4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

انواع محصولات در ووکامرس

1,790 ووکامرس پشتیبان سایت شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

یکی از سوالاتی که به شدت پرسیده می شود این است که در ووکامرس چه محصولاتی می شود فروخت یا بهتر است بگویم انواع محصولات در ووکامرس چی هستند. در این مقاله در ادامه آموزش ووکامرس به صورت کامل انواع محصولات در ووکامرس رو مورد بررسی قرار میدهیم. البته قبلا انواع محصولات در ووکامرس را به صورت تک تک آموزش داده ایم. ولی در این مقاله سعی میکنم انواع محصولات رو نام ببرم و بگم با ووکامرس می شود چه محصولاتی را فروخت. پس اگر میخواهید 

انواع محصولات در ووکامرس

قبل از اینکه در مورد انواع محصولات در ووکامرس صحبت کنیم باید این رو بگم در ووکامرس میتوانید هر چیزی که به ذهنتون میاد به فروش برسونید از فایل گرفته تا محصولات فیزیکی، حتی میتوانید محصولات با لایسنش بفروشید. یعنی شما میتوانید هر چیزی باز تاکید میکنم هر چیزی که در ذهنتون است و وجود دارد رو میتوانید در ووکامرس به فروش برسانید.

انواع محصولات در ووکامرس

اگر بخواهیم انواع محصولات در ووکامرس رو دسته بندی کنیم میتوانیم به ۶ دسته تقسیم کنیم. 

  • محصولات فیزیکی
  • محصولات مجازی
  • محصولات دانلودی 
  • محصولات گروهی 
  • محصولات وابسته 
  • محصولات لایسنس دار 

نکته مهم: فروش انواع محصولات در ووکامرس به یک شکل است فقط نحوه تنظیم جعبه اطلاعات محصول متفاوت است که به صورت کامل جعبه اطلاعات محصول را برای هر مدل محصول آموزش میدهیم. 

محصولات فیزیکی

هر چیزی که به صورت فیزکی و قابل لمس باشد مانند لوازم خانه، لوازم ماشین، لوازم التحریر، پوشاک و … را میتوان به ساده ترین شکل ممکن در ووکامرس برای فروش قرار داد. این محصولات برای مشتری به صورت پستی ارسال می شوند که انواع ارسال پستی داریم. قبلا در مورد نحوه فروش محصولات فیزیکی در ووکامرس مقاله گذاشتیم که میتوانید با مراجعه به مقاله افزودن محصول در ووکامرس، نحوه فروش محصولات فیزیکی رو یاد بگیرید. 

محصولات مجازی

به محصولاتی که ارسال ارسال پستی ندارند و به صورت مجازی ارائه می شوند محصولات مجازی گفته می شود. در مورد فروش این مدل محصولاتی در مقاله فروش فایل در ووکامرس کامل صحبت کردیم که می توانید مطالعه کنید و درگ درستی از این مدل محصولات داشته باشید.

محصولات دانلودی

یکی دیگر از انواع محصولات، محصولات دانلودی است. مثل انواع فایل، مقاله، قالب وردپرس، افزونه وردپرس و هر چیزی که قابلیت دانلود داشته باشد. برای آموزش فروش محصولات دانلودی از طریق ووکامرس پیشنهاد میکنم مقالات فروش فایل در ووکامرس و تنظیمات محصولات دانلودی در ووکامرس را مطالعه کنید.

محصولات گروهی

یکی دیگر از انواع محصولات، محصولات گروهی است. یعنی شما بخواید چند محصول رو در قالب یک محصول به فروش برسانید. مثلا دو محصول دارید یکی کتاب چاپی آموزش ووکامرس و یکی کتاب الکترونیکی آموزش ووکامرس، میخواهید این دو کتاب رو به صورت گروهی بفروشید. در ووکامرس میتواند این کار رو انجام دهید. کافیه برای آموزش مقاله افزودن گروهی محصولات در ووکامرس را مطالعه کنید.

محصولات وابسته

بعضی وقت ها میخواهید محصولات دیگران رو بازاریابی کنید و داخل فروشگاه خود قرار دهید به این مدل فروش، فروش محصولات وابسته یا خارجی می گویند. در ووکامرس به راحتی میتوانید انواع محصولات وابسته یا همان خارجی رو به فروش برسونید. برای یادگیری، بهتر مقاله محصول خارجی در ووکامرس را مطالعه کنید.

محصولات لایسنس دار

بعضی وقت ها میخواهید محصولاتی مثل آنتی ویروس که لایسنس دارد رو به فروش برسانید. شما میتوانید برای فروش این مدل محصولات باز از ووکامرس استفاده کنید. به زودی آموزش فروش این مدل محصول را داخل سایت قرار میدهیم.

PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,047
توضیحات بیشتر

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,538
توضیحات بیشتر
معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,012
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
قالب وردپرس فلت آستیک
افزونه Opt-In Downloads
قالب وردپرس جنه
نظرات شما + ۲
  • ن​ا ۰+
    ناصر یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷

    سلام سایت من آموزشیه که دانلودی نیست حالا فیلم عکس یا متنه که داخل خود سایته میخوام وقتی محصول رو خریداری کرد اون متن ها اموزشی به نمایش در بیاد برای اون کاربر که این محصول رو خریده حالا این کار جزو کدام محصول قرار میگیره در ووکامرس اصلا این کار شدنیه؟
    لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ دهید
    • م​ه ۰+
      محمد همتی پشتیبان سایت یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷

      سلام
      وقت بخیر
      باید افزونه vip نصب کنید
      که مکمل همین افزونه هستش
      دسترسی به متن ها و محتوا رو کم می کنید و تا کاربر خرید نکنه نمی تونه مقالات رو ببینه

      پاسخ دهید
ارسال نظر ۲

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد