4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

جلوگیری از آپدیت خودکار وردپرس

1,345 افزونه پشتیبان سایت شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۷
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
2 رای

بعد از اینکه مقاله مخفی کردن به روز رسانی افزونه در وردپرس رو در سایت منتشر کردیم حال میخواهیم افزونه ای جهت جلوگیری از آپدیت خودکار وردپرس معرفی کنیم. افزونه ای که برای مخفی کردن به روز رسانی افزونه در وردپرس معرفی کردیم متاسفانه مشکلی که داشت مال سه سال پیش بود و با وردپرس جدید سازگاری خوبی نداشت. حال در این مطلب یک افزونه به روز برای جلوگیری از آپدیت خودکار وردپرس آموزش میدهیم. این افزونه علاوه بر جلوگیری از آپدیت خودکار وردپرس، قابلیت مدیریت آپدیت ها در وردپرس را به صورت کامل دارا می باشد.جلوگیری از آپدیت خودکار وردپرس

جلوگیری از آپدیت خودکار وردپرس

شاید بارها پیش امده که در پیشخوان وردپرس پشت سر هم هشدارها و پیام های بروز رسانی افزونه، قالب و خود وردپرس رو دیده اید و اصلا دوست ندارید این پیام ها و هشدارها رو ببینید. برای جلوگیری از آپدیت خودکار وردپرس و مدیریت آپدیت ها در وردپرس میتوانید از طریق کدنویسی این کار رو انجام دهید ولی تسلط بالایی برای مدیریت آپدیت ها در وردپرس لازم است. 

شما میتوانید از طریق افزونه Easy Updates Manager علاوه بر جلوگیری از آپدیت خودکار وردپرس، مدیریت آپدیت ها در وردپرس را به آسانی هر چه تمام تر انجام دهید. کافیه این آموزش را تا انتها مطالعه کنید. 

مدیریت آپدیت ها در وردپرس

در ابتدا افزونه Easy Updates Manager را از انتهای همین پست دانلود کنید و بعد نصب نمایید. اگر نحوه نصب افزونه وردپرس رو بلد نیستید میتوانید از دو مقاله آموزش نصب افزونه وردپرس و نصب دستی افزونه در وردپرس استفاده کنید.
بعد از اینکه نصب افزونه به پایان رسید یک گزینه با نام Updates Manager به منوی پیشخوان وردپرس اضافه می شود مثل تصویر زیر:

مدیریت آپدیت ها در وردپرس

بعد روی گزینه Updates Manager کلیک کنید تا وارد بخش تنظیمات افزونه مدیریت آپدیت ها در وردپرس شوید مانند تصویر زیر:

افزونه مدیریت آپدیت ها در وردپرس

تنظیمات افزونه شامل ۴ زبانه برای مدیریت آپدیت ها در وردپرس است که شامل گزینه های زیر می شود:

  • زبانه General: این زبانه مربوط به مدیریت آپدیت ها در وردپرس به صورت کامل است یعنی میتوانید از این بخش علاوه بر جلوگیری از آپدیت خودکار وردپرس، تعیین کنید این بروز رسانی ها به صورت خودکار انجام شود یا خیر، همچنین می توانید ایمیل خود را وارد کنید تا قبل از بروزرسانی ایمیلی برای شما ارسال شود.
  • زبانه Plugins: یکی از بهترین بخش های این افزونه، زبانه Plugins است شما از طریق این تب میتوانید به صورت کلی یا تک به تک، بروز رسانی ها رو غیر فعال یا فعال کنید.
  • زبانه themes: این زبانه مربوط به بروزرسانی قالب وردپرس است و دقیقا مثل تب پلاگین عمل میکند.
  • زبانه advanced: این بخش مربوط به تنظیمات پیشرفته افزونه می باشد و میتوانید دسترسی بقیه مدیران رو باز یا ببندید.

آموزش زبانه General:

همان طور که در بخش بالا گفتیم این زبانه مربوط تنظیمات عمومی پلاگین Easy Updates Manager است. که شامل چندین گزینه می باشد که با هم بررسی میکنیم. میتوان گفت در تنظیمات افزونه مدیریت آپدیت ها در وردپرس این زبانه، مهترین بخش می باشد.

تب عمومی در مدیریت آپدیت ها در وردپرس

۱- Disable All Updates: از طریق این گزینه میتوانید تعیین کنید کل اجزای وردپرس به صورت خودکار آپدیت شوند یا خیر، اگر میخواهید کل بروز رسانی ها غیر فعال شود و دستی صورت بگیرند روی دکمه Disable All Updates کلیک کنید تا فعال شود.
۲- Automatic Updates: این بخش مربوط به آپدیت های اتوماتیک است. در حالت عادی روی پیش فرض خود وردپرس قرار دارد که می توانید فعال یا غیر فعالش کنید. البته حال سفارشی سازی یا Custom دارد که با کلیک روی آن چند گزینه دیگر ظاهر می شود.
Major Releases: در این بخش تنظیمات مربوط به نسخه های مختلف وردپرس در دسترس است.
Minor Releases: نسخه ی کوچکی که پشت سر هم به عنوان رفع مشکلات جزئی برای انتشارات نسخه های بزرگ منتشر می شوند.این گزینه به صورت پیشفرض فعال است و شما می توانید از این امکان استفاده کنید.
Development Updates: این گزینه مربوط به بروز رسانی های توسعه دهندگان می باشد و این امکان را فراهم می کند که همیشه از اخرین امکانات بهره مند شوید.که این اخرین تغییرات همیشه هم بدون مشکل نیستند.
Translation Updates: این گزینه برای ترجمه هایی می باشد که مرتب بروزرسانی می شوند.
Automatic Plugin Updates: افزونه ها را در معرض بروز رسانی های خودکار قرار می گیرند تا به طور مدام خودکار بروز باشند.
Automatic Theme Updates: در این قسمت هم تنظیمات بروز رسانی های قالب ها تنظیم کنید. که گزینه فعال یا غیر فعال ، پیشفرض وردپرس یا انتخابی تنظیم کنید.
۳- Logsتوسط این بخش می‌توانید تاریخچه بروزرسانی‌های صورت گرفته در سایت را تعیین کنید تا بروزرسانی‌های وردپرس را مشاهده کنید.
۴- Core Notification E-mails: اگر میخواهید هنگام بروز رسانی هسته وردپرس به شما ایمیل ارسال شود و اطلاع داده شود میتوانید این گزینه رو فعال کنید.
۵- Add an e-mail address: در این بخش یک ایمیل وارد کنید تا اعلان ها به این ایمیل ارسال شود.

تب عمومی در افزونه جلوگیری از آپدیت خودکار وردپرس

۶- WordPress Core Updatesاگر میخواهید هسته وردپرس به صورت خودکار به روز شود این گزینه رو فعال کنید. پیشنهاد میکنم این گزینه رو غیر فعال کنید.
۷- WordPress Plugin Updates: اگر میخواهید تمام بروز رسانی های افزونه های سایت به صورت خودکار و اتوماتیک انجام شود این گزینه رو فعال کنید. البته در تب Plugins میتوانید به صورت تک به تک این کار رو انجام دهید.
۸- WordPress Theme Updates: اگر میخواهید تمام بروز رسانی های قالب های سایت به صورت خودکار و اتوماتیک انجام شود این گزینه رو فعال کنید. البته در تب Themes میتوانید به صورت تک به تک این کار رو انجام دهید.
۹- WordPress Translation Updates: اگر این گزینه رو فعال کنید بروز رسانی های زبان وردپرس به صورت خودکار انجام می شود.
۱۰- Browser Nagاگر این گزینه رو فعال کنید اعلان مربوط به مرورگرها فعال می شود یعنی به کاربرانی که مرورگرشون قدیمی است و به روز نیست اعلان نمایش داده می شود که بروز رسانی انجام دهند.
۱۱- WordPress Version in Footerاگر این گزینه رو فعال کنید می‌توانید نسخه وردپرس خود را در فوتر سایت نمایش دهید.

آموزش زبانه Plugins:

در این بخش میتوانید لیست کامل پلاگین های نصب شده رو ببینید مانند تصویر زیر:

آموزش زبانه Plugins در جلوگیری از آپدیت خودکار وردپرس

شما میتوانید در این بخش هر پلاگینی رو که دوست دارید بخش آپدیتش رو غیر فعال کنید. کافیه پلاگین مورد نظر رو پیدا کنید بعد اگر خواستید آپدیتش فعال باشد گزینه on رو بزنید و اگر خواستید آپدیتش غیر فعال باشه کافیه گزینه off رو بزنید.

آموزش زبانه Themes:

وقتی روی این زبانه کلیک میکنید لیست قالب های نصب شده رو نشان میدهد. مانند تصویر زیر:

آموزش زبانه پوسته ها در جلوگیری از آپدیت خودکار وردپرس

شما میتوانید در این بخش هر قالبی رو که دوست دارید بخش آپدیتش رو غیر فعال کنید. کافیه قالب مورد نظر رو پیدا کنید بعد اگر خواستید آپدیتش فعال باشد گزینه on رو بزنید و اگر خواستید آپدیتش غیر فعال باشه کافیه گزینه off رو بزنید.

آموزش زبانه Advanced:

اگر خواستید دسترسی ها رو کم کنید یا تنظیمات رو به حالت اولیه بر گردونید میتوانید از زبانه Advanced استفاده کنید. کافیه روی زبانه Advanced بزنید تا وارد این بخش شوید مانند تصویر زیر:

آموزش زبانه Advanced در جلوگیری از آپدیت خودکار وردپرس

۱- Users to be Excluded: در این بخش لیست مدیران و نویسنده های سایت وجود دارد و شما میتوانید مشخص کنید آیا به تنظیمات این افزونه دسترسی داشته باشند یا خیر.
۲- Save Users: وقتی در بخش بالا مشخص کردید چه کاربرانی باید به تنظیمات افزونه جلوگیری از آپدیت خودکار وردپرس دسترسی داشته باشند میتوانید از طریق این دکمه تغییرات رو ذخیره کنید.
۳- Force Automatic Updates: برای اینکه مشکلات بروز رسانی را پیدا کنید می توانید از این گزینه استفاده کنید.
۴- Logs: اگر این گزینه رو فعال کنید می توانید فهرست کاملی از بروز رسانی ها را دریافت کنید.
۵- Reset Options: اگر میخواهید تمام تنظیماتی که انجام داده اید به حالت اولیه بر گردونید میتوانید از این دکمه استفاده کنید. 

دانلود افزونه جلوگیری از آپدیت خودکار وردپرس

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,237
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,064
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,543
توضیحات بیشتر
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
پیاده سازی سایت شخصی
قالب وردپرس خبر خوب
قالب انفولد
قالب وردپرس فلت آستیک
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد