4 اطلاعیه بروزرسانی و تخفیف‌های ویژه سایت :

چگونه یک وب سایت درست کنیم

2,206 کسب و کار اینترنتی , کسب و کار اینترنتی پشتیبان سایت جمعه ۱۵ تیر ۱۳۹۷
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
2 رای

بعد از اینکه مقالات متفاوتی در زمینه ویژگی های سایت های حرفه ای و ظاهرشون در سایت منتشر کردیم مثل مشخصات یک سایت حرفه ای و ظاهر یک سایت خوب، اینبار میخواهیم در این مقاله به سوال چگونه یک وب سایت درست کنیم جواب دهیم. سعی می کنیم به صورت کامل جواب سوال چگونه سایت رایگان درست کنیم رو دهیم تا با خواندن این مقاله به راحتی بتوانید یک وب سایت درست کنید و صاحب سایت شوید. پس اگر میخواهید یک سایت برای خود درست کنید بدون اینکه هزینه ای مالی برای طراحی آن پرداخت کنید این مقاله رو تا انتها مطالعه کنید. 

چگونه یک وب سایت درست کنیم

قبل از اینکه شروع به جواب سوال ” چگونه یک وب سایت درست کنیم ” کنیم پیشنهاد میکنم ابتدا مبانی راه اندازی وب سایت رو مطالعه کنید تا اصطلاحات اصلی و پایه ای راه اندازی وب سایت رو بدونید بعد در مورد ساخت سایت و این مسائل صحبت می کنیم. در بخش زیر تعدادی مقاله قرار داده ایم که پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید.

بعد از اینکه مبانی راه اندازی سایت رو بلد شدیم حال به سراغ جواب چگونه یک وب سایت درست کنیم میرویم و نحوه درست کردن وب سایت رو آموزش میدهیم. 

چگونه یک وب سایت درست کنیم

برای ساخت وب سایت روش های زیادی وجود دارد که میتوان استفاده کرد اما سوال کاربران این است که چگونه سایت رایگان درست کنیم و ما میخواهیم به شما نحوه ساخت سایت به صورت رایگان رو آموزش دهیم. یکی از روش های رایگان طراحی سایت استفاده از سایت سازهای رایگان و قوی مثل وردپرس و جوملا است. که ما از وردپرس استفاده می کنیم چون در حال حاضر ۴۵ درصد سایت های جهان با وردپرس طراحی و پیاده سازی شده اند. 

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای (CMS) رایگان می باشد که به صورت اپن سورس ارائه شده است. اگر بخواهیم به صورت خودمونی بگیم، وردپرس یک سیستم سایت ساز است که میتوان با آن هر مدل سایتی که مد نظرتون است رو به راحتی پیاده سازی کرد. 
شما میتوانید با وردپرس هر نوع سایت مثل : وبلاگی، شخصی، فروشگاهی، همکاری در فروش، شرکتی و . . . را راه اندازی کنید. یکی از خوبی های وردپرس داشتن منابع غنی آموزشی و ابزاری است. منظور از ابزاری یعنی وردپرس دارای قالب و افزونه های فراونی است که میتوان هر نوع وبسایتی رو فقط با چند کلیک پیاده سازی کرد.
وردپرس یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین سایت سازهای جهان است که شما به راحتی میتوانید آن را توسعه دهید و بر اساس نیاز خود آن را ارتقا دهید. البته پلاگین های زیادی برای این کار وجود دارد.

حالا ما متوجه شدیم باید از وردپرس استفاده کنیم. پس باید به سراغ آموزش وردپرس بریم، برای یادگیری و آموزش وردپرس میتوانید از ۳۴ جلسه زیر استفاده کنید. در این جلسات به صورت کامل وردپرس رو آموزش داده ایم و می توانید به راحتی با این آموزش ها یک سایت کامل رو راه اندازی و پیاده سازی کنید. 

در این مقاله جواب سوال چگونه یک وب سایت درست کنیم داده شد و به راحتی با مطالعه این جلسات و مقالات می توانید یک سایت حرفه ای و عالی برای خود راه اندازی کنید فقط کافیه ابتدا جلسات مبانی راه اندازی سایت رو مطالعه کنید بعد به سراغ آموزش وردپرس برید. 

توجه: اگر میخواهید یک فروشگاه خوب برای خوب راه اندازی کنید باید از فروشگاه ساز ووکامرس استفاده کنید در یک مقاله جدا دیگه به صورت کامل در مورد راه اندازی فروشگاه اینترنتی رایگان صحبت کرده ایم و به آموزش ووکامرس پرداخته ایم.

درگاه پرداخت واسط

5 رای 5 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 55 votes, average: 5٫00 out of 5
6,532
توضیحات بیشتر
معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

معرفی بهترین افزونه کش برای وردپرس

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
995
توضیحات بیشتر
وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

وب سرور چیست؟ و بررسی انواع وب سرور

2 رای 2 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 52 votes, average: 5٫00 out of 5
1,174
توضیحات بیشتر
پیاده سازی سایت شخصی
آموزش edd
آموزش کامل طراحی وب سایت
افزونه Opt-In Downloads
قالب وردپرس جنه
یه فایلی هم اگه می شه برای مقایسه بین php و asp.net تو ایران بزارین
نظرات شما + ۰
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.
ارسال نظر ۰

به کمک نیاز دارید? با ما تماس بگیرید
برای دانلود نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید
جهت دانلود فایل مورد نظر ایمیل خود را در باکس زیر وارد کنید. فایل رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد