4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

قالب وردپرس همایش و رویداد Event Star با فونت ایران سنس

2,033 قالب رایگان وردپرس پشتیبان سایت شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
1 رای

اگر دنبال این هستید که برای رویداد یا همایش خود یک سایت جمع جور بزنید جای خوبی امدید در اینجا قراره در مورد همین موضوع صحبت کنیم خیلی از کسانی که همایش یا رویدادی دارند با استفاده از قالب های وردپرس شرکتی اقدام به راه اندازی سایت می کنند. در اینجا میخواهیم یک قالب مخصوص کار شما رو معرفی کنیم که دیگه نیاز نباشه از پوسته های دیگه استفاده نمایید. قالب وردپرس همایش و رویداد Event Star یک قالب مخصوص همین حوزه می باشد که نیاز به سفارشی سازی خاصی ندارد و فقط باید محتوا رو عوض کنید تا سریع صاحب یک سایت برای رویداد یا همایش های خود شوید.

قالب وردپرس همایش و رویداد Event Star دارای بخش شمارش معکوس برای برگزاری رویدادها می باشد که دقیق برای کار شماست و دیگر نیاز نیست افزونه نصب کنید یا کد نویسی خاصی انجام دهید. ویژگی خوب دیگه این قالب پشتیبانی از فروشگاه ساز ووکامرس هستش اگر خواستید کسی از طریق سایت در رویداد یا همایش شما شرکت کند و هزینه رو پرداخت نمایید یا حتی بخواهید فیلم رویداد رو به فروش برسانید دیگه مشکلی در این زمینه نخواهید داشت و خیلی راحت می توانید این کار رو انجام دهید. به نظرم پیش نمایش این قالب رو ببینید تو متوجه شوید با چه سبک قالبی روبرو هستید.

قالب وردپرس همایش و رویداد Event Star

ویژگی های قالب وردپرس همایش و رویداد Event Star

برای اینکه با قالب وردپرس همایش و رویداد Event Star بیشتر آشنا شوید در بخش زیر تعدادی از ویژگی های مهم این قالب رو مورد بررسی قرار داده ایم تا متوجه شوید با چه مدل قالبی روبرو هستید. البته این تمام ویژگی های این قالب وردپرس نیست و باید حتما دمو یا همان پیش نمایش آن را ببینید تا کامل با آن آشنا شوید.

  • دارای فونت پولی ایران سنس
  • قالب مخصوص همایش ها، رویدادها، کنفرانس ها
  • به صورت بسته نصبی آسان
  • پشتیبانی از ووکامرس برای فروش فیلم همایش یا پرداخت هزینه همایش
  • طراحی بسیار حرفه‌ای و ساده در عین حال شیک
  • بهینه سازی شده و بسیار سبک
  • فارسی و راستچین سازی کامل
  • اسلایدر زیبا و جذاب
  • بهره‌مندی از شمارش معکوس برای برگزاری رویدادها
  • بهره‌مندی از ابزارک برای سایدبار و فوتر
  • سادگی در شخصی سازی و سفارشی سازی
  • کاملا واکنش‌گرا و سازگار با انواع گوشی و تبلت
  • سازگار با آخرین تغییرات وردپرس
  • ویرایش آسان آیتم‌های صفحه اصلی از بخش سفارشی‌سازی قالب

نکته مهم: کار کردن با قالب همایش و رویداد Event Star به شدت آسان می باشد و خیلی راحت می توانید هر بخش از آن را سفارشی سازی کنید. اگر هم اصلا با وردپرس کار نکرده اید جای نگرانی نیست چون با مراجعه به صفحه آموزش وردپرس می توانید صفر تا صد وردپرس را فرا بگیرید. همانطور که در بخش بالا گفتیم قالب Event Star از افزونه فروشگاه ساز ووکامرس پشتیبانی می کند اگر میخواهید به این افزونه مسلط شوید ما در قالب ۵۰ جلسه آموزشی تمام بخش های این افزونه رو آموزش داده ایم. برای دسترسی به این آموزش ها، پیشنهاد میکنم به صفحه آموزش ووکامرس مراجعه کنید.

قالب همایش و رویداد Event Star

مناسب رویدادها، کنفرانس ها و همایش ها

اگر شما در حوزه برگزاری رویداد، کنفرانس یا همایش هستید و قصد راه اندازی یک سایت ساده و جمع جور برای این کارتون دارید به نظرم قالب وردپرس Event Star می توانید یکی از گزینه های انتخاب قالب باشد. این قالب هم رایگان ارائه شده، هم با فونت پولی ایران سنس و به صورت بسته آسان نصبی وردپرس است که با چند کلیک می توانید دقیق مانند دمو نصب کنید. خوبی این قالب اینست که، کار کردن با آن به شدت ساده است و نیاز نیست تخصص خاصی داشته باشید.

استفاده از فونت ایران سنس

یک ویژگی بارز قالب های رایگان ارائه شده در وردپرسی شو، استفاده از فونت ایران سنس می باشد یعنی شما قالب را با فونت محبوب و پولی ایران سنس دانلود می کنید. معمولا قالب های رایگان داخل سایت با یکی فونت (ایران سنس) و قالب های غیر پولی با سه فونت پولی (ایران سنس، ایران سنس دست نویسی و ایران یکان اصطلاح شده) با لایسنس نامحدود ارائه می شوند. تا شما عزیزان دیگر نگران فونت قالب خود نباشید. پس دیگر نگران فونت های غیر استاندارد نباشید چون تمام قالب های وردپرس موجود در سایت با فونت استاندارد ارائه شده اند و نیاز نیست برای اضافه کردن فونت جدید به آن، هزینه ای کنید. (اگر میخواهید فونت جدید به آن اضافه کنید مطالب زیادی در این زمینه در سایت وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.)

آموزش کار با قالب وردپرس همایش و رویداد Event Star

همان طور که در بخش بالا گفتیم کار کردن با قالب همایش و رویداد Event Star بسیار ساده است و نیاز به آموزش خاصی ندارد. معمولا قالب های رایگان از دو بخش، قابلیت تغییر تنظیمات رو دارند یکی بخش تنظیمات خود قالب هستش و دیگر زیر منوی سفارشی سازی است. از این دو بخش می توانید خیلی از تنظیمات قالب رو تغییر دهید.

مابقی بخش ها مثل ابزارک ها و فهرست ها مشخص است از چه قسمت هایی قابل تغییر هستند. اگر با این دو آشنا نیستید پیشنهاد میکنم دو مقاله مدیریت ابزارک در وردپرس و مدیریت فهرست ها در وردپرس را مطالعه کنید. در این دو مقاله نحوه کار با ابزارک ها و بخش فهرست ها رو به صورت کامل آموزش دادیم. در بخش زیر چند بخش در زیر منوی سفارشی سازی وجود دارد که در مورد هر کدام توضیح کوتاهی داده ایم تا متوجه شوید هر بخش برای چه چیزی است.

تنظیمات بخش ویژه: در این قسمت می‌توانید تنظیمات مربوط به اسلایدر و اطلاعات اضافی (ویژگی‌ها) را انجام دهید.
ناحیه محتوای صفحه اصلی: این بخش مربوط به سربرگ بلوک‌های مختلف مانند درباره رویداد، شمارش معکوس رویداد و… است.
تنظیمات فوتر: این قسمت در قالب وردپرس Event Star مربوط به کپی‌رایت فوتر است.
تنظیمات لایه‌بندی: در این قسمت نحوه نمایش محتوا و بلوک‌ها را به همراه رنگ‌بندی می‌توان تعریف کرد.
تنظیم پست تکی: این قسمت مربوط به عنوان هدر هر صفحه است.
تنظیمات قالب: برخی از تنظیمات ظاهری قالب و امکانات آن را می‌توان از این بخش انجام داد.


نصب قالب وردپرس همایش و رویداد Event Star

همیشه نصب قالب وردپرس و کار با درون ریزی ها مشکل ساز و پیچیده بوده است به خاطر همین مورد ما تمام قالب ها را به صورت بسته نصبی آسان وردپرس ارائه کرده ایم تا شما به راحترین شکل ممکن این قالب ها رو نصب کنید و درگیر پیچیدگی آن نشوید. قالب Event Star هم به صورت بسته نصبی آسان ارائه شده است تا بدون هیچ مشکل و پیچیدگی بتواند آن را نصب کنید. اصلا نیاز نیست وردپرس، افزونه یا درون ریزی خاصی رو انجام دهید چون تمام این موارد همراه بسته نصبی آسان قالب همایش Event Star ارائه شده است.

نصب قالب وردپرس همایش و رویداد Event Star


پیش نمایش قالب وردپرس Event Star

اگر می خواهید کل امکانات قالب رو ببینید پیشنهاد می کنم دمو یا همان پیش نمایش قالب Event Star را حتما ببینید کافیه روی تصویر زیر کلیک کنید تا به بخش پیش نمایش هدایت شوید. (وقتی از بسته آسان نصبی استفاده می کنید دقیق همین چیزی که در پیش نمایش قالب میبیند رو می توانید روی دامین خود اجرا و راه اندازی کنید.)

پیشنمایش قالب وردپرس همایش و رویداد Event Star


آموزش نصب بسته آسان نصبی وردپرس

اگر نحوه نصب بسته نصبی وردپرس رو نمیدونید اصلا جای نگرانی نیست چون ما به صورت کامل نحوه نصبش رو در هاست های مختلف و حتی روی سیستم خودتون رو آموزش دادیم و کافیه بر اساس نوع هاست روی دکمه های زیر کلیک کنید تا وارد آموزش مورد نظر شوید. اگر در نصب قالب رویداد Event Star دچار مشکل شدید و نتوانستید نصب کنید کافیه در بخش نظرات سایت اعلام کنید تا شما را بیشتر راهنمایی کنیم. البته با استفاده از این آموزش ها، به صورت خیلی راحت و بدون مشکل این قالب رو نصب می کنید.


دانلود قالب وردپرس Event Star – با فونت پولی ایران سنس

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,179
توضیحات بیشتر
دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

دامین آتوریتی و پیج آتوریتی چیست؟ و راه های بررسی و افزایش آن

1 رای 1 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 51 vote, average: 5٫00 out of 5
1,212
توضیحات بیشتر
PhpMyAdmin

PhpMyAdmin چیست ؟

3 رای 3 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 53 votes, average: 5٫00 out of 5
7,027
توضیحات بیشتر
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
فارسی سازی قالب و پلاگین
قالب وردپرس کلاوی
قالب رستوران
قالب وردپرس چند منظوره
نظرات شما + ۶
  • د​ح ۰+
    داود حاجی حسنی جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

    سلام و وقت بخیر
    قالب event star را نصب کردم ولی وارد پیشخوان نمیشه که بتوانم محتوا گذاری کنم .
    لطفا راهنمایی کنید.
    و دوم اینکه در رابطه با کارهای همایش و آموزش و فروش محصولات آموزشی قالب بهتری میشناسید لطفا معرفی نمایید. ممنون می شم

    پاسخ دهید
  • س​م ۰+
    سینا مهرجویی جمعه ۶ تیر ۱۳۹۹

    سلام و وقت بخیر
    قالب event star را نصب کردم ولی با اینکه یوزر پسورد را صحیح می زنم اما وارد پیشخوان نمیشه که بتوانم محتوا گذاری کنم.
    از سمت هاست هم گفتند مشکل از قدیمی بودن بسته نصبیه. گویا هم ورژن وردپرس هم قالب قدیمی.
    کمک کنید لطفا

    پاسخ دهید
  • س​م ۰+
    سینا مهرجویی جمعه ۶ تیر ۱۳۹۹

    وردپرس را دستی از داخل هاست به درستی آپدیت کردم اما همچنان نمی تونم وارد پیشخوان بشم.
    ارور میده:

    Warning: Cannot modify header information – headers already sent by (output started at /home3/iranpodf/public_html/wp-content/themes/event-star/functions.php:1) in /home3/iranpodf/public_html/wp-content/plugins/woocommerce/includes/shortcodes/class-wc-shortcode-my-account.php on line 372

    Warning: Cannot modify header information – headers already sent by (output started at /home3/iranpodf/public_html/wp-content/themes/event-star/functions.php:1) in /home3/iranpodf/public_html/wp-includes/pluggable.php on line 1281

    Warning: Cannot modify header information – headers already sent by (output started at /home3/iranpodf/public_html/wp-content/themes/event-star/functions.php:1) in /home3/iranpodf/public_html/wp-includes/pluggable.php on line 1284

    پاسخ دهید
    • پ​س ۰+
      پشتیبان سایت پشتیبان سایت چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹

      سلام
      وقت بخیر
      این کار اشتباه هستش
      شما مشکل ریست پسورد دارید
      که در کامنت قبلی نحوه ریست رو براتون فرستادم
      اصلا ربطی به قدیمی بودن وردپرس یا قالب نداره دوست عزیز

      پاسخ دهید
ارسال نظر ۶

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد