4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

نمایش محصولات دیده شده اخیر در ووکامرس

1,410 ووکامرس پشتیبان سایت شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

در فروشگاه های اینترنتی مختلف، راه های مختلفی برای نمایش محصولات دیگر به کاربر در نظر گرفته می شود که رایج ترین آنها محصولات مرتبط و هم موصوع با آن می باشد. اما استفاده از راه های دیگر برای نمایش محصولات به کاربر خالی از لطف نیست و می توانید از آنها استفاده کنید. ممکن است کاربری در سایت و فروشگاه اینترنتی شما محصولی را بازدید نماید و پس از آن دیگر نتواند به آن دسترسی پیدا کند و یافت نماید. در این مقاله میخواهیم نحوه نمایش محصولات دیده شده اخیر در ووکامرس با استفاده از افزونه YITH Woocommerce Recently Viewed Products را آموزش دهیم.

افزونه YITH Woocommerce Recently Viewed Products یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای ووکامرس می باشد که شما را در زمینه ی ایجاد قابلیت نمایش محصولاتی را که کاربر اخیرا مشاهده کرده است یاری می نماید. در ادامه با ما و آموزش نصب افزونه YITH Woocommerce Recently Viewed Products همراه باشید.

نمایش محصولات دیده شده اخیر

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به نمایش محصولات دیده شده اخیر بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه YITH WooCommerce Recently Viewed Products می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۱۰۰۰ بار دانلود و نصب وفعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۱٫۲٫۱ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش قرار گرفته است.

نمایش محصولات دیده شده اخیر در ووکامرس با YITH WooCommerce Recently Viewed Products

ابتدا آخرین نسخه از افزونه YITH WooCommerce Recently Viewed Products را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه نمایش محصولات دیده شده اخیر

بعد از نصب و فعال سازی افزونه YITH WooCommerce Recently Viewed Products گزینه جدیدی در پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید و از بخش پیشخوان اشاره گر ماوس خود را روی گزینه YITH Plugins نگه دارید تا زیر منوهای آن نمایان شود سپس از بخش زیر منوهای این افزونه روی گزینه Recently Viewed Products کلیک نمایید تا وارد بخش تنظیمات مربوط به این افزونه شوید.

 تنظیمات افزونه نمایش محصولات دیده شده اخیر

با ورود به بخش تنظیمات این افزونه صفحه ای همانند تصویر فوق نمایش داده می شود. در این صفحه چندین بخش وجود دارد که به شرح زیر می باشند.
Section title -1: در این قسمت عنوانی را وارد کنید که در صفحه محصولات نمایش داده شود.
Set cookie time -2: در این بخش مشخص کنید که تا چند روز محصولاتی که مشتری مشاهده کرده است در حافظه باقی بماند و آن را نمایش دهد.
Set number of products -3: در این قسمت از تنظیمات افزونه نمایش محصولات دیده شده اخیر می توانید مشخص کنید که از بین محصولاتی که کاربران بیشتر از بقیه از آنها بازدید کرده اند چه تعدادی از محصولات برای آن ها نمایش داده شود.
Hide out-of-stock products -4: با انتخاب کردن این گزینه از تنظیمات افزونه نمایش محصولات دیده شده اخیر محصولاتی که داخل سهام هستند و در بیشتر فروشگاه ها به چشم نمی خورد را پنهان کنید.
Select which products to show -5: در این بخش از تنظیمات افزونه نمایش محصولات دیده شده اخیر می توانید مشخص کنید که کدام نوع از محصولات را نمایش دهد. اگر گزینه Only Viewed Products را انتخاب کنید فقط محصولاتی که اخیرا بازدید شده است را نمایش می دهد. ولی اگر گزینه products includes similar را انتخاب کنید محصولات مشابه را نمایش می دهد

در پایان می توانید تنظیمات اعمال شده را ذخیره کنید و سپس به صفحه فروشگاه خود مراجعه کرده و محصولاتی که بیشتر از بقیه بازدید کرده اید را مشاهده نمائید.

دانلود افزونه YITH Woocommerce Recently Viewed Products

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,531
توضیحات بیشتر
معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
995
توضیحات بیشتر
وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,172
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
افزونه Opt-In Downloads
قالب وردپرس جنه
یه فایلی هم اگه می شه برای مقایسه بین php و asp.net تو ایران بزارین
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد