4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

ویرایش کلی محصولات در ووکامرس با افزونه WooCommerce Bulk Product Editing

2,522 افزونه , ووکامرس پشتیبان سایت پنج شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
2 رای

بعضی وقت ها پیش میاد که می خواهیم به صورت کلی محصولات رو ویرایش کنیم مثلا تغییر عکس یا قیمت کل محصولات، حال اگر بخواهیم یک به یک تغییر دهیم کاری بسیار سخت و دشواری می باشد. برای ویرایش کلی محصولات در ووکامرس می توانیم از افزونه WooCommerce Bulk Product Editing استفاده کنیم. با استفاده از این افزونه جالب ووکامرس می توانیم ویرایش کلی محصولات در ووکامرس را انجام دهیم. در بخش پایین توضیحاتی در مورد این افزونه ووکامرس آورده ایم.

افزونه Woocommerce Bulk Product Editing یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای ووکامرس می باشد که توسط آن قادر یه ویرایش دسته جمعی بخش های مختلف محصولات سایت و فروشگاه ووکامرسی خود خواهید بود. در ادامه با ما و آموزش افزونه Woocommerce Bulk Product Editing همراه باشید .

ویرایش کلی محصولات در ووکامرس

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به ویرایش کلی محصولات در ووکامرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه WooCommerce Bulk Product Editing می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از  ۲۰۰۰بار دانلود و نصب وفعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۱٫۲٫۵ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش فرار گرفته است.

ویرایش کلی محصولات در ووکامرس با افزونه WooCommerce Bulk Product Editing

ابتدا آخرین نسخه از افزونه  WooCommerce Bulk Product Editing را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه ویرایش کلی محصولات در ووکامرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه WooCommerce Bulk Product Editing گزینه جدیدی در پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید اشاره گر ماوس خود را روی YITH Plugins که در بخش پیشخوان وردپرس قرار دارد نگه دارید تا زیر منوهای آن نمایان شود سپس روی Bulk Product Editing کلیک کنید تا وارد صفحه مربوط به ویرایش محصولات شوید.

بخش اول تنظیمات افزونه ویرایش کلی محصولات در ووکامرس

همان طور که در عکس فوق قابل مشاهده است در این صفحه چندین بخش وجود دارد که به شرح موارد زیر خواهند بود.
۱- Filter categories: در این قسمت از تنظیمات افزونه ویرایش کلی محصولات در ووکامرس شما می توانید محصولاتتان را به ترتیب دسته وارد کنید و براساس این دسته بندی محصولات را به صورت گروهی ویرایش کنید.
۲- Regular Price: در این قسمت از تنظیمات افزونه ویرایش کلی محصولات در ووکامرس شما می توانید قیمت عادی را وارد کنید.
۳- Sale Price: در این قسمت از تنظیمات افزونه ویرایش کلی محصولات در ووکامرس شما می توانید قیمت مورد نظر برای فروش را وارد کنید.
۴- Products Per Page: در این قسمت از تنظیمات افزونه ویرایش کلی محصولات در ووکامرس شما می توانید تعداد محصولات نشان داده شده را در یک صفحه وارد کنید که بستگی به سلیقه خودتان دارد.
پس از اعمال تغییرات مورد نظر برای ویرایش کلی محصولات، می توانید با زدن Get Product محصولاتی که در این دسته قرار گرفته بودند نمایش داده شوند و سپس می توانید آن ها را به صورت تکی ویرایش کنید. عکس زیر نمونه ای از نمایش محصولات در دسته موردنظر است.

بخش دوم تنظیمات افزونه ویرایش کلی محصولات در ووکامرس همان گونه که در تصویر فوق مشخص شده است می توانید با زدن آیکن Setting که در کنار محصول قرار گرفته است  قیمت هر محصول را به صورت تکی تغییر دهید یا به سلیقه خودتان می توانید ویرایش های دیگری هم روی محصول مورد نظر انجام دهید. در تصویر زیر نمونه ای از ویرایش یک محصول نمایش داده شده است.

بخش سوم تنظیمات افزونه ویرایش کلی محصولات در ووکامرس

۱- عنوان: در این قسمت ازشما می توانید نام محصول را ویرایش کنید.
۲- نوشته: در این قسمت شما می توانید اطلاعاتی  به محصولتان اضافه کنید یا از آن کم کنید.
۳- اطلاعات محصول: در این قسمت شما می توانید نوع محصول را تعیین کنید.
۴- قیمت عادی: در این قسمت شما می توانید قیمت مد نظر خود را وارد کنید.
۵- قیمت فروش ویژه: در این قسمت می توانید قیمت فروش ویژه را تعیین کنید.
۶- تصویر محصول: در این قسمت شما می توانید تصویر محصول را ویرایش کنید.
در پایان هم با زدن دکمه بروزرسانی تغییرات را ذخیره کنید و سپس محصولاتتان را روی سایت ببینید.

دوستان عزیز و همراهان همیشگی سایت وردپرسی شو به پایان این بخش از آموزش افزونه WooCommerce Bulk Product Editing رسیدیم  امیدوارم که با آموزش فوق بتوانید آسانتر و ساده تر محصولاتتان را ویرایش کنید تا راهی برای صرفه جویی در وقتتان باشد.

دانلود افزونه WooCommerce Bulk Product Editing برای ویرایش کلی محصولات در ووکامرس

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,542
توضیحات بیشتر
معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,026
توضیحات بیشتر
وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,193
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
افزونه Opt-In Downloads
قالب وردپرس جنه
یه فایلی هم اگه می شه برای مقایسه بین php و asp.net تو ایران بزارین
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد