4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

فروش فایل در ووکامرس

6,142 ووکامرس پشتیبان سایت سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
5 رای

بعد از اینکه مقاله افزودن محصول در ووکامرس را در سایت قرار دادیم در ادامه آموزش ووکامرس به سراغ آموزش فروش فایل در ووکامرس رفته ایم. چون خیلی ها میخواهند از طریق افزونه ووکامرس، فایل یا محصول دیجیتال به فروش برسانند. پس اگر میخواهید نحوه فروش فایل در ووکامرس را بدونید وبه تمام بخش های آن مسلط شوید پیشنهاد میکنم این مقاله رو تا انتها مطالعه کنید. 

فروش فایل در ووکامرس

فروش فایل در ووکامرس

برای فروش فایل در ووکامرس کافیه از منوی محصولات گزینه افزودن جدید رو کلیک کنید مانند تصویر زیر: (پیشنهاد میکنم مقاله افزودن محصول در ووکامرس را مطالعه کنید.)

منوی فروش فایل در ووکامرس

بعد از اینکه افزودن جدید رو زدید وارد صفحه افزودن محصول جدید می شوید مانند تصویر زیر:

صفحه فروش فایل در ووکامرس

۱- عنوام محصول: در این بخش یک عنوان برای محصول در نظر بگیرید.
۲- ابزارهای ویرایش توضیحات: از این ابزارها برای ویرایش متن استفاده میکنید. البته بخش های مختلفی دارد که در مطلب آموزش نوشتن مطلب در وردپرس کامل توضیح داده ایم. پیشنهاد میکنم برای کار با این ابزارها حتما مطلب آموزش نوشتن مطلب در وردپرس را مطالعه کنید.
۳- محل نوشتن توضیحات: در این بخش باید توضیحات محصول را وارد کنید. 
۴- پیش نمایش: اگر میخواهید یک پیش نمایش از محصول بدون انتشار آن ببینید از این گزینه استفاده کنید.
۵- ذخیره پیش نویس: اگر نمیخواهید محصول را در سایت منتشر کنید و میخواهید آن را به عنوان پیش نویس ذخیره کنید. از این دکمه استفاده کنید.
۶- انتشار: اگر خواستید محصول را در سایت منتشر کنید کافیه روی انتشار کلیک کنید تا منتشر شود.
۷- دسته های محصولات: در این بخش میتوانید دسته محصول رو انتخاب کنید. اگر نمیدونید دسته چی است پیشنهاد میکنم مقالات دسته بندی نوشته ها در وردپرس و نحوه دسته بندی محصولات در ووکامرس را مطالعه کنید.

جعبه های برچسب محصولات، تصویر محصول و گالری محصول

شما وقتی میخواهید محصول جدید در فروشگاه قرار دهید باید این سه جعبه رو هم پر کنید. و اطلاعات درخواستی رو وارد کنید. مثل برچسب، عکس اصلی و گالری محصول، در بخش پایین بیشتر توضیح داده ایم.برچسب و دسته ها در صفحه فروش فایل در ووکامرس

۱- برچسب محصولات: برای ارتباط بین محتوای محصولات باید از برچسب استفاده کنید. پیشنهاد میکنم برای درک بهتر برچسب ها مقاله برچسب در ووکامرس را مطالعه کنید.
۲- تصویر محصول: هر محصول یک تصویر اصلی دارد. شما باید تصویر اصلی محصول را از این بخش وارد کنید.
۳- گالری محصول: اگر میخوهید کاربر از محصول شما چند عکس ببینید میتوانید از گالری محصول استفاده کنید و تمام عکس ها را در این جعبه آپلود کنید. آپلود کردن تصاویر به صورت معمولی صورت میگیرد. اگر فقط یک عکس دارد احتیاجی نیست کاری به این بخش داشته باشید.

توضیحات کوتاه محصول

شما میتوانید در مورد محصولتون یک توضیح کوتاه در این بخش وارد کنید. اگر نمی خواهید توضیح کوتاهی وارد کنید نمیخواد چیزی بنویسید و کاری کنید.

توضیحات کوتاه محصول در صفحه فروش فایل در ووکامرس

اطلاعات محصول

به بخش اصلی فروش فایل در ووکامرس رسیده ایم یعنی تنظیم جعبه اطلاعات محصول، در این بخش شما باید نوع محصول را، روی محصول ساده قرار دهید بعد تیک گزینه مجازی رو بزنید یعنی این محصول ارسال پستی ندارد و به صورت مجازی ارائه می شود. وقتی تیک مجازی رو میزنید تب حمل و نقل از این بخش حذف می شود. بعد باید تیک دانلودی رو بزنید یعنی این محصول به صورت دانلودی ارائه می شود.
وقتی این دو تیک رو میزنید یعنی هم مجازی است و ارسال نمی شود و هم دانلودی می باشد. برای فروش فایل باید تیک این دو گزینه رو بزنید. اما اگر محصول شما دانلودی است اما قابلیت ارسال هم دارد نباید تیک مجازی رو بزنید تا کاربرانی که توانایی دانلود ندارند بتوانند محصول را به صورت پستی سفارش دهند.

جعبه فروش فایل در ووکامرس

تب همگانی در فروش فایل در ووکامرس

وقتی تیک مجازی و دانلود رو میزنید گزینه های فروش فایل فعال می شود. در این بخش کل این تب ها رو آموزش میدهیم. اول از تب همگانی شروع میکنیم. این تب مربوط به قیمت و افزودن فایل و چند چیز دیگر است که به صورت جز به جز آموزش میدهیم.

آموزش تب همگانی در فروش فایل در ووکامرس

۱- قسمت اصلی: قیمت فایل در این فیلد وارد می شود. قیمت باید به تومان وارد شود. 
۲- قیمت فروش فوق العاده: بعضی وقت ها میخواهید روی یک محصول فروش فوق العاده بزنید میتوانید یک قیمت دیگر اینجا بزنید. مثلا قیمت محصول ۵۰ هزار است و میخواهید در فروش فوق العاده ۴۰ هزار تومان باشد. اگر خواستید فروش فوق العاده در یک زمان خاص شروع و پایان بپذیرد کافیه روی گزینه زمان بندی فروش کلیک کنید تا یک بخش مثل تصویر زیر باز شود و در این دو فیلد تاریخ شروع و پایان رو مشخص کنید. 

آموزش فروش فوق العاده در ووکامرس

۳- افزودن فایل: چون شما میخواهید فایل بفروشید پس باید فایل مورد نظر رو در صفحه محصول آپلود کنید کافیه روی افزودن فایل کلیک کنید تا یک جعبه مثل تصویر زیر باز شود تا بتوانید فایل رو وارد کنید. 

افزودن فایل در تنظیمات فروش فایل ووکامرس

۱- نام فایل: اینجا باید عنوان فایل رو وارد کنید. هر چی اینجا وارد میکنید کاربر برای دانلود روی آن کلیک میکند. مثلا بزنید دانلود فایل فلان 
۲- آدرس فایل: اگر فایل رو جای دیگر آپلود کردید و میخواهید فقط لینک آن را اینجا قرار دهید کافیه آدرس دانلود فایل رو اینجا بزنید.
۳- انتخاب فایل: اگر میخواهید فایل رو الان آپلود کنید میتوانید از انتخاب فایل استفاده کنید. کافیه انتخاب فایل رو بزنید و فایل مورد نظر را آپلود کنید.
۴- افزودن فایل: اگر تعداد فایل های شما بیشتر از یک فایل است میتوانید با زدن افزودن فایل فیلدهای جدیدی برای دانلود فایل قرار دهید. 

۴- محدودیت دانلود: شما میتوانید برای فایل های خود محدودیت دانلود قرار دهید. مثلا اگر تو این فیلد بزنید ۳، کاربر نهایت میتواند ۳ بار این فایل رو دانلود کند.
۵- انقضا دانلود: اگر میخواهید برای لینک دانلود تاریخ انقضا مشخص کنید میتوانید از این فیلد استفاده کنید. مثلا اگر بزنید ۵، یعنی این لینک دانلود بعد از ۵ روز برای کاربر غیر فعال شود. 

تب انبار در فروش فایل در ووکامرس

این تب کاربرد آنچنانی در فروش فایل در ووکامرس ندارد اگر خواستید مثلا از یک فایل ۵۰ تا بیشتر نفروشید میتوانید از بخش انبار استفاده کنید. 

آموزش تب انبار در فروش فایل در ووکامرس

۱- شناسه محصول: این بخش مربوط به شناسه محصول یا همون SKU است. که بعدا کامل در موردش صحبت میکنیم.
۲- مدیریت موجودی انبار: اگر تیک این گزینه رو بزنید دو فیلد دیگر باز می شود که میتوانید مشخص کنید چه تعداد از این محصول در انبار دارید و در صورت خرید هر مشتری یکی از این اعداد کم می شود. مثلا میخواهید از یک فایل فقط ۱۰۰ نسخه بفروشید، اگر تو بخش انبار بزنید ۱۰۰، هر بار که یک نفر خرید می کند یکی از این عدد کم می شود تا ۱۰۰ نفر خرید میکند و بعد از آخرین خرید میزنه، تمام شد.
۳- وضعیت موجودی انبار: در این بخش میتوانید مشخص کنید این محصول الان در انبار موجود است یا در انبار موجود نیست یا میتوانید در حالت پیش خرید بزنید.
۴- فروش تکی: اگر خواستید به صورت تکی این محصول رو به فروش برسونید این تیک رو بزنید.

نکته: در فروش فایل، نمیخواد تنظیمات انبار رو دستکاری کنید اما اگر نیاز داشتید میتوانید تنظیم کنید.

تب محصولات مرتبط در فروش فایل در ووکامرس

در این تب میتوانید مشخص کنید کاربر در کنار فایل مورد نظر، دیگه چی خرید کند یا میتوانید پیشنهاد جایگزینی دهید. در بخش پایین بیشتر در موردش حرف میزنیم.

آموزش تب محصولات مرتبط در فروش فایل در ووکامرس

۱- بیش فروش ها: این بخش مربوط به Up-sells است یعنی شما میتوانید به جای این محصول یک محصول دیگر رو پیشنهاد بدید. 
۲- فروش مکملاین بخش مربوط به Cross-Sells است یعنی شما یک محصول مکمل به مشتری پیشنهاد میدهید مثلا یک قالب وردپرس میخواد بخره، شما بهش یک افزونه وردپرس معرفی میکنید. یعنی یک محصول مکمل پیشنهاد میدهید که همراه این سفارش، خرید کند.

تب ویژگی ها در فروش فایل در ووکامرس

اگر خواستید برای یک محصول ویژگی در نظر بگیرید کافیه روی تب ویژگی ها بزنید. بعد دکمه افزودن رو بزنید تا بتوانید یک ویژگی جدید اضافه کنید.

آموزش تب ویژگی ها در فروش فایل در ووکامرس

۱- افزودن: وقتی دکمه افزودن رو میزنید دو فیلد جدید باز میشود که میتوانید ویژگی برای محصول اضافه کنید. مثلا فایل شما کتاب است. در بخش نام، تعداد صفحات کتاب رو میزنید و در بخش مقدار مثلا ۸۰ صفحه رو میزنید و تیک گزینه نمایش در برگه محصول را میزنید تا در صفحه محصول نمایش داده شود.

تب پیشرفته در فروش فایل در ووکامرس

به تب آخر اطلاعات محصول در ووکامرس یعنی تب پیشرفته رسیدیم. در این تب شما میتوانید مشخص کنید کاربران دیدگاه یا همون نظر بذارند یا نه، البته میتوانید برای هر محصول یک یادداشت خرید در نظر بگیرید. 

آموزش تب پیشرفته در فروش فایل در ووکامرس

۱- یادداشت خرید: هر متنی اینجا بذارید کاربر بعد از اینکه خرید رو انجام دهد این یادداشت رو میبیند و میخواند. 
۲- منوی سفارش: از طریق این بخش میتوانید تعداد آن سفارش های مشتری هایتان را قرار دهید.
۳-فعال کردن دیدگاه گذاری: اگر خواستید برای این محصول بخش نظرات فعال یا غیر فعال شود میتوانید از این بخش استفاده کنید. 

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,532
توضیحات بیشتر
معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
997
توضیحات بیشتر
وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,177
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
افزونه Opt-In Downloads
قالب وردپرس جنه
یه فایلی هم اگه می شه برای مقایسه بین php و asp.net تو ایران بزارین
نظرات شما + ۴۴
  • م​ا ۱+
    مسعود ایروانی جمعه ۳۰ شهریور ۱۳۹۷

    سلام وقتتون بخیر ممنون از آموزش خوبتون
    من میخوام فایل های یکی از پکیج های آموزشیم را به صورت تکی هم بفروشم تو صفحه همون پکیج آموزشی مثل سایت کلیک سایت میشه راهنماییم کنید؟

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت جمعه ۳۰ شهریور ۱۳۹۷

      سلام
      وقت بخیر
      می تونید تکی قرار بدید و لینکشو داخل همون صفحه بذارید
      لینک خرید منظورمه

      پاسخ دهید
  • م​ح ۰+
    محمدی پنج شنبه ۵ مهر ۱۳۹۷

    باسلام،
    ضمن تشکر از آموزش کامل و زیبای شما، لطفاً در مورد نحوه تهیه و پیکربندی هاست ویژه فروشگاه فایل دانلودی ووکامرسی و نکات ضروری اون کمی توضیح دهید. مثلاً چرا برخی معتقدند که نباید فایلها مستقیماً در سایت اصلی آپلود شوند و باید روی یک ساب دامین و هاست دانلودی ارسال و فقط لینک اونها در سایت اصلی و ووکامرس قرار بگیره و از این دست مسائل. با تشکر

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت پنج شنبه ۵ مهر ۱۳۹۷

      سلام
      وقت بخیر
      بهتره و هاست اصلی آپلود نکنید چون بعدا دچار مشکل میشید
      پیشنهاد میکنم فایل ها رو روی یک ساب دامین تو هاست دانلود آپلود کنید و لینک های دانلود رو قرار بدید
      چون بعدا اگر خواستید هاست ها رو عوض کنید خیلی خیلی بهتر میشه
      بعدا هم در این مورد سعی می کنم مطالبی رو منتشر کنم
      موفق باشید

      پاسخ دهید
      • Y​a ۰+
        yaser60 جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸

        سلام مرسی از مطالب خوبتون، برای یک سایت مرتبط با اموزش فوتوشاپ نیاز هست یک سری فایل هایpsd را کاربر تهیه کند اما قالب سایت به این صورته که بخش ثبت نام و لاگین برای کاربر رو نداره و امکان کدنویسی این بخش رو هم نداریم! میخوایم کاربر قبل از پرداخت هزینه فایل لایه باز مثلا ۲ هزارتومن, در یک صفحه ایمیلش رو بگذاره و بعد به درگاه پرداخت منتقل بشه و بعد از پرداخت لینک واسش ایمیل بشه این امکان توی ووکامرس هست که بدون ثبت نام یا لاگین کاربر فایلی رو تهیه بکند؟ چون فایل ها برای روند اموزش ضروری هست و هزینه اونها فقط هزینه نگهداری خودشون رو تامین میکنه میخوایم نیازی به کد نویسی برای بخش ثبت نام و لاگین نباشه.

        پاسخ دهید
        • م​ه ۰+
          محمد همتی پشتیبان سایت شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸

          سلام
          وقت بخیر
          اره
          برید تو بخش تنطیمات ووکامرس و امکان خرید بدون ثبت نام رو فعال کنید
          دیگه کاربر نیاز نیست ثبت نام کنه و بعد از خرید ایمیل براش ارسال میشه
          خیلی راحت و نیاز به چیز خاصی ندارید

          پاسخ دهید
  • ب​ه ۰+
    بهنود شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷

    سلام
    تشکر از مطلب کاربردیتون.
    وقتی محصول دانلودی رو طبق آموزش قرار میدم چرا لینکش در صفحه محصول قرار نمیگیره چطوری باید لینکش رو به کاربر نمایش بدیم. سوال دیگه اینکه توی محصولات اگه بخوایم یک یا چند محصول بصورت رایگان ارائه بدیم بنحوی که دیگه به صفحه پرداخت نره چطور میشه اینکارو انجام داد. یه سوال دیگه هم دارم اینه که چنتا سایت برای آپلود فایل یا بهتر بگم هاست دانلود رایگان و غیررایگان ارائه بدید ممنون میشم.
    باتشکر

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷

      سلام
      وقت بخیر
      ۱- منظور سوال اول رو متوجه نشدم – شما طبق آموزش لینک دانلود رو تو بخش دانلود قرار میدید و کاربر وقتی هزینه رو پرداخت کرد میتونه محصول رو دانلود کنه
      ۲- میتونید قیمت رو صفر بزنید که رایگان در بیاد – ولی من باشم میام قیمت میذارم و کد تخفیف به کاربرا میدم که با کد تخفیف بخرن و حس خوب بهشون دست پیدا کنه اینطور انگیزه برای خریدهای دیگه هم دارند. اگرم که محصول نیست یک برگه براشون بسازید و لینک بدید و از کاربرا ایمیل بگیرید.
      ۳- سایت های زیادی هست برای این کار مثل picofile – آپلود بوی – پرشین گیگ و ….
      به نظرم اگه تازه سایت راه اندازی کردید و میزان فایل هاتون زیر ۴۰ ۵۰ گیگ هست از همین سرویس هایی که گفتم استفاده کنید روی فایل ها که به صورت زیپ در میاورید رمز بذارید که کسی دانلود کرد نتونه استفاده کنه و رمز رو به مشتری بدید
      موفق باشید

      پاسخ دهید
  • A​y ۰+
    artin yari سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷

    من مراحل رو مو به مو میرم ولی گزینه مجازی و دانلود رو نداره برای من من چکار کنم ؟؟؟

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷

      عجیب هستش
      ووکامرس رو به آخرین نسخه ارتقا بدید
      اگر هم درست نشد یه بار پاکش کنید و دوباره نصب کنید

      پاسخ دهید
  • A​y ۰+
    artin yari سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷

    انجام دادم بازم نشد

    پاسخ دهید
  • ح​ب ۰+
    حمید بوژمهران یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۸

    سلام خسته نباشید من میخوام وقتی مشتری روی تصاویر سایتم میره اون تصاویر چند برابر بزرگتر بشن چطوری میشه ؟؟؟

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      اگر فروشگاه شما با ووکامرس هستش می تونید از افزونه YITH WooCommerce Zoom Magnifier استفاده کنید

      پاسخ دهید
  • م​ب ۰+
    مریم بیاتی چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۸

    سلام مطالب سایتتون عالیه
    من فروش فایل فیلم اموزشی دارم میخوام مشتری اول ایمیلش رو بهم بده به ایمیلش محصول رایگان بفرستم بعد محصولات پولی رو که میخواد هم بعد از واریز به ایمیلش ارسال کنم در مورد ارسال ایمیل هم نمیدونم از چی استفاده کنم وردپرس و ووکامرس رو ریختم میشه راهنمایم کنید.

    پاسخ دهید
  • م​ل ۰+
    ملیس پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

    سلام
    در قسمت Up-sells و Cross-sells وقتی نامک محصولی رو وارد می کنم ، مینویسه بارگذاری ناموفق و محصول رو پیدا نمیکنه ، لطفا راهنمایی بفرمایید.

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      چطور لینک میدید این خیلی مهمه
      اینو بگید تا بگم چرا خطا میده

      پاسخ دهید
  • ص​ا ۰+
    صادق جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

    سلام و عرض ادب
    اول یه سوال که به تجربه ی شما برمیگرده: به نظرتون عضویت رو برای خرید فایل اجباری کنیم بهتره یا اینکه کاربر مهمان هم بتونه خرید کنه؟
    دوم این که وقتی مشتری پرداخت رو انجام بده، لینک دانلود رو میبینه؛ اما اگه بخوام همین لینک ها براش دانلود بشه باید چه کنم؟
    سوم اینکه میلر لایت ظاهرا تحریم مون کرده و من هر کاری کردم نتونستم توش اکانت بسازم.. این مسأله رو تأیید میکنید؟ اگه بله؛ برای ارسال ایمیل چه کنیم؟
    ممنون

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

      سلام
      به هیچ عنوان این کار رو انجام ندید چون فروش رو کم میکنه
      باید تیک دانلود رو هم بزنید و لینک ها رو وارد کنید
      بله
      می تونید از الستیک ایمیل استفاده کنید یا سندر

      پاسخ دهید
      • Y​a ۰+
        yahya سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸

        سلام، چندتا مقاله رفرنس انگلیسی زبان هست که میخوایم توی وبلاگ وردپرسی بعد از این که تنظیمات و افزونه ای که ذکر کردید در این مقاله رو نصب و تنظیم کردیم، دانشجو بتونه بدون نیاز به ثبت نام در سایت و لاگین و… ایمیلش رو بزاره و پرداخت رو انجام بده و بعد از اون صفحه لینک دانلود بهش نشون داده بشه و ایمیل هم حاوی لینک دانلود براش ارسال بشه، این امکان هم وو‌کا‌مرس داره؟ تنظیمات ایمیل به چه صورت هست؟ توی این مقاله ذکر نکرده بودید ممنون میشم اگر راهنمایی کنید.سپاس

        پاسخ دهید
        • م​ه ۰+
          محمد همتی پشتیبان سایت چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸

          سلام
          وقت بخیر
          بله داره
          پیشنهاد میکنم به صفحه آموزش ووکامرس مراجعه کنید در این صفحه به صورت کامل ووکامرس رو آموزش دادیم.

          پاسخ دهید
  • W​p ۰+
    wpsho جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸

    با سلام و خسته نباشید..

    من برای یک محصول چندین تا فایل برای دانلود دارم که میخوام بعد از پرداخت هزینه بتونه دانلود کنه …
    چه طور میتونم تو صفحه محصولم لینک های دانلود رو خودم بچینم و در اختیار کاربرم قرار بدم…
    به طور مثال میخوام دکمه دانلود فایل اول سمت راست باشه و دکمه بعدی پایین تر و سمت چپ باشه و دکمه بعدی پایین تر و وسط باشه (به طور نمونه مثال زدم).

    با تشکر..

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      راسیتش دقیق متوجه حرفتون نشدم
      اگر می خواید فایل برای فروش بذارید همین مطلب بهتون کمک میکنه
      شما می خواید کاربرها بدون خرید دانلود کنند ؟ درسته؟

      پاسخ دهید
  • ع​ص ۰+
    علیرضا صادقیان پنج شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸

    فوق العاده. اما چرا کامل توضیح ندادید؟ من الان میخوام توی پکیجم فایل هارو آپلود کنم اما نمیتونم. چون هاست دانلود گرفتم و امکان اصتالش به ووردپرس وجود نداره. چندتا افزونه هم امتحان کردم همشون خرابه

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت پنج شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸

      سلام
      ممنون از شما آقای صادقیان
      معمولا تو هاست دانلود آپلود می کنید بعدش لینکشو میذاری تو ووکامرس و تو بخش تنظیمات کد گذاری شده رو انتخاب می کنی که کسی لینک دانلود رو نبینه

      پاسخ دهید
  • ف​ر ۰+
    فرهاد پنج شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸

    سلام
    من توی سایتم ووکامرس و افزونه پروفایل کاربری یوزر پرو رو دارم.
    من یک محصول دانلودی صوتی دارم که هفت قسمته و میخوام بلافاصله بعد از اینکه کاربر پرداخت رو انجام داد قسمت اول توی پروفایلش قرار بگیره که دانلود کنه و ۲۴ ساعت بعد قسمت دوم و همین طور تا قسمت آخر هر ۲۴ ساعت یک قسمت در اختیارش قرار بگیره.

    لطفا راهنمایی کنید که چطور این کار رو انجام بدم؟
    ممنون

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      فکر کنم با اضافه کردن یک افزونه بشه این کار رو انجام داد
      پیگیرش هستم ببینم پیدا می کنم بذارم

      پاسخ دهید
      • ف​ر ۰+
        فرهاد جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸

        ممنون از شما
        منتظر هستم.

        پاسخ دهید
  • ف​ر ۰+
    فرهاد جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸

    از شما ممنونم.

    پاسخ دهید
  • ج​و ۰+
    جواد پنج شنبه ۵ دی ۱۳۹۸

    سلام
    من میخوام چند عکس برای فروش یه محصول بذارم و با هر بار خرید مشتری یکی از این عکسها فروخته بشه و هر عکس فقط یکبار به فروش برسه، مثلا میخوام بلیط استخر بفروشم اما بلیط ها بصورت عکسه و هر بلیط مخصوص یه نفره، بلیطها رو بصورت فایل دانلودی بذارم و با هر بار خرید یه عکس برای دانلود برای مشتری بره
    تشکر از سایت خوب شما

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      این مدل باید به صورت فروش لایسنش باشه
      یعنی انگار دارید لایسنش می فروشید
      ولی به جای کد لایسنس، لینک عکس رو بذارید دوست عزیز

      پاسخ دهید
  • م​ق ۰+
    مهدی قمی پور دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

    با سلام.
    من چند فایل برای دانلود در ووکامرس قرار میدم. اما لینک آخرین فایل رو به همه لینک ها نسبت میده. یعنی اگر ۱۰ فایل برای دانلود داشته باشید فقط لینک آخری رو میتونید دانلود کنید و لینک بقیه فایل ها هم به لینک فایل آخری تغییر پیدا می کنه!!!!

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      باید بررسی بشه دوست عزیز
      احتمال داره لینک ها اشتباه باشند
      لطفا لینک ها رو بررسی کنید و از یک سیستم دیگه این موضوع رو بررسی نمایید

      پاسخ دهید
  • م​م ۰+
    مهدی مشرف چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

    با سلام
    اگر بخواهیم پس از پرداخت مشتری به جای دسترسی به یک یک فایل دسترسی به یک صفحه خاص از وب سایت را فعال کنیم چه کاری باید انجام داد؟

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      باید لینک رو بذارید دیگه
      لینک صفخه رو بذارید

      پاسخ دهید
  • ز​ه ۰+
    زهرا یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸

    با سلام. وقتی برای محصول تصویر میذارم در صفح اصلی یه تصویر بزرگتر دیده میشه و یکی کوچکتر. چیکتر کنم همشون در یه اندازه باشه و کوچکتر هم دیده شه؟

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      باید تصاویر رو یه سایز بزنید
      مثلا ۵۰۰ در ۵۰۰ پیکسل
      برای این کار می تونید از نرم افزار فتوشاپ استفاده کنید و یه سایزی که میدونید به قالبتون میاد رو اوکی کنید

      پاسخ دهید
  • ز​ه ۰+
    زهرا یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸

    من در بخش پیشخوان هم گزینه دانلودها دارم که میشه افزودن محصول رو انتخاب کرد هم گزینه محصولات دارم که از اونجام هم میشه فایل برای دانلود اضافه کر. من از کام باید استفاده کنم برای افزودن فایل؟

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸

      سلام
      وقت بخیر
      باید ابتدا تیک مجازی و دانلودی رو بزنید
      وقتی این دو تیک رو بزنید تو همون تب همگانی یه بخش جدید اضافه میشه برای اضافه کردن فایل
      موفق باشید

      پاسخ دهید
  • ا​خ ۰+
    اسماعیل خوشی یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

    سلام وخسته نباشید
    سایت فروش فایل دارم و خریداران که فایل میخرن لینک دانلود براشون ایمیل نمیشه
    ممنون میشم راهنمایی کنید تا کجا تنظیمات ووکامرس درست کنم تا لینک وفاکتور خرید برای خریداران ایمیل بشه

    پاسخ دهید
    • پ​س ۰+
      پشتیبان سایت پشتیبان سایت پنج شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹

      سلام
      وقت بخیر
      به هاستینگ بگید که سرویس ایمیل رو فعال کنند
      یا برید تو بخش تنظیمات که ارسال ایمیل انجام بشه
      تنظیمات خود وردپرس
      موفق باشید

      پاسخ دهید
  • س​ک ۰+
    سارا کافی ملاک شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰

    باسلام خدمت شما
    من طبق آموزش تون تمام مراحل را انجام دادم اما مشتری بعد از خرید و کسر شدن مبلغ از حسابش ، فایل دانلود را در پنل کاربری خودش دریافت نمی کنه.مشکل را چه جوری باید رفع کنم؟ممنون میشم راهنمایی کنید.

    پاسخ دهید
    • س​پ ۰+
      سعید پیری یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱

      درود. لطفاً روند رو مجدداً بررسی و امتحان کنید.
      برای آزمایشِ عملکرد، با دسترسی خودتون خرید رو با یک کد تخفیف ۱۰۰ درصدی تست کنید، وارد حساب کاربری بشید و از بخش دانلودها، لینک تعریف شده را باز کلیک کنید.
      بد نیست که لینک دانلود فایل‌تون رو مستقیماً در نوار آدرس مرورگر تایپ و ENTER کنید تا از صحت لینک مطمئن بشید.

      پاسخ دهید
ارسال نظر ۴۴

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد