4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی

1,211 کسب و کار اینترنتی پشتیبان سایت چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

یکی از دغدغه های کاربران برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی، بحث هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی است. متاسفانه تعداد از وب مستران مقالاتی در این زمینه نوشته اند که باعث وحشت و گمراهی کاربران می شود. در این مقاله میخوام به صورت دقیق و درست به بررسی هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی بپردازم و بگم چند روش برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی وجود دارد و هر روش چه مقدار هزینه بر است. پس اگر میخواهید بدونید هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی چه قدر است این مقاله رو تا انتها مطالعه کنید.

هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی

هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی

برای اینکه هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی رو محاسبه کنید باید بدونید چه روش هایی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی وجود دارد بعد از اینکه روش های راه اندازی فروشگاه اینترنتی رو بلد شدید می توان هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی رو متوجه شد.

انواع روش برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی

سه روش برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی وجود دارد که در این مقاله هر چهار روش رو معرفی میکنیم و در انتها هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی با استفاده از این سه روش رو مورد بررسی قرار میدهیم. 

  • واگذاری پیاده سازی فروشگاه اینترنتی به شرکت های طراحی سایت 
  • واگذاری پیاده سازی فروشگاه اینترنتی به فریلنسرها 
  • یادگیری برنامه نویسی و پیاده سازی فروشگاه اینترنتی توسط خودمان
  • پیاده سازی فروشگاه اینترنتی از طریق فروشگاه سازهای رایگان 

۱– واگذاری پیاده سازی فروشگاه اینترنتی به شرکت های طراحی سایت 

اولین روش، واگذاری پیاده سازی فروشگاه اینترنتی به شرکت های طراحی سایت است. در این روش معمولا هزینه یک فروشگاهی معمولی با امکانات معمولی مبلغی بین ۵ تا ۳۰ میلیون دارد. که برای پشتیبانی سالانه و اضافه کردن امکانات جدید باز ازتون هزینه دریافت می کنند. این روش یکی از گران ترین روش های پیاده سازی فروشگاه اینترنتی است که پیشنهاد میکنم اگر اول کار هستید و سرمایه آنچنانی ندارید سمتش نرید.

۲– واگذاری پیاده سازی فروشگاه اینترنتی به فریلنسرها 

روش بعدی که نسب به روش قبل کم هزینه تر است و تا حدودی ریسکی، واگذاری طراحی فروشگاه اینترنتی به فریلنسرها یا آزادکارها است. فریلنسر کسی است که به جایی وابسته نیست و به صورت انفرادی پروژه میگیرد و برنامه نویسی می کند. در این روش شما با یک نفر سر و کار دارید و احتمال دارد آن شخص اتفاقی براش بیفتد و تمام تلاش های شما نقش بر آب شود. این روش واقعا ریسک بالایی دارد اما هزینه آن نسبت به روش قبلی بسیار پایین است. هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی در این روش حدود ۳ تا ۷ میلیون است و در بعضی شرایط شاید کمتر از این مقدار باشد. 

۳– یادگیری برنامه نویسی و پیاده سازی فروشگاه اینترنتی توسط خودمان

روش بعدی که به نظرم روش خوبی است اما وقت گیرمی باشد یادگیری برنامه نویسی و پیاده سازی فروشگاه اینترنتی توسط خود شما است. در این روش شما مثلا یک زبان برنامه نویسی برای طراحی وب رو یاد میگیرید و شروع به طراحی و پیاده سازی فروشگاه می کنید. این روش جز زمانی که از ما میگیرد دیگر عیبی ندارد اگر وقت برای شما مطرح نیست و می توانید وقت بذارید پیشنهاد میکنم روی این روش فکر بیشتری کنید. هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی در این روش فقط زمان و مقدار هزینه ای که برای یادگیری می کنید می باشد. 

۴– پیاده سازی فروشگاه اینترنتی از طریق فروشگاه سازهای رایگان

آخرین روش پیاده سازی فروشگاه اینترنتی از طریق فروشگاه سازهای رایگان است. این روش کم هزینه ترین روش برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی است. اگر هزینه های هاست و دامین رو کناز بذارید و مطالبی که یاد میگیرید هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی در این مدل، صفر است. یعنی شما با یادگیری و آموزش فروشگاه سازهای رایگان می توانید یک فروشگاه کامل و عالی راه اندازی کنید. 

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

در این روش آخر که کم هزینه ترین روش بود شاید ندونید از کجا و چطوری شروع کنید. در سایت وردپرسی شو ما این آموزش ها رو به صورت رایگان و هدیه برای شما قرار داده ایم که کافیه ابتدا مبانی راه اندازی سایت رو یاد بگیرید بعد به سراغ مطالب بعدی بروید. در بخش زیر لینک این آموزش ها رو قرار داده ایم.

بعد از اینکه مبانی رو فرا گرفتید باید به سراغ یک سایت ساز حرفه ای و خوب برید که ما وردپرس رو معرفی می کنیم کافیه از طریق لینک آموزش وردپرس به تمام مطالب آموزش وردپرس دسترسی پیدا می کنید. بعد از اینکه وردپرس رو فرا گرفتید به یک فروشگاه ساز حرفه ای نیاز دارید که ما ووکامرس رو معرفی می کنیم. کافیه از طریق لینک آموزش ووکامرس اقدام کنید و به تمام مطالب آموزشی این فروشگاه ساز دسترسی پیدا کنید. 

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,208
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,023
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,532
توضیحات بیشتر
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
پیاده سازی سایت شخصی
قالب وردپرس خبر خوب
قالب انفولد
قالب وردپرس فلت آستیک
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد