4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

گزارش فروش محصولات در ووکامرس

1,378 ووکامرس پشتیبان سایت سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

در این مقاله میخواهیم افزونه Product Sales Report برای گزارش فروش محصولات در ووکامرس رو معرفی کنیم. با استفاده از این افزونه می توانید اطلاعات و گزارشات دقیق و کاملی از فروش محصولات خود در ووکامرس داشته باشید. در این مقاله تمام بخش های این افزونه را به صورت کامل و دقیق آموزش میدهیم تا به راحتی بتوانید با آن کار و تنظیماتش را انجام دهید.

افزونه Product Sales report For Woocommerce یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای وردپرس می باشد که توسط آن قادر به دریافت گزارش کامل از فروش و فعالیت های فروشگاه ووکامرسی خود خواهید بود و به راحتی می توانید گزارش کاملی از محصولات فروخته شده خود دریافت کنید . در ادامه با ما و آموزش افزونه Product Sales report For Woocommerce همراه باشید .

گزارش فروش محصولات

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به گزارش فروش محصولات در ووکامرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه Product Sales Report for WooCommerce می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۶۰۰۰ بار دانلود و نصب وفعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۱٫۴٫۸ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش فرار گرفته است.

گزارش فروش محصولات در ووکامرس با افزونه Product Sales Report for WooCommerce

ابتدا آخرین نسخه از افزونه Product Sales Report for WooCommerce را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به بخش تنظیمات افزونه گزارش فروش محصولات در ووکامرس

 

بعد از نصب و فعال سازی افزونه Product Sales Report for WooCommerce گزینه جدیدی در پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید و اشاره گر ماوس خود روی گزینه ووکامرس که در پنل مدیربت وردپرس قرار دارد نگه دارید. تا زیر منو های آن نمایان شود سپس روی افزونه مورد نظر کلیک کنید تا وارد بخش تنظیمات این افزونه شوید.

 تنظیمات افزونه گزارش فروش محصولات در ووکامرس

همان گونه که در تصویر بالا قابل مشاهده است در صفحه تنظیمات افزونه مورد نظر چندین بخش وجود دارد که به شرح موارد زیر می باشند.

۱- Report period: در این بخش از تنظیمات افزونه شما می توانید مشخص کنید که دوره گزارش گیری به چه صورت باشد. به عنوان مثال شما می توانید مشخص نمایید که دوره گزارش گیری از افزونه هر ۳۰ روز باشد.
۲- Include Order With Status: در این بخش از تنظیمات افزونه شما می توانید مشخص کنید که محصولات در کدام مرحله فروش وارد لیست گذارش گیری شوند.
۳- Include Products: در این بخش از تنظیمات افزونه شما می توانید مشخص نمایید که با زدن یکی از گزینه های زیر تعیین کنید که کدام دسته از محصولات در لیست گزارشات فروش باشد. می توانید تمام محصولات را انتخاب کنید یا محصولاتی به دلخواه خودتان. برای این کار می توانید محصولات را بنویسید و به وسیله کاما آن ها را از هم جدا کنید.
۴- Products Variations: در این بخش از تنظیمات افزونه گزارش فروش محصولات در ووکامرس شما می توانید با انتخاب یکی از دو گزینه زیر  تعیین کنید که گزارش از  محصولات فروش به صورت گروهی یا جداگانه باشد.
۵- Sort By: در این بخش از تنظیمات افزونه گزارش فروش محصولات در ووکامرس شما می توانید گزارش فروش را بر اساس پارامتر هایی که مشخص می کنید مرتب سازی نمایید.
۶- Report Fields: در این بخش از تنظیمات افزونه گزارش فروش محصولات در ووکامرس شما می توانید مشخص نمایید که با تیک زدن موارد زیر هنگام گزارش از محصولات کدام یک از ویژگی های زیر همراه آن باشد.
۷-  Exclude free products
: در این بخش از تنظیمات افزونه گزارش فروش محصولات در ووکامرس شما می توانید  مشخص نمایید با زدن تیک این گزینه، محصولات رایگان را در صفحه محصولات به نمایش بگذارید. همچنین می توانید گزارشات را هم مشاهده کنید.

۸- Show only the First Product: در این بخش از تنظیمات افزونه گزارش فروش محصولات در ووکامرس شما می توانید مشخص نمایید که گزارش تعداد افزونه ای که مشخص نمایید نمایش داده شود. نکته قابل توجه این است که این بخش بر اساس جدیدترین مطالب است.

همراهان عزیز سایت وردپرسی شو از شما نهایت تشکر را دارم. امیدوارم با این افزونه بتوانید برای محصولاتی که در سایتتان می فروشید بتوانید گزارش تهیه کنید. و در واقع بتوانید سایتتان را آسانتر و راحتر مدیریت کنید و از نحوه فروش سایتتان مطلع باشید.

دانلود افزونه Product Sales Report برای گزارش فروش محصولات در ووکامرس

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,543
توضیحات بیشتر
معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,026
توضیحات بیشتر
وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,193
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
افزونه Opt-In Downloads
قالب وردپرس جنه
یه فایلی هم اگه می شه برای مقایسه بین php و asp.net تو ایران بزارین
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد