4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

قالب شرکتی و وبلاگی وردپرس Asteria با فونت ایران سنس

1,634 قالب رایگان وردپرس پشتیبان سایت سه شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

اگر به دنبال این هستید که یک سایت شرکتی و وبلاگی با هم راه اندازی کنید و یک قالب ساده و سبک می خواهید به نظرم قالب شرکتی و وبلاگی وردپرس Asteria گزینه خوبی برای شما است. ما این قالب رو به همراه فونت دوست داشتنی ایران سنس ارائه می کنیم و علاوه بر این ویژگی، به صورت بسته نصبی آسان جهت دانلود قرار گرفته می شود. قالب Asteria به دلیلی سادگی و سبکی مورد توجه خیلی از کاربران ایرانی قرار گرفته است. پیشنهاد میکنم برای آشنایی بیشتر با این قالب، حتما پیشنمایش آن را ببینید تا متوجه کیفیت آن شوید.

قالب شرکتی و وبلاگی وردپرس Asteria

ویژگی های قالب شرکتی وردپرس Accelerate

قالب شرکتی و وبلاگی وردپرس Asteria دارای تعدادی ویژگی جالب و دوست داشتنی است که در بخش زیر به تعدادی از این ویژگی ها اشاره می کنیم. البته همان طور که در بالا گفتیم علاوه بر ویژگی های هر قالب وردپرسی، ما هم چند ویژگی جدید مثل اضافه کردن فونت ایران سنس، ارائه به صورت بسته نصبی آسان و فارسی و راستچین اصولی و دقیق رو به قالب ها اضافه می کنیم تا کار کاربران سایت راحتر شود.

  • طراحی واکنش گرا
  • فارسی و راستچین سازی کامل
  • دارای اسلایدر تمام صفحه
  • پشتیبانی از ابزارک ها
  • پشتیبانی از فروشگاه ساز ووکامرس
  • بهینه سازی شده و بسیار سبک
  • دارای فونت پولی ایران سنس
  • ظاهر ساده و کاملا وبلاگی
  • استفاده از نوار Call to action
  • نمایش بخشی برای خدمات سایت
  • به صورت بسته نصبی آسان
  • پشتیبانی از گالری تصاویر جهت نمایش نمونه کارها

نکته مهم: کار کردن با قالب شرکتی و وبلاگی وردپرس Asteria به شدت آسان می باشد و خیلی راحت می توانید هر بخش از آن را سفارشی سازی کنید. اگر هم اصلا با وردپرس کار نکرده اید جای نگرانی نیست چون با مراجعه به صفحه آموزش وردپرس می توانید صفر تا صد وردپرس را فرا بگیرید. در توضیحات قالب گفتیم این قالب از فروشگاه ساز ووکامرس پشتیبانی می کند اگر نمیدونید ووکامرس چی هست پیشنهاد میکنم مقاله ووکامرس چیست؟ را مطالعه کنید و در صورت نیاز به آموزش آن به صفحه آموزش ووکامرس مراجعه کنید در این صفحه به صورت شما را به فروشگاه ساز ووکامرس مسلط می کنیم.

قالب شرکتی Asteria

بیش از ۴ هزار نصب فعال 

یکی از ویژگی های فوق العاده قالب Asteria نصب بیش از ۴ هزار می باشد. قالب وبلاگی وردپرس Asteria بیش از ۴ هزار نصب فعال دارد یعنی بیش از ۴ هزار سایت از این قالب استفاده می کنند و روی سایت خود آن را دارند. خیلی ها هم این قالب رو دانلود کردند که آمار دقیقی از آن در دست نیست. این قالب جز قالب های شرکتی محبوب می باشد که نصب بسیاری دارد. 

استفاده از فونت ایران سنس

یک ویژگی بارز قالب های رایگان ارائه شده در وردپرسی شو، استفاده از فونت ایران سنس می باشد یعنی شما قالب را با فونت محبوب و پولی ایران سنس دانلود می کنید. معمولا قالب های رایگان داخل سایت با یکی فونت (ایران سنس) و قالب های غیر پولی با سه فونت پولی (ایران سنس، ایران سنس دست نویسی و ایران یکان اصطلاح شده) با لایسنس نامحدود ارائه می شوند. تا شما عزیزان دیگر نگران فونت قالب خود نباشید. پس دیگر نگران فونت های غیر استاندارد نباشید چون تمام قالب های وردپرس موجود در سایت با فونت استاندارد ارائه شده اند.

آموزش کار با قالب شرکتی و وبلاگی وردپرس Asteria

اگر میخواهید به راحتی با قالب وردپرش Asteria کار کنید کافیه از بخش ابزارک ها، ابزارک های مورد نظر رو قرار دهید. برای بخش های دیگر از منوی نمایش روی گزینه سفارشی سازی کلیک کنید و بر اساس نیاز خود هر بخش رو تنظیم کنید. این قالب از فهرست ها هم پشتیانی می کند که کافیه از منوی نمایش روی فهرست ها بزنید و فهرست ها رو تنظیم کنید. در کل کار کردن با قالب شرکتی Asteria به شدت ساده و آسان می باشد اگر جایی و مشکلی داشتید کافیه از بخش نظرات همین مطلب بپرسید تا پاسخ گو شما باشیم و مشکلتون رو حل نماییم.

قالب Asteria دارای دارای اسلایدری خیلی قدرتمند هست و که می توانید متن اسلایدر خود را در سه حالت به نمایش بگذارید. این قالب مجله شرکتی و وبلاگی از یک تم اپشن (تنظیمات قالب) بسیار حرفه ای پشتیبانی می کند که می توانید با استفاده از این بخش تنظیمات قالب، کل بخش های سایت رو سفارشی سازی کنید. بخش تنظیمات قالب Asteria دارای گزینه های زیر می باشد.

  • پایه
  • Front page
  • اسلایدر
  • سبک
  • Typography Setting
  • اجتماعی
  • تنظیمات متفرقه
  • چیدمان موبایل
  • Css سفارشی
  • Maintenance Mode

نصب قالب شرکتی وردپرس Asteria

همیشه نصب قالب وردپرس و کار با درون ریزی ها مشکل ساز و پیچیده بوده است به خاطر همین مورد ما تمام قالب ها را به صورت بسته نصبی آسان وردپرس ارائه کرده ایم تا شما به راحترین شکل ممکن این قالب ها رو نصب کنید و درگیر پیچیدگی آن نشوید. قالب Accelerate هم به صورت بسته نصبی آسان ارائه شده است تا بدون هیچ مشکل و پیچیدگی بتواند آن را نصب کنید. اصلا نیاز نیست وردپرس، افزونه یا درون ریزی خاصی رو انجام دهید چون تمام این موارد همراه بسته نصبی آسان قالب شرکتی Asteria ارائه شده است.

نصب قالب شرکتی و وبلاگی وردپرس Asteria


پیش نمایش قالب وردپرس Asteria

اگر می خواهید کل امکانات قالب رو ببینید پیشنهاد می کنم دمو یا همان پیش نمایش قالب Asteria را حتما ببینید کافیه روی تصویر زیر کلیک کنید تا به بخش پیش نمایش هدایت شوید.

پیشنمایش قالب شرکتی و وبلاگی وردپرس Asteria


آموزش نصب بسته نصبی وردپرس

اگر نحوه نصب بسته نصبی وردپرس رو نمیدونید اصلا جای نگرانی نیست چون ما به صورت کامل نحوه نصبش رو در هاست های مختلف و حتی روی سیستم خودتون رو آموزش دادیم و کافیه بر اساس نوع هاست روی دکمه های زیر کلیک کنید تا وارد آموزش مورد نظر شوید. اگر در نصب قالب Asteria دچار مشکل شدید و نتوانستید نصب کنید کافیه در بخش نظرات سایت اعلام کنید تا شما را بیشتر راهنمایی کنیم.


دانلود قالب شرکتی و وبلاگی وردپرس Asteria – با فونت ایران سنس

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,207
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,015
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,530
توضیحات بیشتر
فارسی سازی قالب و پلاگین
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
قالب وردپرس خبر خوب
قالب انفولد
قالب وردپرس فلت آستیک
نظرات شما + ۴
  • P​a ۰+
    pasargad جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

    سلام قسمت فوتر رو از کجا میتونم تغییر بدم ؟ از تنظیمات خود قالب اضافه میکنم بهینه سازی توسط ورد پرسی شو میاد بالای سایت قرار میگیره و متنی که اضافه کردم میاد جای فوتر قرار میگیره

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

      ببینید دوست عزیز
      یه چیزی می گم همیشه یادتون باشه
      هر قالبی چند بخش دارد
      یکی بخش تنظیمات قالب که از اونجا خیلی از بخش ها تنظیم می شود
      بخش سفارشی سازی که از منوی نمایش قابلیت دسترسی داره و می تونید تغییر بدید
      و بخش ابزارک ها که بازم از اون بخش می تونید تغییر بدید
      به همین راحتی هر قالب رو می تونید بخش های مختلفشو تنظیم کنید

      پاسخ دهید
  • P​a ۰+
    pasargad شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

    پیوند های یکتی سایت روی نام نوشته هست ولی موقع نمایش به این صورت هست
    راه حل پیشنهادی شما چی هست ممنون

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      مشکلی نداره
      شما باید URL رو هم ویرایش بزنید
      برید تو ویرایش نوشته و از بخش ویرایش URL می توانید ویرایش کنید

      پاسخ دهید
ارسال نظر ۴

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد