4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

فرم تماس با ما وردپرس با افزونه Contact Form by BestWebSoft

1,410 افزونه ابوالفضل بزرگی چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

امروز قصد داریم شما را با افزونه جدیدی از محتوای وب سایت وردپرسی شو با نام افزونه Contact Form by BestWebSoft که وظیفه آن ساخت فرم تماس با ما وردپرس است آشنا کنم. اگر بخواهم توضیح مختصری از این افزونه دهم، باید بگویم که شما به واسطه این افزونه قادر خواهید بود در کمترین زمان ممکن و بدون هیچگونه پیچیدگی ای، قادر خواهید بود یک فرم تماس با ما کاملا حرفه ای در مدت زمان اندک ایجاد نمایید.

فرم تماس با ما وردپرس
یکی از جنبه های پیدا کردن نکات ضعف هر وب سایت، دریافت فیدبک از کاربران است. این فیدبک می تواند در قالب های مختلف عرضه شود اما یکی از روش های ساده دریافت این بخش، قراردادن بخش تماس با ماست. یکی دیگر از کاربرد های فرم های تماس با ما، ایجاد یک پل ارتباطی میان وب سایت و کاربران است که کاربران بتوانند با مدیران وب سایت در تماس باشند.
در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به ساخت فرم تماس با ما وردپرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه Contact Form by BestWebSoft می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۱۰۰ هزار بار دانلود و نصب وفعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۴٫۱٫۰ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش فرار گرفته است.

فرم تماس با ما وردپرس با افزونه Contact Form by BestWebSoft

ابتدا آخرین نسخه از افزونه فرم تماس با ما وردپرس را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید. همچنین اگر از نحوه نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهاد می شود مقاله آموزشی مرتبط با نصب و فعال سازی افزونه ها در وردپرس را مطالعه نمایید تا بدین وسیله بتوانید بدون هیچگونه ابهامی افزونه های وردپرس را نصب و فعال سازی نمایید.

ورود به تنظیمات ساخت فرم تماس با ما در افزونه فرم تماس با ما وردپرس

بعد از نصب و فعال سازی افزونه فرم تماس با ما وردپرس گزینه جدیدی در پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید و از بخش منوهای موجود در این صفحه، ماوس خود را روی گزینه BWS Panel نگه دارید تا زیرمنو های آن نمایان شود. از زیرمنو های آن روی گزینه Contact Form کلیک نمایید تا بتوانیم فرم تماس با ما خود را ایجاد کنیم.

زبانه اول تنظیمات افزونه فرم تماس با ما وردپرس

در صفحه ایجاد فرم تماس با ما وردپرس، گزینه هایی جهت تنظیمات و پیکربندی فرم ها وجود دارد. در اولین زبانه از این تنظیمات یعنی زبانه settings، گزینه هایی به شرح موارد زیر وجود دارد:
۱- The Users email Address: در این قسمت از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود نام کاربری شخصی را انتخاب کنید که باید پیام ها را از فرم تماس با ما دریافت کند.
۲- Use this email address: در این قسمت از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود آدرس ایمیلی که پیغام های ارسالی از فرم تماس با ما را دریافت می کند را وارد نمایید.

زبانه دوم تنظیمات افزونه فرم تماس با ما وردپرس

در زبانه بعدی از تنظیمات، یعنی زبانه Additional settings گزینه هایی به شرح موارد زیر وجود دارد:
۱- Sending method: در این قسمت از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود روش ارسال فرم تماس با ما را انتخاب نمایید.
۲- From Field: در این قسمت از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود گزینه هایی که قصد دارید به صورت فیلد های ضروری نمایش داده شوند را مشخص نمایید.
۳- Required Symbol: در این قسمت از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود نماد مورد نظر خود را برای فیلد های ضروری فرم تماس با ما انتخاب نمایید.
۴- Add to the form: در این قسمت از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود پلاگین ها و مواردی که ذکر کرده است را به فرم تماس با ما خود اضافه نمایید.
۵- Delete an attachment file from the server after the email is send: در این قسمت از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود مشخص نمایید که بعد از فرستادن ایمیل، یک فایل پیوست را از سرور حذف کنید.
۶- Email in HTML Format sending: در این قسمت از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود ایمیل را در قالب HTML ارسال کنید.
۷- Display Additional info in the email: در این قسمت از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود نمایش اطلاعات اضافی در ایمیل را مشخص نمایید
۸- Language Settings for the field names in the form: در این قسمت از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود زبان مورد نظر فرم را انتخاب نمایید. شما می بایستی از لیست زبان هایی که وجود دارد، زبان فارسی را انتخاب نمایید تا زبان فیلد ها از انگلیسی به فارسی تغییر یابد.
۹- Change the names of the contact form fields an error massage: در این قسمت از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود اسامی فرم های فرم تماس و پیغام های خطا را تغییر دهید.
۱۰- Use the changed names of the contact form field in the email: در این قسمت از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود از نام های تغییر نام فیلد تماس در ایمیل استفاده کنید.
۱۱- Action after email is send: در این قسمت از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود اقداماتی را بعد از ارسال ایمیل در نظر بگیرید. در این بخش می توانید متنی را با عنوان تشکر از کاربر بابت تماس با شما در نظر بگیرید.

زبانه سوم تنظیمات افزونه فرم تماس با ما وردپرس

در زبانه بعدی از تنظیمات، یعنی زبانه appearance گزینه هایی به شرح موارد زیر وجود دارد:
۱- Form Layout: در این قسمت از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود طرح بندی فرم را مشخص نمایید.
۲- Submit position: در این قسمت از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود موقعیت قرارگیری دکمه ارسال را مشخص نمایید.
۳- Width: در این قسمت از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود عرض فرم را در نظر بگیرید.
۴- Contact Form: در این قسمت از تنظیمات افزونه شما قادر خواهید بود پیشنمایش فرم تماس با ما را مشاهده نمایید.
خب این از تنظیمات افزونه، اما اگر دقت کرده باشید گزینه های دیگری نیز در زیرمنو های افزونه وجود دارد.

بخش افزودنی های افزونه فرم تماس با ما وردپرس

در اولین گزینه یعنی گزینه Plugin که صفحه ای مانند تصویر بالا قابل مشاهده خواهد بود. در این بخش لیستی از افزونه ها و ویدجت هایی که قابل استفاده است توسط افزونه وجود دارد. برای فعال سازی هر کدام روی گزینه Install Now کلیک نمایید تا بتوانید هرکدام را مورد استفاده قرار دهید.

بخش قالب های افزونه فرم تماس با ما وردپرس

در منوی بعدی یعنی گزینه Themes چند قالب وجود دارد. ان قالب ها سازگار کامل با افزونه دارند و فرم تماس با ما را به شکل و شمایل زیباتری نمایش می دهد.

بخش اطلاعات سیستم  افزونه فرم تماس با ما وردپرس

گزینه بعدی از منوها، گزینه System Status اطلاعاتی از سیستم وردپرس شما نمایش می دهد.

دانلود افزونه Contact Form by BestWebSoft برای ایجاد فرم تماس با ما وردپرس

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,212
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,027
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,532
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
قالب انفولد
قالب وردپرس فلت آستیک
افزونه Opt-In Downloads
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد