4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

پشتیبانی آنلاین کاربران در ووکامرس با افزونه YITH Live Chat

1,444 ووکامرس پشتیبان سایت پنج شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

یکی از موارد مهمی که برای کاربران و مشتریان یک فروشگاه اینترنتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است ، مسئله ی پشتیبانی کاربران و پاسخگویی به سوالات مختلفی است که در بخش های مختلفی برای آنها به وجود می آید . پشتیبانی کاربران از راه های گوناگونی صورت می پذیرد اما کاربران نیاز به پشتیبانی آنلاین دارند و به عبارتی آن را بیشتر می پسندند. در این مقاله می خواهیم نحوه ایجاد پشتیبانی آنلاین کاربران در ووکامرس با استفاده از افزونه YITH Live Chat را به صورت کامل و گزینه به گزینه آموزش دهیم.

افزونه YITH Live Chat یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای ووکامرس می باشد که شما را در زمینه ی ایجاد بخش پشتیبانی آنلاین کاربران و مشتریان فروشگاه ووکامرسی خود یاری می نماید. افزونه YITH Live Chat با سرعت بالا و رابط کاربردی ای که دارد ، جزو برترین افزونه های پشتیبانی کاربران می باشد. در ادامه به ما و آموزش نصب افزونه YITH Live Chat همراه باشید.

پشتیبانی آنلاین کاربران در ووکامرس

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به پشتیباین آنلاین کاربران در ووکامرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه YITH Live Chat می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۱۰۰۰ بار دانلود و نصب و فعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۱٫۲٫۸ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش قرار گرفته است.

پشتیبانی آنلاین کاربران در ووکامرس با افزونه YITH Live Chat

ابتدا آخرین نسخه از افزونه YITH Live Chat را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به تنظیمات افزونه پشتیبانی آنلاین کاربران در ووکامرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه YITH Live Chat گزینه جدیدی در پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید و از بخش پیشخوان وردپرس اشاره گر ماوس خود را روی YITH Plugins نگه دارید تا زیر منوهای آن نمایان شود سپس روی گزینه Live Chat کلیک نمایید تا وارد بخش تنظیمات مربوط به این افزونه شوید.

بخش اول تنظیمات افزونه پشتیبانی آنلاین کاربران در ووکامرس

با ورود به بخش تنظیمات این افزونه سه زبانه وجود دارد که دو زبانه اول مربوط به تنظیمات نسخه رایگان این افزونه است. و زبانه دیگر آن مربوط به نسخه پولی این افزونه می باشد که با آن کاری نداریم. همان طور که مشاهده می کنید در زبانه اول، که مربوط به تنظیمات عمومی است چندین بخش وجود دارد که به شرح زیر می باشند.
Enable Live Chat -1: با انتخاب کردن این گزینه می توانید افزونه را فعال کنید.
Firebase App URI -2: در این قسمت باید وارد سایتی که لینک دار کرده شوید و سپس یک اکانت بسازید که بهتر است از اکانت جیمیل خود وارد شوید بعد از وارد کردن اکانت جیمیل خود وارد بخش زیر می شوید.

بخش دوم تنظیمات افزونه پشتیبانی آنلاین کاربران در ووکامرس

در این قسمت روی Get Started کلیک نمایید تا وارد صفحه ساخت اکانت شوید.

بخش سوم تنظیمات افزونه پشتیبانی آنلاین کاربران در ووکامرس

در این قسمت روی Add Project کلیک نمایید.

بخش چهارم تنظیمات افزونه پشتیبانی آنلاین کاربران در ووکامرس

همان گونه که در تصویر فوق مشاهده می کنید می توانید نامی برای پروژه خود انتخاب کنید و در انتها با پذیرفتن قوانین و کلیک کردن روی Create Project پروژه خود را ایجاد کنید.

بخش پنجم تنظیمات افزونه پشتیبانی آنلاین کاربران در ووکامرس

سپس در  این قسمت کار را متوقف کنید به صفحه تنظیمات ورد پرس بروید و در قسمت Firebase App URL آدرس سایتی که ساخته بودید را وارد کنید. به عنوان مثال آدرس سایتی که ما ایجاد کردیم  https://livechat.firebaseio.com است.
در پایان این بخش تنظیمات را ذخیره کنید و به زبانه Massage بروید.

بخش ششم تنظیمات افزونه پشتیبانی آنلاین کاربران در ووکامرس

با ورود به بخش Message چندین بخش وجود دارد که به شرح زیر می باشند. این بخش مربوط به متونی است که باید در صفحه چت قرار بگیرد.
۱- Chat Title: در این قسمت از تنظیمات افزونه پشتیبانی آنلاین کاربران در ووکامرس شما می توانید عنوان چت را وارد کنید. به عنوان مثال می توانید عنوان را، چت با ما بنویسید.
۲- Welcome Message: متنی که در فرم ورود نمایش داده می شود. به طور مثال آیا سوالی دارید؟
۳- Starting Chat Message: در این قسمت از تنظیمات افزونه پشتیبانی آنلاین کاربران در ووکامرس شما می توانید متنی را برای شروع چت بنویسید به عنوان مثال اگر در موضوعی سوالی دارید بپرسید ما به شما کمک خواهیم کرد.
۴- Closeting Chat Message: در این قسمت از تنظیمات افزونه پشتیبانی آنلاین کاربران در ووکامرس شما می توانید متنی را برای پایان چت بنویسید. به عنوان مثال چت به پایان رسید
۵- Offline Message: در این قسمت از تنظیمات افزونه پشتیبانی آنلاین کاربران در ووکامرس شما می توانید متنی را برای زمانی که هیچکدام از اپراتورها آنلاین نیستند بنویسdد به طور مثال در حال حاضر هیچکدام از اپراتور های ما در دسترس نیستند لطفا بعدا امتحان کنید.
۶- Busy Message: در این قسمت از تنظیمات افزونه پشتیبانی آنلاین کاربران در ووکامرس شما متنی را برای حالتی که تمام اپراتورها مشغول هستند بنویسید.به عنوان مثال تمام اپراتورهای ما مشغول هستند لطفا بعدا امتحان کنید.
در پایان این بخش تنظیمات را ذخیره کنید.
حالا اگر به صفحه ورد پرس خود نگاه کنید گزینه ای با عنوان گفتگوی آنلاین مشاهده می کنید شما باید در این قسمت کاربرانی که قرار است به عنوان اپراتور با کاربران در ارتباط باشند را متصل کنید. با بتوانند پاسخگوی نیاز مشتریان باشند.

دانلود افزونه YITH Live Chat برای ایجاد پشتیبانی آنلاین کاربران در ووکامرس

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,214
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,031
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,534
توضیحات بیشتر
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
قالب وردپرس چند منظوره
قالب وردپرس خبر خوب
قالب انفولد
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد