4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

مزایای یک سایت خوب

1,152 کسب و کار اینترنتی پشتیبان سایت پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۷
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

بعد از اینکه مقالات مشخصات یک سایت حرفه ای و ظاهر یک سایت خوب رو در سایت منتشر کردیم حال به سراغ این میرویم که مزایای یک سایت خوب رو بررسی کنیم. در این مقاله سعی می کنیم تمام مزایای یک سایت خوب رو مورد بررسی قرار دهیم و در مورد هر کدام یک توضیحاتی رو ارائه دهیم. پیشنهاد میکنم این مقاله رو تا انتها مطالعه کنید.

مزایای یک سایت خوب

مزایای یک سایت خوب

در مقالات مشخصات یک سایت حرفه ای و ظاهر یک سایت خوب به صورت کامل ویژگی های سایت حرفه ای و ظاهر سایت رو مورد بررسی قرار دادیم. حال میخواهیم مزایای یک سایت خوب رو مورد بررسی قرار دهیم و ببینم یک سایت خوب چه مزایایی دارد. و در مورد هر کدام از مزایا توضیحاتی رو ارائه دهیم.

  • بازدید بیشتر
  • مخاطب بیشتر
  • شناخته شدن
  • برند شدن
  • مرجع شدن
  • تریبون داشتن
  • اجرای راحتر ایده های دیگر
  • اثر گذاری
  • فروش بیشتر

۱- بازدید بیشتر
وقتی شما یک سایت خوب داشته باشید در ادامه اش بازدید بیشتری برای شما حاصل می شود. معمولا کاربران از سایت هایی که خوب هستند و محتوای خوب دارند دیدن می کنند و همین امر باعث افزایش ترافیک سایت می شود. (بازدید صفحات سایت شما به شدت بالا میرود)

۲- مخاطب بیشتر 
وقتی شما سایت خوبی داشته و همه چیز رو رعایت کرده باشد از بحث محتوا گرفته تا سئو سایت و خیلی چیزهای دیگه که در مقاله مشخصات یک سایت حرفه ای بهشون اشاره کردیم می توانید مخاطب بیشتری داشته باشد. (تعداد آی پی یا همون بازید یکتا بالا میرود)

۳- شناخته شدن 
وقتی شما واقعا خوب باشید بین کاربران و سایت های دیگر شناخته می شود. خودم به شخصه معتقدم همین خوب بودن سایت حالا از هر نظری باعث تبلیغات دهن به دهن کاربران می شود و در نهایت شما و سایتتون بیشتر شناخته می شوید.

۴- برند شدن 
اکثر کسانی که سایت راه اندازی میکنند دوست دارند برند شوند اگر شما میخواهید واقعا برند شوید باید سایتتون خوب باشد از هر لحاظ تا بتوانید برند شوید. برند شدن از مزایای یک سایت خوب است. 

۵- مرجع شدن 
معمولا سایت های خوب، مرجع می شوند. شاید متوجه این بحث نشوید. شما وقتی یک سایت خوب داشته باشید از نظر محتوا، سئو، ظاهر و هر چیز دیگه، کاربران از شما به عنوان مرجع چیزی که ارائه میدهید یاد می کنند و به اصطلاح مرجع می شوید.

۶- تریبون داشتن 
در بخش بالا گفتیم تعدادی از مزایای یک سایت خوب رو مورد بررسی قرار دادیم مقل مخاطب داشتن و شناخته شدن، شما وقتی سایتتون این مقدار مخاطب دارد یعنی صاحب یک تریبون برای ارائه مطالب که میخواهید هستید و به راحتی می توانید چیزهایی که میدونید رو ارائه دهید. این رسانه شماست. 

۷- اجرای راحتر ایده های دیگر 
یکی از بهترین مزایای یک سایت خوب همین اجرای راحتر ایده های دیگر است. وقتی شما بازدید کننده دارید. مخاطب در سایت شما قرار دارد به راحتی می توانید این مخاطبان رو به سمت ایده های دیگر ببرید و اگر یک ایده رو پیاده سازی کنید به راحتی می توانید برای اون ایده هم مخاطب جذب کنید.

۸- اثر گذاری 
همان طور که در بخش تریبون داشتن گفتیم شما می توانید چیزهایی که میخواهید رو ارائه دهید. با داشتن یک سایت خوب اثر گذاری شما به شدت بالا میرود و کاربران به عنوان یک الگو به شما و سایتتون توجه می کنند. 

۹- فروش بیشتر 
یکی از بهترین مزایای یک سایت خوب همین بحث فروش و درآمد است. وقتی شما سایت خوبی داشته باشید به راحتی میتوانید محصولات و خدماتتون رو بیشت بفروشید چون مخاطب دارید و همین مخاطب داشتن باعث فروش بیشتر می شود. 

به نظر شما دیگر مزایای یک سایت خوب چی هستش؟

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,208
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,023
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,532
توضیحات بیشتر
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
قالب رستوران
قالب وردپرس چند منظوره
قالب وردپرس خبر خوب
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد