به ایجاد قابلیت نمایش پیش نمایشی از محصول هنگامی که موس را بر روی تصاویر محصولات می برید ، خواهید بود. با نصب این افزونه لایت باکسی برای ایجاد پیش نمایش در ووکامرس به وجود می آید که می توانید مختصری از محصول را به کاربر نمایش دهید. در ادامه با ما و آموزش افزونه Woocommerce Quick View همراه باشید .

نمایش سریع محصولات در ووکامرس

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به نمایش سریع محصولات در ووکامرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه YITH WooCommerce Quick View می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۸۰۰۰۰ بار دانلود و نصب وفعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۱٫۳٫۱ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش فرار گرفته است.

نمایش سریع محصولات در ووکامرس با افزونه YITH WooCommerce Quick View

ابتدا آخرین نسخه از افزونه YITH WooCommerce Quick View که را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه نمایش سریع محصولات در ووکامرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه  YITH WooCommerce Quick View گزینه جدیدی در پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید در قسمت پیشخوان وردپرس گزینه ای به نام YITH Plugins اضافه شده است ماوس خود را روی آن نگه دارید تا زیر منوهای آن نمایان شود سپس روی گزینه Quick View که همان افزونه مورد نظر است کلیک کنید. با کلیک روی این قسمت وارد صفحه تنظیمات افزونه می شوید.

 تنظیمات افزونه نمایش سریع محصولات در ووکامرس

با ورود به صحفه تنظیمات چندین بخش وجود دارد که به شرح زیر می باشند.
۱- Enable Quick View: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود با تیک زدن این گزینه افزونه YITH WooCommerce Quick View برای نمایش سریع محصولات فعال می شود.
۲- Enable Quick View on mobile: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود با فعال کردن این گزینه، این امکان را می دهید که عملکرد افزونه مورد نظر روی موبایل هم قابل اجرا باشد.
۳- Quick View Button Label: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود متن دکمه نمایش در فروشگاه را بنویسید که ما متن را  نمایش سریع انتخاب کردیم که در حالت پیش فرض Quick View است.
۴- Enable Lightbox: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود مربوط به فعال کردن حالت نمایش به صورت لایک باکس است قداماتی را انجام دهید. اگر بخواهم توضیح مختصری از لایت باکس بدهم به این معنی است زمانی که روی متن نمایش سریع کلیک می کنید، همان عکس در ابعاد بزرگتر و تقریبا به صورت تمام صفحه در می آید و حاشیه های آن تیره یا مشکی می شود.
۵- Model Window Background color: بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود مربوط به رنگ پیش زمینه پیش نمایش محصول است اقداماتی را انجام دهید. در قسمت پیش نمایش قیمت محصول، تعداد موجودی در انبار، نام محصول و افزودن به سبد خرید نمایش داده می شد.
۶- Closing Button Color: در این بخش از تنظیمات افزونه شما می توانید برای تعیین رنگ دکمه بستن در حالت پیش نمایش محصول است اقداماتی را انجام دهید.
۷- Closing Button Hover Color: در این بخش از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود تعیین کنید که رنگ دکمه بستن در حالتی که  اشاره گر ماوس را روی دکمه بستن پیش نمایش محصول می گذارید به چه صورت باشد
در آخر پس از انجام تنظیمات مورد نظر خودتان با زدن دکمه Save Change تغییرات را برای پیش نمایش سریع محصول ذخیره کنید.
در نتیجه اگر می خواهید کابران و مشتریان سایت، در کمترین زمان و با صرفه جویی در وقت بتوانند پیش نمایشی از محصولات سایتتان را ببیند و یک کلیاتی در مورد محصول مورد نظرشان بدانند، پیشنهاد ما به شما استفاده از افزونه YITH WooCommerce Quick View است که یک افزونه قدرتمند در زمینه پیش نمایش سریع محصولات در ووکامرس است.

دانلود افزونه Woocommerce Quick View برای نمایش سریع محصولات در ووکامرس

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,236
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,063
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,542
توضیحات بیشتر
فارسی سازی قالب و پلاگین
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
قالب وردپرس خبر خوب
قالب انفولد
قالب وردپرس فلت آستیک
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد