4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

آموزش پنل مدیریت وردپرس

9,456 وردپرس پشتیبان سایت شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
3 رای

بعد از اینکه سری آموزش وردپرس را داخل سایت قرار دادیم سعی شد تمام بخش های وردپرس را آموزش دهیم. اما بعضی ها باز میخواهند در قالب یک مطلب آموزش پنل مدیریت وردپرس را قرار دهیم. در این مطلب میخواهیم آموزش پنل مدیریت وردپرس به صورت کامل و جامع قرار دهیم تا به راحتی بتوانید مدیریت سایت وردپرس را انجام دهید. 

آموزش پنل مدیریت وردپرس

آموزش پنل مدیریت وردپرس

بعد از اینکه مقاله ورود به پیشخوان وردپرس را قرار دادیم حال میخواهیم به سراغ آموزش پنل مدیریت وردپرس برویم. بعد از اینکه وارد پیشخوان وردپرس شدید با یک پنل مدیریتی شبیه تصویر پایین روبرو می شوید:

پنل مدیریت وردپرس

برای آموزش پنل مدیریت وردپرس، باید به صورت جز به جز آموزش رو جلو ببریم تا شما دچار سردرگمی نشوید. پنل مدیریت وردپرس شامل منوهای زیر است. 

  • پیشخوان
  • نوشته ها
  • رسانه
  • برگه ها
  • دیدگاه ها
  • نمایش
  • افزونه ها
  • کاربران
  • ابزارها
  • تنظیمات

۱- منوی پیشخوان: اولین منو در پنل مدیریت وردپرس، پیشخوان است. برای آموزش کار با پیشخوان وردپرس کافیه به مقاله آموزش کار با پیشخوان وردپرس رجوع کنید تا نحوه کار با پیشخوان وردپرس را فرا بگیرید. 

۲- منوی نوشته ها: دومین منو در پنل مدیریت وردپرس، منوی نوشته ها است. شما در این منو میتوانید نوشته جدید ارسال کنید و نوشته های قبلی را مدیریت کنید. البته مدیریت برچسب و دسته های وردپرس در این منو صورت میگیرد. برای آموزش این منو، باید به مقالات آموزش نوشتن مطلب در وردپرس، دسته بندی نوشته ها در وردپرس و مدیریت برچسب ها در وردپرس مراجعه کنید.

۳- منوی رسانه: در قدم سوم آموزش پنل مدیریت وردپرس به سراغ منوی رسانه میرویم. این منو مربوط به بخش مدیریت رسانه یا همون عکس ها، فیلم ها و فایل های آپلود شده در سایت است. برای کار با این بخش مقاله مدیریت رسانه ها در وردپرس را مطالعه کنید.

۴- منوی برگه ها: یکی از بخش های مهم وردپرس، منوی برگه ها است. معمولا برگه ها برای ساخت صفحاتی مثل درباره ما، تماس با ما و … استفاده می شوند. برای کار کردن با برگه ها، مقاله آموزش کار با برگه ها در وردپرس را مطالعه کنید.

۵- منوی دیدگاه ها: برای مدیریت دیدگاه، باید از منوی دیدگاه ها استفاده کنید برای نحوه کار با بخش دیدگاه ها مقاله مدیریت دیدگاه ها در وردپرس را مطالعه کنید.

مدیریت سایت وردپرس

۶- منوی نمایش: در گام بعدی آموزش مدیریت سایت وردپرس، به سراغ منوی نمایش میرویم. شاید گفت یکی از بخش های مهم و اصلی پنل مدیریت وردپرس، همین منوی نمایش است. برای کار با این بخش مقالات آموزش سفارشی سازی وردپرس،مدیریت فهرست ها در وردپرس، مدیریت ابزارک در وردپرس، آموزش ویرایشگر قالب و پلاگین در وردپرس، ویرایش قالب وردپرس و ویرایش افزونه وردپرس را مطالعه کنید.

۷- منوی افزونه ها: بعد از اینکه به صورت کامل منوی نمایش را یاد گرفتید حال به سراغ منوی افزونه ها میرویم، برای کار با این بخش مقاله نصب افزونه وردپرس را مطالعه کنید.

۸- منوی کاربران: در گام بعدی آموزش مدیریت سایت وردپرس به سراغ منوی کاربران میرویم. در این بخش میتوانید کاربران سایت (کاربران عادی، نویسندگان، مدیران میانی و …) را مدیریت کنید. کافیه مقالات مدیریت کاربران در وردپرس و مدیریت دسترسی کاربران در وردپرس را مطالعه کنید تا به این بخش مسلط شوید.

۹- منوی ابزارها: در بخش بعدی باید نحوه کار با منوی ابزارها رو فرا بگیرید کافیه مقاله درون ریزی و برون بری در وردپرس را مطالعه کنید تا به این منو هم مسلط شوید.

۱۰- منوی تنظیمات: در گام بعدی آموزش پنل مدیریت وردپرس به سراغ بخش مهم آموزش وردپرس میرویم یعنی منوی تنظیمات وردپرس، که قبلا مقاله ای با عنوان آموزش تنظیمات وردپرس داخل سایت گذاشتیم. اما اگر میخواهید به صورت گزینه به گزینه یاد بگیرید کافیه مقالات تنظیمات عمومی وردپرس، تنظیمات نوشتن در وردپرس، تنظیمات خواندن در وردپرس،تنظیمات گفت و گوها در وردپرس، تنظیمات رسانه در وردپرس و تنظیمات پیوندهای یکتا در وردپرس را مطالعه کنید.

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,208
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,023
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,531
توضیحات بیشتر
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
پیاده سازی سایت شخصی
قالب وردپرس خبر خوب
قالب انفولد
قالب وردپرس فلت آستیک
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد