4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

نمایش id پست ها در وردپرس

1,404 افزونه پشتیبان سایت یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

بعضی مواقع پیش میاد ای دی پست ، دسته ها و . . . رو لازم داریم ولی نمیدونم از کجا این ای دی رو بدست بیاریم اگه بخوایم داخل وردپرس دنبال ای دی بگردیم واقعا خیلی طول میکشه اما یه روش هست اون هم استفاده از پلاگین Show IDs by 99 Robots ، که به ای دی هر پست دسترسی دارید. این پلاگین هم سبک هست هم به صورت رایگان داخل مخزن وردپرس موجود می باشد .

شاید بتوان گفت در وردپرس فقط بعضی موارد آی دی هایی دارند، مثلا در بخش ویرایشگر برگه ها شما می توانید برای برگه ی خود آی دی دلخواهی تعریف کنید و یا اگر از پورتفولیو استفاده می کنید حتما دیده اید که آی دی در اختیار شما قرار می دهد که البته خودتان می توانید آن را تعریف کنید ولی این آی دی ها کامل و آن چیزی نیست که سیستم در اختیار ما قرار می دهد و برای قرار گیری در بخش های مختلف لازم می شود.

نمایش id پست ها در وردپرس

به پیشخوان وردپرس رفته و افزونه را نصب و سپس فعال می کنیم. پس از فعال سازی افزونه نیازی به هیچ گونه تنظیماتی ندارید و به راحتی می توانید آی دی هر بخش مورد نظری را که می خواهید ببینید و از آن استفاده نمایید.
برای نمونه من به بخش نوشته ها می روم تا به شما نشان دهد آی دی در چه جایگاهی به نمایش گذاشته خواهد شد.

نمایش id پست در وردپرس

همانطور که در تصویر بالا میبیندستونی برای نمایش آی دی های نوشته ایجاد شده و در مقابل هر نوشته آی دی مخصوص به آن دیده می شود. حال شما می توانید با کمک همین شناسه ها شورت کد یا قطعه کد پی اچ پی خود را تکمیل کنید و در آن مطلب مورد نظر خود را نمایش دهید.

افزونه Show IDs by 99 Robots یکی از ساده ترین افزونه های وردپرس ، همانطور که اشاره کردیم ، به شما توانایی میده که شناسه ها و یا ID های مطالب ، برگه ها ، برچسب ها و… را به راحتی و بدون جستجوی آن ها ، پیدا کنید.

نمایش id پست

PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,034
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,535
توضیحات بیشتر
معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,005
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
قالب وردپرس فلت آستیک
افزونه Opt-In Downloads
قالب وردپرس جنه
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد