4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

تنظیمات محصولات دانلودی در ووکامرس

10,455 ووکامرس پشتیبان سایت چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
2 رای

قبلا در مقاله ای در مورد فروش فایل در ووکامرس صحبت کردیم و سعی شد نحوه فروش فایل در ووکامرس را کامل آموزش دهیم. حال میخواهیم در ادامه آموزش ووکامرس به سراغ تنظیمات محصولات دانلودی در ووکامرس برویم. در این مقاله به صورت کامل و جز به جز تنظیمات محصولات دانلودی در ووکامرس را آموزش میدهیم. 

تنظیمات محصولات دانلودی در ووکامرس

تنظیمات محصولات دانلودی در ووکامرس

تنظیمات محصولات دانلودی در ووکامرس به دو بخش تقسیم می شود یکی تنظیمات محصولات دانلودی در بخش تنظیمات ووکامرس و دیگری تنظیمات محصولات دانلود در زمان ایجاد محصول، که در این مطلب هر دو تنظیمات رو به صورت کامل و گزینه به گزینه آموزش میدهیم.

تنظیمات محصولات دانلودی در بخش تنظیمات ووکامرس

برای دسترسی به این تنظیمات کافیه از منوی ووکامرس روی پیکربندی کلیک کنید تا وارد بخش تنظیمات ووکامرس شوید مانند تصویر زیر:

تنظیمات محصولات دانلودی در بخش تنظیمات ووکامرس

بعد از اینکه وارد تنظیمات ووکامرس شدید وارد تب محصولات شوید و بعد گزینه محصولات دانلودی رو بزنید تا وارد بخش تنظیمات محصولات دانلودی در ووکامرس شوید مانند تصویر زیر:

تب محصولات دانلودی در بخش تنظیمات

تنظیمات محصولات دانلودی شامل دو بخش است:

۱- روش دانلود فایل

در این بخش مشخص میکنید نحوه دانلود فایل ها توسط خریداران به چه صورت باشد.

۱-۱- اجبار به دانلود: در این روش فایل های که برای دانلود قرار داده اید به صورت مستقیم دانلود می شوند. و آدرس دانلود مشخص نیست و برای حفظ آدرس اصلی استفاده می شود. 
۱-۲- X-Accel-Redirect/X-Sendfile: یکی از امن ترین روش ها، همین روش X-Sendfile است که دانلود ها با سرور آپاچی انجام میپذیرد. برای اینکه این روش رو استفاده کنید به ماژول X-Sendfile نیاز دارید. این روش به شدت قابل اعتماد و اطمینان است و عملکرد خوبی برای جلوگیری از لو رفتن لینک های دانلود دارد. در این روش از فایل با استفاده از یک .htaccess محافظت می شود.
۱-۳- فقط انتقال (ریدایرکت): در این روش لینک ها مشخص است و کاربر به لینک دانلود اصلی ریدایرکت می شود پیشنهاد میکنم از این روش استفاده نکنید.

۲- محدودیت های دسترسی

در این بخش محدودیت هایی را برای دانلودها در نظر میگیریم.

۲-۱- دانلودها نیازمند ورود هستند: اگر تیک این گزینه رو بزنید کاربر برای دانلود فایل، حتما باید در سایت لاگین (ورود به سایت) کرده باشد.
۲-۲- دسترسی به محصولات دانلودشدنی بعد از پرداخت: اگر تیک این گزینه رو بزنید خریدار بعد از بعد پرداخت هزینه فایل، میتواند فایل مورد نظر رو دانلود کند. 

ذخیره تغییرات: بعد از اینکه تنظیمات مورد نظر رو انجام دادید از طریق گزینه ذخیره تغییرات، تنظیمات رو ذخیره کنید.

تنظیمات محصولات دانلود در زمان ایجاد محصول

بعد از اینکه تنظیمات محصولات دانلودی در ووکامرس را در بخش تنظیمات ووکامرس انجام دادیم حال باید حین ارسال فایل در سایت چند تنظیم دیگر انجام دهیم تا به صورت کامل تنظیمات محصولات دانلودی در ووکامرس را انجام داده باشیم.
وقتی شما میخواهید یک فایل ارسال کنید (پیشنهاد میکنم مقاله فروش فایل در ووکامرس را مطالعه کنید.) باید تنظیمات جعبه اطلاعات محصول رو هم انجام دهید. 

در این بخش شما باید نوع محصول را، روی محصول ساده قرار دهید بعد تیک گزینه مجازی رو بزنید یعنی این محصول ارسال پستی ندارد و به صورت مجازی ارائه می شود. وقتی تیک مجازی رو میزنید تب حمل و نقل از این بخش حذف می شود. بعد باید تیک دانلودی رو بزنید یعنی این محصول به صورت دانلودی ارائه می شود.
وقتی این دو تیک رو میزنید یعنی هم مجازی است و ارسال نمی شود و هم دانلودی می باشد. برای فروش فایل باید تیک این دو گزینه رو بزنید. اما اگر محصول شما دانلودی است اما قابلیت ارسال هم دارد نباید تیک مجازی رو بزنید تا کاربرانی که توانایی دانلود ندارند بتوانند محصول را به صورت پستی سفارش دهند.

جعبه فروش فایل در ووکامرس

تنظیمات تب همگانی 

وقتی تیک مجازی و دانلود رو میزنید گزینه های فروش فایل فعال می شود. در این بخش کل این تب ها رو آموزش میدهیم. اول از تب همگانی شروع میکنیم. این تب مربوط به قیمت و افزودن فایل و چند چیز دیگر است که به صورت جز به جز آموزش میدهیم.

آموزش تب همگانی در فروش فایل در ووکامرس

۱- قسمت اصلی: قیمت فایل در این فیلد وارد می شود. قیمت باید به تومان وارد شود. 
۲- قیمت فروش فوق العاده: بعضی وقت ها میخواهید روی یک محصول فروش فوق العاده بزنید میتوانید یک قیمت دیگر اینجا بزنید. مثلا قیمت محصول ۵۰ هزار است و میخواهید در فروش فوق العاده ۴۰ هزار تومان باشد. اگر خواستید فروش فوق العاده در یک زمان خاص شروع و پایان بپذیرد کافیه روی گزینه زمان بندی فروش کلیک کنید تا یک بخش مثل تصویر زیر باز شود و در این دو فیلد تاریخ شروع و پایان رو مشخص کنید. 

آموزش فروش فوق العاده در ووکامرس

۳- افزودن فایل: چون شما میخواهید فایل بفروشید پس باید فایل مورد نظر رو در صفحه محصول آپلود کنید کافیه روی افزودن فایل کلیک کنید تا یک جعبه مثل تصویر زیر باز شود تا بتوانید فایل رو وارد کنید. 

افزودن فایل در تنظیمات فروش فایل ووکامرس

۱- نام فایل: اینجا باید عنوان فایل رو وارد کنید. هر چی اینجا وارد میکنید کاربر برای دانلود روی آن کلیک میکند. مثلا بزنید دانلود فایل فلان 
۲- آدرس فایل: اگر فایل رو جای دیگر آپلود کردید و میخواهید فقط لینک آن را اینجا قرار دهید کافیه آدرس دانلود فایل رو اینجا بزنید.
۳- انتخاب فایل: اگر میخواهید فایل رو الان آپلود کنید میتوانید از انتخاب فایل استفاده کنید. کافیه انتخاب فایل رو بزنید و فایل مورد نظر را آپلود کنید.
۴- افزودن فایل: اگر تعداد فایل های شما بیشتر از یک فایل است میتوانید با زدن افزودن فایل فیلدهای جدیدی برای دانلود فایل قرار دهید. 

۴- محدودیت دانلود: شما میتوانید برای فایل های خود محدودیت دانلود قرار دهید. مثلا اگر تو این فیلد بزنید ۳، کاربر نهایت میتواند ۳ بار این فایل رو دانلود کند.
۵- انقضا دانلود: اگر میخواهید برای لینک دانلود تاریخ انقضا مشخص کنید میتوانید از این فیلد استفاده کنید. مثلا اگر بزنید ۵، یعنی این لینک دانلود بعد از ۵ روز برای کاربر غیر فعال شود. 

تنظیمات تب انبار 

این تب کاربرد آنچنانی در فروش فایل در ووکامرس ندارد اگر خواستید مثلا از یک فایل ۵۰ تا بیشتر نفروشید میتوانید از بخش انبار استفاده کنید. 

آموزش تب انبار در فروش فایل در ووکامرس

۱- شناسه محصول: این بخش مربوط به شناسه محصول یا همون SKU است. که بعدا کامل در موردش صحبت میکنیم.
۲- مدیریت موجودی انبار: اگر تیک این گزینه رو بزنید دو فیلد دیگر باز می شود که میتوانید مشخص کنید چه تعداد از این محصول در انبار دارید و در صورت خرید هر مشتری یکی از این اعداد کم می شود. مثلا میخواهید از یک فایل فقط ۱۰۰ نسخه بفروشید، اگر تو بخش انبار بزنید ۱۰۰، هر بار که یک نفر خرید می کند یکی از این عدد کم می شود تا ۱۰۰ نفر خرید میکند و بعد از آخرین خرید میزنه، تمام شد.
۳- وضعیت موجودی انبار: در این بخش میتوانید مشخص کنید این محصول الان در انبار موجود است یا در انبار موجود نیست یا میتوانید در حالت پیش خرید بزنید.
۴- فروش تکی: اگر خواستید به صورت تکی این محصول رو به فروش برسونید این تیک رو بزنید.

نکته: در فروش فایل، نمیخواد تنظیمات انبار رو دستکاری کنید اما اگر نیاز داشتید میتوانید تنظیم کنید.

تنظیمات تب محصولات مرتبط 

در این تب میتوانید مشخص کنید کاربر در کنار فایل مورد نظر، دیگه چی خرید کند یا میتوانید پیشنهاد جایگزینی دهید. در بخش پایین بیشتر در موردش حرف میزنیم.

آموزش تب محصولات مرتبط در فروش فایل در ووکامرس

۱- بیش فروش ها: این بخش مربوط به Up-sells است یعنی شما میتوانید به جای این محصول یک محصول دیگر رو پیشنهاد بدید. 
۲- فروش مکملاین بخش مربوط به Cross-Sells است یعنی شما یک محصول مکمل به مشتری پیشنهاد میدهید مثلا یک قالب وردپرس میخواد بخره، شما بهش یک افزونه وردپرس معرفی میکنید. یعنی یک محصول مکمل پیشنهاد میدهید که همراه این سفارش، خرید کند.

تنظیمات تب ویژگی ها 

اگر خواستید برای یک محصول ویژگی در نظر بگیرید کافیه روی تب ویژگی ها بزنید. بعد دکمه افزودن رو بزنید تا بتوانید یک ویژگی جدید اضافه کنید.

آموزش تب ویژگی ها در فروش فایل در ووکامرس

۱- افزودن: وقتی دکمه افزودن رو میزنید دو فیلد جدید باز میشود که میتوانید ویژگی برای محصول اضافه کنید. مثلا فایل شما کتاب است. در بخش نام، تعداد صفحات کتاب رو میزنید و در بخش مقدار مثلا ۸۰ صفحه رو میزنید و تیک گزینه نمایش در برگه محصول را میزنید تا در صفحه محصول نمایش داده شود.

تنظیمات تب پیشرفته

به تب آخر اطلاعات محصول در ووکامرس یعنی تب پیشرفته رسیدیم. در این تب شما میتوانید مشخص کنید کاربران دیدگاه یا همون نظر بذارند یا نه، البته میتوانید برای هر محصول یک یادداشت خرید در نظر بگیرید. 

آموزش تب پیشرفته در فروش فایل در ووکامرس

۱- یادداشت خرید: هر متنی اینجا بذارید کاربر بعد از اینکه خرید رو انجام دهد این یادداشت رو میبیند و میخواند. 
۲- منوی سفارش: از طریق این بخش میتوانید تعداد آن سفارش های مشتری هایتان را قرار دهید.
۳-فعال کردن دیدگاه گذاری: اگر خواستید برای این محصول بخش نظرات فعال یا غیر فعال شود میتوانید از این بخش استفاده کنید. 

PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,031
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,534
توضیحات بیشتر
معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,001
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
قالب وردپرس فلت آستیک
افزونه Opt-In Downloads
قالب وردپرس جنه
نظرات شما + ۷۸
  • ه​ن ۰+
    هدف نت سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷

    بسیار ممنون بابت مطلب مفیدتون و توضیحات دقیق و کاربردی ای که دادین…
    فقط یه سوال آیا میشه محصول مجازی ، مثل مثلا شارژ ماهیانه یک مجموعه رو فروخت و هر مشتری هر محصول رو مثلا “شارژ مایانه مهر ماه ۱۳۹۷” رو فقط یکبار بتونه خریداری کنه ؟

    پاسخ دهید
    • م​ه ۲+
      محمد همتی پشتیبان سایت سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷

      امکان پذیر هستش
      ولی اگر میخواید بخش VIP راه اندازی کنید از افزونه کمکی WooCommerce Membership استفاده کنید

      پاسخ دهید
  • س​ر ۰+
    سیدعارف رضوی شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۷

    سلام ممنون از آموزش خوبتون. من میخوام سایتم این قابلیت داشته باشه مثلا کسی گزینه دانلود انتخاب کنه بهش مثلا درصدی تخفیف بده. اگه خواست حتما فیزیکی بخره تخفیف داده نشه و مثلا مبلغ ۱۰ تومن بیاد روش بابت پست. آموزشی سراغ دارین؟

    پاسخ دهید
  • ج​م ۰+
    جمشید پنج شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷

    سلام و با تشکر از توضیحاتتون
    ی سوال دارم و اون اینکه آیا میتونم همزمان هم محصول دانلود شدنی مثلا کتاب pdf به صورت پولی و هم محصول دیگه یا همین کتاب اما به صورت ارسال پسی در سایت خودمم قرار بدم با ووکامروس به صورتی که در موقع خرید فایل پی دی اف دیگر مراحل فیلد های که برای ارسال پستی لازم است ملنند کدپستی و … دیگه لاز نباشه ممنون

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت پنج شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷

      سلام
      وقت بخیر
      بله می تونید هم دانلودی باشه هم پستی
      برای اینکار تیک گزینه مجازی رو نزنید و تیک گزینه دانلودی رو بزنید فقط
      موفق باشید

      پاسخ دهید
  • ا​م ۰+
    امید چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷

    عالی بود

    پاسخ دهید
  • ا​م ۰+
    امید چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷

    من افزونه می خواهیم که وقتی پول را پرداخت می کنند لینک دانلود برای کاربرم ایمیل شود
    باتشکر

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷

      می تونید از ووکامرس یا افزونه edd استفاده کنید

      پاسخ دهید
  • و​ح ۰+
    وحید جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷

    با سلام و احترام
    یک سوال داشتم در برخی از سایت ها که فایل دانلودی دارند هر کاربر فقط می تواند یکبار آن فایل را بخرد یعنی اگر کاربر فایلی را به سبدخرید خود اضافه کند که قبلا آن را خریده است به او اخطار می دهد و از خرید جلوگیری می شود میشه بفرمایید از کدام قسمت آن را تنظیم کنم
    با تشکر

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷

      سلام
      وقت بخیر
      فکر کنم با افزونه WooCommerce Advanced Quantity این کار رو میشه انجام داد

      پاسخ دهید
  • ع​ب ۱+
    عباس سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷

    سلام و درود
    ببقشید برای قرار دادن فایل های دانلودی با حجم زیاد باید چیکار کرد؟؟
    من تو هاست آپلود میکنم همون قسمتی که ووکامرس آپلود میکنه و آدرسش رو به درستی وارد میکنم ولی بازم موقع دانلود خطا میده!!
    لطف میکنید اگر راهنمایی کنید
    ممنونم

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷

      سلام
      وقت بخیر
      یک ساب دامین با نام dl.sitename.com درست کنید و وصلش کنید به یک هاست دانلود و لینک های دانلود رو قرار دهید
      اینجور هیچ مشکلی پیش نمیاد و سایتتونم دچار مشکل نمیشه
      موفق باشید

      پاسخ دهید
      • ا​م ۰+
        امید یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷

        سلام
        در این صورت، امکان محافظت از ادرس فایل و عدم نمایش ان وجود ندارد، درسته؟

        پاسخ دهید
        • م​ه ۰+
          محمد همتی پشتیبان سایت دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷

          نه دیگه
          ولی خیلی این مدل بهتر هستش
          و می تونید آدرس ها و فایل ها رو مدیریت کنید

          پاسخ دهید
  • ب​ه ۰+
    بهار دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷

    سلام وقت بخیر
    من از قسمت محصولات ووکامرس محصول درج می کنم و گزینه محصولات دانلودی رو انتخاب میکنم . به کاربر بعد از پرداخت لینک دانلود رو میده ولی این لینک امن نیست و هر کاربری اگر وارد باشه میتونه بعدا بدون پرداخت اون لینک رو بزنه و بدون پرداخت دانلود کنه فایل رو . من چطور می تونم این لینک رو کد کنم و امن ترش کنم؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷

      سلام
      وقت بخیر
      برید به بخش تنظیمات ووکامرس
      بعدش برید تب محصولات
      بعد تب محصولات دانلودی
      بعد روش دانلود فایل را روی گزینه X-Accel-Redirect/X-Sendfile بزارید
      .
      تنظیمات ووکامرس>تب محصولات>تب محصولات دانلودی>روش دانلود =X-Accel-Redirect/X-Sendfile
      .
      موفق باشید

      پاسخ دهید
  • ب​ه ۰+
    بهار دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷

    با سلام
    خیلی ممنون حل شد.

    پاسخ دهید
  • ا​م ۰+
    امير پنج شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷

    سلام. در محصولات دانلودی که آدرس فایل دانلود رو از هاست دانلودمون وارد کردیم (لینک مستقیم دانلود) وقتی کاربر خرید را انجام می دهد و بوسیله نرم افزارهای دانلود منجر فایل را دانلود می کند سایز فایل نمایش داده نمی شود و از اون مهمتر امکان resume برای فایل وجو ندارد؟ مشکل چیست و چطوری میشه حلش کرد؟
    باتشکر فراوان.

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷

      سلام
      وقت بخیر
      برید تو تنظیمات ووکامری
      سر برگ محصولات
      بعد گزینه محصولات دانلودی
      بعد روش دانلود فایل رو تغییر بدید
      احتمال زیاد درست بشه
      موفق باشید

      پاسخ دهید
      • ا​م ۰+
        امير جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷

        با سلام. در صورتیکه گزینه ریدایرکت رو انتخاب کنم این مشکل حل میشه ولی در اون صورت لینکهای اصلی دانلود توسط کاربری که محصول رو خریداری کرده قابل مشاهده است و میتونه لینک اصلی دانلود را در سایتهای دیگر انتشار دهد. راهی وجود ندارد در حین حفظ امنیت و مخفی بودن لینک اصلی دانلود امکان resume نیز فعال باشد؟ آیا افزونهای برای حل این مشکل وجود دارد؟
        باتشکر فراوان

        پاسخ دهید
        • م​ه ۰+
          محمد همتی پشتیبان سایت شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷

          سلام
          وقت بخیر
          گزینه سوم رو انتخاب کنید و تنظمیات رو ذخیره کنید

          پاسخ دهید
  • ا​م ۰+
    امير جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷

    با سلام
    در ووکامرس در صفحه تسویه حساب گزینه ای با نام “پرداخت در محل” وجود دارد. در تنظیمات ووکامرس در سربرگ تسویه حساب این گزینه وجود ندارد تا بتونم غیر فعالش کنم؟ لطفا راهنمایی فرمایید چطوری این گزینه رو پیدا کنم و غیر فعال کنم. همچنین من افزونه Frotel WooCommerce را نصب و فعال کردم تنظیمات رو در سربرگ حمل و نقل انجام دادم(API Key و Web service) و در سربرگ تسویه حساب هم اون را فعال کردم ولی در در هنگام خرید جزو گزینه های تسویه حساب نمایش داده نمی شود. لطفا راهنمایی فرمایید.
    باتشکر فراوان

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷

      وقتی که تنظیمات محصول رو انجام میدید گزینه مجازی رو انتخاب می کنید؟

      پاسخ دهید
      • ا​م ۰+
        امير شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷

        با سلام. بله گزینه مجازی رو انتخاب می کنم ولی میخوام روش ارسال از طریق پستی رو بتونه کاربر انتخاب کنه نه پرداخت در محل چون پرداخت در محل ما از طریق پست و فروتل هست؟ لطفا راهنمایی بفرمایید. افزونه فروتل هم که اصلا کار نمی کنه نمی دونم چرا؟؟
        باتشکر.

        پاسخ دهید
        • م​ه ۰+
          محمد همتی پشتیبان سایت یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷

          سلام
          وقت بخیر
          این دیگه دست خودتونه بخواید چه جوری ارسال کنید تو تنظیمات این بخش ها رو مطالعه کنید.

          پاسخ دهید
  • ح​ا ۰+
    حسین ابوالحسنی چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷

    وقت به خیر . از چه روشی میتونم گزینه های دانلودی و مجازی رو از ووکامرس حذف کنم؟ ما فروش دانلودی و مجاری نداریم و این گزینه ها روی فروشگاه ما فعاله. متشکرم

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷

      اگر ندارید کاری بهشون نداشته باشید دلیلی برای حذفشون نیست
      کسی اونا رو نمیبینه

      پاسخ دهید
  • ا​ط ۰+
    احمد طاهری چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷

    سلام وقت بخیر
    من نیاز دارم بعد از خرید یه یوزرنیم پسورد به کاربر داده بشه و خب نیاز هستش که هر بار خرید برای هر کاربر این یوزر پسورد متفاوت باشه،ینی یه لیست از یوزرنیم و پسورد درست کنم از قبل که برای هر خرید یکی از این یوزرنیم و پسورد ها رو نمایش بده.ممنون میشم راهنمایی کنید چه به این صورت که بعد از خرید نمایش داده بشه چه به صورت فایل دانلودی

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت پنج شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷

      اگر میخواید یوزر نیم و پسورد بفروشید یه افزونه برای این کار هستش خواستید براتون نصب می کنیم
      کافیه تیکت بزنید تا کارشو انجام بدیم

      پاسخ دهید
  • ح​س ۰+
    حسن دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

    چرا در تنظیمات اجبار به دانلود ها رو میزنم محصول دانلود نمیشه

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

      حتما محصولی نذاشتید یا اینکه لینک مشکل داره
      یا وقتی که محصول رو منتشر کردید از جعبه اطلاعات محصول تیک دانلودی رو نزدید
      اینا رو کامل چک کنید

      پاسخ دهید
  • ج​ز ۰+
    جواد زارعی پنج شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

    سلام.ارادت.
    محصولات دانلودی توی سایتم گذاشتم.ولی مشکل دارم.محصولاتم رایگانه و نیازی بهدسبد خرید و پرداخت ندارم.میخوام کاربر روی گزینه دانلود زد بره توی صفحه تو ضیحات محصول و تو اون صفحه گزینه دانلود وجود داشته باشه و فایل دانلود بشه.
    الان تا روی گزینه دانلود میزنم میره توی صفحه مشخصات محصول و گزینه دانلود را میزنیم دوباره میره تو صفحه توضیحات محصول و این چرخه تکرار میشه و فایلی دانلود نمیشه

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت پنج شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      پس به صورت دکمه دانلود بزنید و نیازی نیست از ووکامرس استفاده کنید

      پاسخ دهید
  • س​م ۰+
    سعید مولایی دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

    با عرض سلام
    برای افزودن ویژگی های محصولات ووکاامرس مثل حجم و یا تاریخ انتشار چگونه باید عمل کنیم؟
    میدونم از طریق ویژگی های محصول میشه اضافه کرد اما باید هر دفعه عدد متفاوتی بدیم و تعریف کنیم.
    امکان این وجود داره که مستقیما در صفحه محصول عدد رو تعریف کنیم؟

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      فعلا می تونید از بخش ویژگی ها استفاده کنید
      خیلی راحت هستش و برای هر محصول کمتر از ۳۰ ۴۰ ثانیه وقت شما رو میگیره
      یا می تونید به یک برنامه نویس بگید براتون تو صفحه ویرایش محصول یک باکس بذاره که این اعداد رو اضافه کنید و در یک جای درست در صفحه محصول نمایش دهد.
      این مدلی هم میشه

      پاسخ دهید
  • B​a ۰+
    baran یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸

    سلام

    در زمان اطلاعات محصول نوع مجازی و دانلود برای من غیر فعال هست و قسمت همگانی فقط قیمت تنها باز میشه چیکار کنم؟؟؟

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      برید تو تنظیمات ووکامرس و تنظیمات رو ریست کنید ببینید درست میشه

      پاسخ دهید
  • س​ل ۰+
    سلام چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸

    سلام آقای همتی
    فایل pdf که از ووکامرس آپلود میکنم ارور ۴۰۳ میده
    Forbidden
    Access to this resource on the server is denied!
    ووکامرس روی ساب فولدر نصب شده
    چی کار کنم؟

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸

      سلام
      پیشنهاد میکنم از داخل خود ووکامرس این کار رو انجام ندید ابتدا تو هاست آپلود کنید و لینک دانلود رو قرار بدید
      خطای ۴۰۳ معمولا به خاطر تغییر دسترسی ها هستش

      پاسخ دهید
  • ع​ی ۰+
    علیرضا یزدی دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸

    سلام خسته نباشید اگر من بخواهم اکانت بفروشم در سایت و هر اکانت رو در قالب یک فایل دانلودی تکست قرار بدم ، میخواهم هر فایل تکست پس از دانلود شدن موجودیش از سایت من کم بشه و اون یوزر نیم و پسورد اکانت دیگه تو سایت نباشه که به افراد دیگه نفروشم ولی عنوان های اونا یکی باشه برای این کار باید از چه راهی اقدام کنم؟

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      باید یک افزونه فروش لایسنس به ووکامرس اضافه کنید

      پاسخ دهید
  • ا​آ ۰+
    ایمانوئل آبگینه ساز شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸

    سلام به شما وقتتون بخیر.
    من محصولات دانلودی رو برای فروش قرار دادم اما یک موردی دارم.
    وقتی کاربر سفارش خودش رو ثبت می‌کنه فقط به صفحه دانلود محصولات هدایت می‌شه. یعنی اگر اون صفحه رو ببنده دیگه به لینک‌های دانلود دسترسی نداره.
    چطور می‌تونم کاری کنم که لینک‌های دانلود محصولاتم بعد از سفارش بصورت اتوماتیک برای خریدار ارسال بشه؟

    ممنون میشم راهنمایی کنید.

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸

      این بخش مربوط به بخش تنظیمات ووکامرس هستش
      اگر هم اونجا رو فعال کردید و ایمیلی ارسال نشد به هاستینگ بگید براتون تابع میل رو فعال کنه
      بعدش کسی که حساب کاربری درست میکنه تو بخش کاربرش در بخش سفارشات این لینک ها قرار میگیره

      پاسخ دهید
  • ا​م ۰+
    امیر چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸

    سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون
    من در سایتم یکسری فایل هایی میزارم که به مرور زمان اینها اپدیت میشن دوست دارم مشتریام بتونند بعد از یک مدتی که این فایلو از من خریداری می کنند بتونند از پنل کاربریشون در قسمت دانلود ها به فایل جدید و اپدیتش دسترسی داشته باشند
    ولی متاسفانه من وقتی یک لینک جدید به هر محصول اضافه میکنم برای مشتریانم که قبلا این محصول را خریدن قابل مشاهده نیست و فقط لینک های قدیمیو نشون میده،البته میتونم به صورت دستی از طریق بخش سفارشات و زدن گزینه ایجاد کردن دوباره دسترسی به دانلود این مشکلو برای هر خریدار بصورت تکی برطرف کنم ولی واقعا سخته اینطوری
    ایا راهی هست که بشه این مشکلو برطرف کرد
    واقعا ممنون میشم اگه پاسخ بدید
    باتشکر

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت پنج شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر آقا امیر
      بله این جور مشکلی برای وردپرس وجود داره
      لطفا یه تیکت بدید تا کامل راهنمایی کنم
      یا تو تلگرام پیام بدید به پشتیبان سایت
      ۰۹۱۰۶۳۹۲۰۲۲

      پاسخ دهید
      • S​a ۰+
        sara جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰

        سلام
        من هم این مشکل رو دارم. ممنون میشم راهنمایی کنید.
        راه حلی هست که اینکار رو یکبار برای همه کاربران حل کرد؟!!!

        پاسخ دهید
        • س​پ ۰+
          سعید پیری یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱

          درود. وقت بخیر
          اگر درست متوجه شده باشم، شما محصول دانلودی دارید درسته؟
          خب، زمانی که ماهیت محصول، دانلودی هستش؛ طعبیه که هردو گزینه مجازی و دانلودی تیک خورده باشه!
          در ضمن، در این صورت دقت داشته باشید که اگر فیلدهای اضافی (مثل: کدپستی، آدرس، آدرس شرکت و …) برای محصولات دانلودی داشته باشید، مشکل دارید!!!

          پاسخ دهید
  • ح​م ۰+
    حمی پنج شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸

    سلام خسته نباشید
    من تو محصولات دانلودی تیک مجازی برداشتم ولی تو گزینه کادری آدرس و کد پستی برای کاربر نمایش نمیده دلیش چی میتونه باشه ممنون از پاسخگویی

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت پنج شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      احتمال یه افزونه برای این موضوع نصب کردید و اینجور شده

      پاسخ دهید
  • J​a ۰+
    javad جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸

    سلام خسته نباشید
    من محصول وارد میکنم ولی ادرس فایل تغییر نمیکنه
    توی تنظیمات ووکامرس هم گزینه x-sendfile و زدم
    وقتی به هاست مربوطه تیکت زدم میگه هاست شما لایت اسپید است از ماژولی به نام x-litespeed-location استفاده کنید .
    میشه راهنماییم کنید
    ممنون

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      فکر نکنم ربطی به هاست داشته باشه
      حالا همی ماژول رو استفاده کنید ببینید چی میشه
      ولی معمولا با تنظیمات خود ووکامرس می تونید آدرس فایل تغییر دهید که کاربر متوجه نشه از چه آدرسی داره دانلود میکنه

      پاسخ دهید
  • م​ر ۱+
    مریم چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸

    سلام.من محصولات دانلودی رو توی هاست دانلودم دانلود کردم و بعد همه رو توی یه پوشه گذاشتم و آدرس پوشه رو توی سایتم گذاشتمالان کاربر میتونه با یک لینک، همه محصولات رو یکجا دریافت کنه یا باید کار دیگه ای انجام بدم؟میشه چند تا لینک رو ذیل یک محصول دانلودی قرار داد یا حتما باید توی یک پوشه قرار بگیرن؟پوشه رو هم باید zip کنم یا نیازی نیست؟

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      داخل یک پوشه که نمیشه اونجوری
      باید لینک هر فایل رو قرار بدید داخل بخش دانلودها
      اصلا نیاز نیست داخل یه پوشه قرار بگیرند
      شما می تونید ۱۰۰ تا لینک دانلود به محصول اضافه کنید
      هیچ مشکلی هم نداره

      پاسخ دهید
  • م​ق ۰+
    مهدی قمی پور دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

    بله همین کار رو میکنیم. لینک دونه دونه فایل ها رو داخل بخش دانلودها وارد میکنیم. اما نمی دونم چرا لینک ساز کار وردپرس کار نمیکنه و فقط لینک مستقیم آخرین فایل رو نشون میده. حتی بقیه لینک ها هم به آخرین لینک تغییر پیدا می کنند.

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      این موضوع باید بررسی بشه
      سعی کنید بقیه افزونه ها رو غیر فعال کنید و دوباره تست بگیرید
      و اینکه لینک ها رو تغییر بدید
      تو چند محصول امتحان کنید

      پاسخ دهید
  • م​ح ۰+
    محمد پنج شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

    با سلام
    بسیار تشکر می کنم از وب سایت مفید شما
    من برای وب سایت هم میتونم از این افزونه استفاده کنم؟

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت پنج شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      استفاده کنید
      اگه قالبتون پشتیبانی میکنه استفاده کنید

      پاسخ دهید
  • ز​چ ۰+
    زهرا چراغی چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸

    سلام
    من چکار کنم که همه محصولات دانلودی سایتم رو کاربرا فقط بتونن یک بار بخرن نه دوبار؟
    و اگر یکی از محصولاتم فیزیکی بود چطور اینو مستثنی کنم؟
    باتشکر

    پاسخ دهید
    • پ​س ۰+
      پشتیبان سایت پشتیبان سایت جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

      سلام
      وقت بخیر
      یعنی چی ؟
      متوجه نشدم
      میشه دقیقتر توضیح بدید

      پاسخ دهید
  • ع​م ۰+
    علی مدنی پنج شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۹

    با سلام و تشکر فراوان و دست مریزاد از این سایت شما
    من همه نظرات رو خوندم ولی مشکلم حل نشد
    من مشتریانم وقتی خرید محصول مجازی و دانلودی رو انجام میدند، اگر صفحه بعد پرداخت رو ببندند دیگه دسترسی ندارند و به قسمت سفارشات تو حساب کاربری شونم اضافه نمیشه، خواهش میکنم کمکم کنید نمیدونم چجوری حل کنم

    خیلی وقته تلاش میکنم

    پاسخ دهید
    • پ​س ۰+
      پشتیبان سایت پشتیبان سایت جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

      سلام
      وقت بخیر
      ممنون دوست عزیز
      لطف دارید
      چون پنل کاربری درست نکردند یا اگر درست کردند با اون خرید نکردن
      بعدش اگر ایمیل رو درست بزنند براشون ایمیل میشه
      اگر ایمیل نمیشه باید از طریق هاستینگ این موضوع رو مورد بررسی قرار دهید
      موفق باشید

      پاسخ دهید
  • م​ر ۱+
    مینا رضایی دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹

    سلام .
    من میخوام محصول مجازی ( دانلودی ) را بفروشم که همه ویدیو هستند و حجمش بیش از ۱۰۰ گیگه و تعداد فایل ها زیاد .
    همه فایلها را میخوام به سه پوشه تبدیل کنم و کاربر بنا به نیازش یکی از این سه پوشه را برای دانلود بخره
    میخوام کاربر مجبور به دانلود همه فایلها پوشه نباشه و تنها فایل های دلخواهش رو از دایرکیتوری دانلود کنه
    در واقع میخوام دایرکتوری ها را بفروشم که کاربر با خرید هر کدام از دایرکتوری ها بتونه وارد ان بشه و فایل های مورد نظرشو دان کنه .

    ایا این کار با ووکامرس امکان پذیر ه ؟
    چه راهی برای انجام این کار وجود داره ایا افزونه خاصی وحود داره ؟

    پاسخ دهید
    • پ​س ۱+
      پشتیبان سایت پشتیبان سایت چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹

      سلام
      وقت بخیر
      آپلود می کنید
      داخل ووکامرس میذارید
      و تو همون محصول فایل ها رو با عنوان میذاری
      کاربر بر اساس نیازش دانلود میکنه
      کار عجیبی نمی خواد انجام بدید
      به همین راحتی می تونید

      پاسخ دهید
  • ن​ح ۰+
    نسرین حیاتی سه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹

    سلام وقتتون به خیر
    به تازگی در قسمت محصولات سایتم مشکلی به وجود آمده که قبلا این مشکل وجود نداشت . در قسمت اطلاعات محصول ، گزینه مجازی و دانلودی برای من وجود ندارد که بتوانم لینک فایل ها را بگذارم . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    پاسخ دهید
    • س​پ ۰+
      سعید پیری پنج شنبه ۹ تیر ۱۴۰۱

      درود برشما. وقت شما هم بخیر
      فکر کنید به تازگی چه تحولی در سایت ایجاد کرده‌اید؟ قالب‌تون رو تغییر دادید! پلاگین جدیدی نصب کردید؟!
      پیشنهاد میکنم قالب دیگه‌ای رو تست کنید، اگر مشکل پابرجا بود افزونه‌هایی که اخیرا فعال کرده‌اید رو غیرفعال و مشکل رو بررسی کنید.

      پاسخ دهید
  • م​ص ۰+
    مصطفی شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹

    سلام
    آقا ممنون

    پاسخ دهید
    • س​پ ۰+
      سعید پیری سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱

      موفق و وردپرسی باشید 😉

      پاسخ دهید
  • ش​ف ۰+
    شکیبا فرهودی پنج شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹

    ببخشید چرا مجازی و دانلودی را در ووکامرس بنده در معرفی محصول نمایش نمی دهد ؟

    پاسخ دهید
    • س​پ ۰+
      سعید پیری چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱

      قالب سایت خود را تغییر دهید، ممکن است توسعه دهنده قالب این موارد را برداشته باشد.

      پاسخ دهید
  • ح​س ۰+
    حسین سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

    سلام
    وقت بخیر
    من محصولم را به صورت دانلودی و مجازی تعریف کردم و قرار دادم
    ولی بعد از پرداخت وجه هیچ لینک دانلودی براش نمایش داده نمیشه!!
    دلیلش چی می تونه باشه؟؟

    پاسخ دهید
    • ط​ک ۰+
      طاها کیانی دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱

      سلام خسته نباشید. از صحت لینک محصول دانلودی تون اطمیان حاصل کنید. (در لینک # نگذارید)

      پاسخ دهید
  • س​م ۱+
    سید محمد چاوشی شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰

    سلام من میخام ووکامرس رو دانلود کنم
    برای این میخام که برای سایتم تیکت پشتبانی بزارم لطفا بگید چیکار کنم
    من فقت میخام برای سایتم تیکت پشتیبانی بزارم همین
    لطفا بگید

    پاسخ دهید
    • س​پ ۰+
      سعید پیری دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱

      دوست عزیز سلام!
      لطفا دقت داشته باشید که افزونه ووکامرس یک فروشگاه ساز برای سایت‌های وردپرسی است. این قابلیت در افزونه های جدا و مخصوص به آن قابل دریافت است.
      از بهترین افزونه های پشتیبانی می‌توان به افزونه تیکت وردپرس Awesome Support اشاره کرد.

      پاسخ دهید
  • س​م ۱+
    سید محمد چاوشی شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰

    سلام من میخام با افزونه ووکامرس کاری کنم که کوشه سمت راست سایت یه چیزی بیاد که مخاطبین به تونن سری باما صحبت کنن لطفا خواهشش بگید
    مثل همین چیزی که شما سمت راست سایت گزاشتید یه عکس واتساپ هست
    لطفا راهنمای کنید

    پاسخ دهید
    • س​پ ۰+
      سعید پیری دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱

      درود. دوست عزیز متاسفانه افزونه ووکامرس چنین قابلیتی رو نداره و باید یا بصورت کدنویسی (در قالب) یا نصب پلاگین این مورد رو اضافه کنید.
      اما دقیقا از این ارتباط جزئیاتی نیاوردید؟ که چت آنلاین قصد دارید اضافه کنید یا صرفا شماره تماس. در هرصورت:
      طبیعتا از روش کدنویسی شما حداقل باید کمی آشنایی با زبان‌های (نشان گذاری) HTML و CSS و PHP وردپرس داشته باشید.
      در روش دوم یعنی استفاده از پلاگین بسته به نیازتون اگر چت آنلاین جواب کار شماست از افزونه‌های خود این پلتفرم‌ها استفاده کنید مثل Crisp یا رایچت
      در غیر اینصورت پلاگین‌های متعددی حتی بصورت رایگان (در مخرن وردپری) منتشر شده که یکی از این افزونه ها، افزونه WP Call Button هستش.

      پاسخ دهید
  • ک​ی ۰+
    کیوان پنج شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱

    با سلام. من میخوام بعد از خرید دوره، کابر محتوای دوره رو پخش و اجرا کنه و ببینه ولی نتونه محتوای دوره رو دانلود کنه.
    آیا راهی هست که دانلود رو غیر فعال کنم و بعد از خرید دوره فقط امکان تماشای دوره وجود داشته باشه؟
    با تشکر…

    پاسخ دهید
    • س​پ ۰+
      سعید پیری شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱

      سلام وقت بخیر. بصورت یپش‌فرض این ویژگی رو بخش دانلودهای ووکامرس نداره و راه‌های مختلفی برای این مورد وجود داره: یکی از این راه‌ها که اخیرا اکثر وب‌سایت‌ها و آکادمی ها برای ارائه و فروش دوره از اون استفاده می‌کنند؛ قفل گذاری از طریق اسپات پلیر هستش.

      پاسخ دهید
ارسال نظر ۷۸

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد